Onko tää nyt sitten niin iso skandaali Niinistölle? sis. linkin
Täähän vaan kertoo, että hän on suvaitsevainen
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011110114672919_uu.shtml
Kommentit (11)
En mä nyt heti tuomitsisi. Sen vaan sanon että oli se hyvä tai ei, Niinistö osoittaa vähän huonoa harkintaa tässä kohtaa. t. Haaviston kannalla itse
kyseistä tekstiä ja lukuvinkkejä antamalla yritti vaikuttaa fiksummalta kuin onkaan. Samanlaisia suosituksia voisi saada Väyryseltä, joka taatusti ei muista mitään kolmen päivän Dostojevski-urakastaan.
kyseistä tekstiä ja lukuvinkkejä antamalla yritti vaikuttaa fiksummalta kuin onkaan. Samanlaisia suosituksia voisi saada Väyryseltä, joka taatusti ei muista mitään kolmen päivän Dostojevski-urakastaan.
Eli Sauli yritti brassailla sivistyksellä jota ei ole. Ei sen nolompaa.
Taisi kirjailijakin olla iero ja Niinistö yrittää esittää jotain mitä ei ole...
mut se Vesa Keskisen antikristus kummitäti on
Eli Sauli yritti brassailla sivistyksellä jota ei ole. Ei sen nolompaa.
Siis voihan olla että se teksti on vaan niin loistavaa että siinä erotiikat jää toissijaiseksi. Mutta arvostelukyvyn perään kyllä kyselen edelleen.
että Jenni on Saulin perhetutun tytär monien vuosien takaa.
että Sauli aikoo kohta selittää asian parhain päin eli odotetaan nyt sitä ennenkuin tuomitaan mitään.
että mies on liero?
Minä olen tiennyt sen heti siitä lähtien kun ensimmäistä kertaa hänet näin. Kyräilevä katse, ylimielinen asenne, ja sitten vielä viehtymys lapsierotiikkaan. Ei hyvin mene hänelläkään.
suvaitsevainen ja kultturelli kirjallisuuden ystävä.