Mun asiatt on solmussa... olen naimisissa ja ihastun toiseen
mieheni on kunnollinen, hyvin komea ja fiksu mies, tietysti jossain sprakaa koska toinen alkoi viehettään. Hän on paljon työmatkoilla ja se on tuonut etäistyyttä suhteeseemme. Ei lapsia.
Tämä toinen on myös naimisissa, ei vakityötä, sellainen vähän luuseri. Mutta olen auttamattomasti rakastunut häneene ja hän tietää sen.
Hän pyysi minulta rahaa lainaan, en antanut joten hän sitten sanoi ettei halua puhua minun kanssani koska minä vain pelleilen hänen kanssaan.
Nyt olen onneton koska kaipaan häntä. :( hän on minun FB-kaveri, mitä luulette oottaako hän en ikinä yhtyettä minuun? Pitääkö mun vain unohtaa? hän ei ainakaan vielä ole poistanut minua kavereistaan.
Kommentit (19)
Tajuat varmaan itsekin ettei ole terveellä pohjalla kun rahaa sulta pyytelee. Hyvä kun et antanut.
Toivottavasti tämä kuitenkin oli Porvoon suunnasta kirjoitettua.
olen aina ollut todella tyytyväinen kun olen onnistunut löytämään tuollaisen aviomiehen (lisäksi minä en voi saada lapsia, mutta hän on pysynyt minun kanssani siitä huolimatta. Hän on hyvin lapsirakas) mutta sitten ykskaks rakastuin tähän taivaanranna maalariin. :(( Seksi hänen kanssaan oli taivaallista.
ap
tää sun provo, keksi parempi! Tää oli tylsä...
mun sydän on riekaleina. En voi ymmärtää itseäni, joskus puoli vuotta sitten en olisi ikinä uskonut kohdalleni tälläistä, pidin itseäni 100€ uskollisena. Auttakaa sanokaa miten tästä selviän.. kuinka unohdan?
ap
tälle uudelle rakkaallesi ja anna se raha. Hänkin on varmaan ihan sydän riekaleina, kun on ensin uskonut ja luottanut ja sitten toinen ei annakaan rahaa.
Teillä on vielä upea rakkaustarina edessä. Onnea sulle ap!
Ps. aviomiehesi ei ansaitse sinua
pidin itseäni 100€ uskollisena.
ap
ja tunsin pelkkää seksuaalista vetoa häneen. Mieheni ja minun seksielämä on ollut jo vuosia todella laimeaa. Mutta se on kyllä saanut täsä uutta potkua ja mieheni ihmettee yhtäkkiä herännyttä kiinnostustani seksiin.
ap
ja mulla on todella paha olla..
ap
ja sanon aina ystävilleni, jotka tuskailevat elämänvalintojensa kanssa, "carpe diem!" Tiedätkö sen sanonnan, se on hieno lause! Tuntuuko nyt siltä, että haluaisit soittaa tälle sydämesi valitulle, tuolle yön ritarille, joka on osannut soittaa sinua juuri oikeista kohdista? Tee se!! Ota elämäsi vastaan kaikessa kauneudessaan!!!
mutta olen ajatellu että hankin jonkun kolmannen laastarisuhteen, panon jonka kanssa hoidan tän tuskan pois.
ap
Hankkiudu äkkiä eroon siitä luuserista, joka yrittää huijata sinulta rahaa "lainaan". Parasta on vain katkaista kaikki yhteydet ja olla selittämättä. Tuollainen kettu on tottunut kusettamaan naisia eikä pysyt rehelliseen keskusteluun. On parempi vaikka kertoa miehellesi totuus kuin jäädä vuosiksi kusettajan uhriksi.
Jos otat rakastajan, etsi edes jollain tapaa kunniallinen mies. Eikö muuten omaan mieheen voisi ihastua uudelleen?
jostain syystä olen vain kyllästynyt omaan mieheeni ja haen jotain jännitystä elämääni.
ap