Piano-leffasta! Sen katsoneet, tiedättekö
sen ihanan melankolissävytteisen kappaleen nimeä, mitä se Ada siellä rannalla soitti?
Haluaisin sen nuotit, että opettelisin sitä.
Kommentit (9)
1. To the edge of the Earth
2. Big My secret
3. A wild and distant shore
4. The heart asks pleasure first
5. Here to there
6. The promise
7. A bed of ferns
8. The fling
9. The scent of love
10. Deep into the forrest
11. The mood that passes through you
12. Lost and found
13. The embrace
14. Little impulse
15. The sacrifice
16. I clipped your wing
17. The wounded
18. All imperfect things
19. Dreams of a journey
Oon nähnyt leffan, mut en muista et mikä se noista ois... Mut varmaan kuuntelemalla soundtrackia muistat. Tai osta koko nuottikirja? Siinä oli vaikka miten ihania kappaleita!
tai sit vaan youtubeen "piano movie" ja etsimään!
Viitonen, se oli juuri tuo. Kiitos!
ap
oon viimeaikoina ajatellut sitä usein. Aina kun meen alakerran vessaan, se tulee mulle mieleen... (Varmaan alunperin siksi, että istuin pöntöllä ja huomasin, että mun mustissa sukkiksissa oli reikä.)
oon viimeaikoina ajatellut sitä usein. Aina kun meen alakerran vessaan, se tulee mulle mieleen... (Varmaan alunperin siksi, että istuin pöntöllä ja huomasin, että mun mustissa sukkiksissa oli reikä.)
??? *ei ymmärrä*
Siinä se Harvey Keitelin näyttelemä mies (en muista roolihenkilön nimeä) makaa pianon alla ja koskettaa Adan ihoa sukan reiän kautta.
Siinä se Harvey Keitelin näyttelemä mies (en muista roolihenkilön nimeä) makaa pianon alla ja koskettaa Adan ihoa sukan reiän kautta.
Tässähän tulee ihan kuuma kun miettii sitä kohtausta. Tunnelma on suorastaan hengästyttävä. (Mitä mieheni ei voi lainkaan ymmärtää.)
Tässähän tulee ihan kuuma kun miettii sitä kohtausta. Tunnelma on suorastaan hengästyttävä. (Mitä mieheni ei voi lainkaan ymmärtää.)
Sen takia se on jäänyt mulle mieleen, ja eksyikin sitten ajatuksiin, kun näin mustissa sukkahousuissani sen reiän. Itse asiassa usein, kun katson paksuihin mustiin sukkahousuihin verhottua jalkaani, tulee Piano mieleen ;)
(Sori huuto)
Olen monesti kuunnellut youtubesta tuon kappaleen, aina vaan on hyvä. Vielä kun joskus kuulisi livenä, kun joku osaa kunnolla soittaa sen.