Vihdoin ja viimein! Olen raskaana!
Hämmentynyt mutta onnellinen olo!
Kerron tämän teille, kun en muille vielä voi,
meille tulee vauva :)
Kommentit (37)
Iloitsen kanssanne, meillä on sama tilanne joten erittäin on tuttu tunne juuri nyt!
Meilläkin toinen lapsi toiveissa. Yritystä tuli juuri 2v. täyteen. ehkä mekin joskus se toinen saadaan.
Oon ihan pikkuisen katellinen sulle.
Kerro tosiaan kauanko yrititte?
Onnea teille!
Meillä ollaan samoissa tunnelmissa, tänään plussattu, kolmas lapsi tulossa :). Yhdestä tikusta ja minuutissa suhde omaan kroppaan muuttuu, ja äidin lisäksi sitä onkin raskaana oleva.
Mäkin haluisin tietää kauan yrititte? Kai se omakin vuoro kohta voisi tulla :)
Nyt se oksentelu ja väsymys alkaa, koeta jaksaa.
t. toinen odottaja
t. toinen odottaja
Aika harvallla on noin pahaa raskauspahoinvointia. Se on ihan yksilöstä kiinni. Ja jos onkin vähän pahoinvointia, niin vielä harvemmin se kestää muutamaa viikkoa enempää.
että vaikka se kamalaa onkin niin tätähän sitä on odotettu! eikä se kaikille tule
t. toinen odottaja
Aika harvallla on noin pahaa raskauspahoinvointia. Se on ihan yksilöstä kiinni. Ja jos onkin vähän pahoinvointia, niin vielä harvemmin se kestää muutamaa viikkoa enempää.
En ole pessimisti vaan realisti. Olen oksentanut pari viikkoa noin kymmenisen kertaa joka päivä. Ei paljon jaksa iloita vauvasta tai mistään muustakaan. että siinä sun "vähän pahoinvointia"... Ja miten niin aika harvalla on näin pahaa? Olen lukenut monien tarinoita kamalasta olosta raskausaikana, juurihan tästä oli joku ketjukin.
Eiks ookin hauskaa, että täällä voit kuitenkin jo kertoa...
t. toinen odottaja
kertaakaan en ole oksennellut. Pientä kuvotusta jossain vaiheessa, muuten ei pahoinvointeja. Mutta turvotusta ja närästystä on ollut senkin edestä.
Saattaa mennä vielä kesken, lapsi voi kuolla kohtuun, vammautua synnytyksessä tai kokea kätkytkuoleman.
Saattaa mennä vielä kesken, lapsi voi kuolla kohtuun, vammautua synnytyksessä tai kokea kätkytkuoleman.
Palkonto sulle. Tuliko hyvä mieli?
Meil on nyt koulussa käyvä tyttö ja kauan odotettu kakkonen puolivuotias.
Ihanaa ihaaa Ihanaa
Ja unohda noi ilon pilaajat. Pitääkin tulla tämmöiseenkin ketjuun pahoittamaan toisen mieltä *murrr*
Eikä kaikille tule pahoinvointia tms. Ei mulla ole ollut yhdessäkään raskaudessa (kolme takana, jotka kaikki päätyneet vauvan syntymään) pahoinvointia, ei edes kuvotusta. Eikä oikein muitakaan oireita, mistä aina puhutaan.
ja sä joka tämän kirjoitit voit törmätä unissas vessan oveen ja halvaantua koko loppuelämäksesi.
Jokainen meistäkin on "onnistunut" raskaus...
ONNEA AP:lle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Onnea teille!
Meillä ollaan samoissa tunnelmissa, tänään plussattu, kolmas lapsi tulossa :). Yhdestä tikusta ja minuutissa suhde omaan kroppaan muuttuu, ja äidin lisäksi sitä onkin raskaana oleva.
Noinhan se menee, uskomaton tunne vaikka olisikin äiti jo ennestään :)
kauanko kesti yritys? onko esikoinen?