Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

10kk ja lasta ei vaan kuulu

Vierailija
08.02.2012 |

Hei,

Nyt masentaa. Kun ei vaan tärppää. Yki lapsi ennestään, muutaman vuoden vanha ja ihan luomusti alkunsa saanut. Ei mitään käitystä, missä nyt mättää. Ovulaatio tapahtuu testien mukaan säännöllisesti ja kiertokin kurissa. Ei stressiä asian suhteen, pikkuhiljaa hiipivä kova huoli vain. "vauvanteosta emme edes puhu, ilman ehkäisyä on vain oltu ja petielämä aktiivista.

Ikääkin saavutettu jo 30v. Miten esimerkiksi kiinnittymistä voisi avittaa itse? Greippimehu kokeiltu.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi hoitoon olen hakeutunut ja vika löytyi. Päällisin puolin minkään ei pitänyt olla huonosti, ovuloin ja säännöllinen kierto. Nyt ivf tiedossa. Viimeinen luomukierto menossa ja vippaskonstit käytössä. Kiinnittymiseen ASA 50 mg oviksesta eteenpäin, muniksien laatuun vehnänalkioöljy sekä kalaöljy käytössä.

Vierailija
2/2 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi hoitoon olen hakeutunut ja vika löytyi. Päällisin puolin minkään ei pitänyt olla huonosti, ovuloin ja säännöllinen kierto. Nyt ivf tiedossa. Viimeinen luomukierto menossa ja vippaskonstit käytössä. Kiinnittymiseen ASA 50 mg oviksesta eteenpäin, muniksien laatuun vehnänalkioöljy sekä kalaöljy käytössä.

hei, mikä vika löytyi? Onko tuo ASA 50mg lääkärin määräämä niksi? Voisi itsekin tuota kokeilla, jos kiinnittymisestä johtuu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi