Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, jotka ajattelevat äidinmaidosta näin?

Vierailija
08.02.2012 |

Se on tarkoitettu vain omalle vauvalle, ei omaan suuhun, ei miehen suuhun, ei muiden lasten suuhun, ei edes maistamismielessä. Myös ajatus toisen äidin rintamaidosta omalle lapselle inhottaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi oma mieskin maistaa maitoani, jos kiinnostaa. :)

Vierailija
2/9 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähemmän minua inhottaa ajatus että aikuinen juo ihmislajin maito kuin vaikka lehmän. Kuitenkin tuota lehmän maidon juomista yhteiskunnassa pidetään jostain syystä kovin normaalina mutta ajatus että joisi ihmismaitoa "väärän" ikäisenä on monesta kovin inhottava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

imetyksen lopettamisen jälkeen kun mies suuteli nännejä rakastelun aikana :D

Eli kyllä ukko on maistanut useamman kerran maitoa. Ja esikoinen maistoi myös kerran kun nuorempaa imetin. Tosin lusikasta. Ei halunnut toista kertaa!

Vierailija
4/9 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös ajatus toisen äidin rintamaidosta omalle lapselle inhottaa.

Jonkun muun kuin sinun tissistä se lehmänmaitokin on kotoisin.

Vierailija
5/9 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella erikoista että lehmänmaitoa lipitetään ympäri maailman mutta sitten kun joku keksi avata ihmisen rintamaidosta tehtyä jäätelöä myyvän jätskibaarin niin kaamea haloo syntyi.

Vierailija
6/9 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pumppasin maitoa keskoselle yli puoli vuotta, joten siinä tuli moneen kertaan maistettua, onko maito vielä hyvää jääkaappi- tai pakastinsäilytyksen jälkeen. Mieskin pääsi urakalla maistelemaan, ei se hänestäkään ällöä ollut, vaan tarpeellinen homma, jotta vauva sai maitoa turvallisesti.

Vierailija
7/9 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen maistanut omaa maitoani. Esikoinen halusi maistaa kun imetin kuopusta, lasista joi ja tykkäsi kyllä. Tuttu maku vissiin hänelle, kun imetin 1,5v häntä.

Mä oon kanssa ihmetellyt et miks se äidinmaito ja imetys on niin ällöä, ja paljon luonnollisempaa onkin sitten juottaa lehmän maitoo tuttipullosta..

minusta kun se on toiste päin..

Vierailija
8/9 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen luovuttanut aikoinani maitoa satoja litroja (yhteensä kolmesta lapsesta) joten arvattavaa on että en ole ap:n kanssa samaa mieltä.

Isommat lapset ovat saaneet maistaa maidonkerääjästä maitoa kun ovat halunneet. Olisi minusta ollut outoa kieltää. Mieskin on laittanut maitoani kahviinsa, kun lehmis oli loppu.

Olen myös leiponut pakastemaidoista pullaa. Vieraille ei ole tarjottu, kun tiedän, että joitakin ihmisiä ajatus ällöttää.

Vierailija
9/9 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. äiti, joka on maistanut rintamaitoaan ja antanut isompienkin lasten maistaa lusikalla