Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Piano-leffasta! Sen katsoneet, tiedättekö

Vierailija
14.12.2011 |

sen ihanan melankolissävytteisen kappaleen nimeä, mitä se Ada siellä rannalla soitti?

Haluaisin sen nuotit, että opettelisin sitä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon viimeaikoina ajatellut sitä usein. Aina kun meen alakerran vessaan, se tulee mulle mieleen... (Varmaan alunperin siksi, että istuin pöntöllä ja huomasin, että mun mustissa sukkiksissa oli reikä.)

Vierailija
2/9 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. To the edge of the Earth

2. Big My secret

3. A wild and distant shore

4. The heart asks pleasure first

5. Here to there

6. The promise

7. A bed of ferns

8. The fling

9. The scent of love

10. Deep into the forrest

11. The mood that passes through you

12. Lost and found

13. The embrace

14. Little impulse

15. The sacrifice

16. I clipped your wing

17. The wounded

18. All imperfect things

19. Dreams of a journey

Oon nähnyt leffan, mut en muista et mikä se noista ois... Mut varmaan kuuntelemalla soundtrackia muistat. Tai osta koko nuottikirja? Siinä oli vaikka miten ihania kappaleita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sit vaan youtubeen "piano movie" ja etsimään!

Vierailija
4/9 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitonen, se oli juuri tuo. Kiitos!

ap

Vierailija
5/9 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon viimeaikoina ajatellut sitä usein. Aina kun meen alakerran vessaan, se tulee mulle mieleen... (Varmaan alunperin siksi, että istuin pöntöllä ja huomasin, että mun mustissa sukkiksissa oli reikä.)

Vierailija
6/9 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

??? *ei ymmärrä*

Siinä se Harvey Keitelin näyttelemä mies (en muista roolihenkilön nimeä) makaa pianon alla ja koskettaa Adan ihoa sukan reiän kautta.

Vierailija
7/9 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä se Harvey Keitelin näyttelemä mies (en muista roolihenkilön nimeä) makaa pianon alla ja koskettaa Adan ihoa sukan reiän kautta.

Tässähän tulee ihan kuuma kun miettii sitä kohtausta. Tunnelma on suorastaan hengästyttävä. (Mitä mieheni ei voi lainkaan ymmärtää.)

Vierailija
8/9 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän tulee ihan kuuma kun miettii sitä kohtausta. Tunnelma on suorastaan hengästyttävä. (Mitä mieheni ei voi lainkaan ymmärtää.)

Sen takia se on jäänyt mulle mieleen, ja eksyikin sitten ajatuksiin, kun näin mustissa sukkahousuissani sen reiän. Itse asiassa usein, kun katson paksuihin mustiin sukkahousuihin verhottua jalkaani, tulee Piano mieleen ;)

Vierailija
9/9 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Sori huuto)

Olen monesti kuunnellut youtubesta tuon kappaleen, aina vaan on hyvä. Vielä kun joskus kuulisi livenä, kun joku osaa kunnolla soittaa sen.