Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko hyvä vai huono aviomies?

Vierailija
07.02.2012 |

Olen rakastava perheenisä, joka osallistuu kotitöihin, tekee mielellään ruokaa ja viihtyy lasten kanssa ja ainakin kohtuullisesti vaimonsa kainalossa. En seuraa televisiosta minkään sortin urheilua, en tupakoi enkä juo kuin muutaman kaljan viikossa eikä minua kiinnosta tuhlata perheemme rahoja tarpeettoman kalliiseen autoon. Vartaloltani olen pitkä ja solakka. Miinuksena voidaan sanoa, että käyn silloin tällöin huorissa vaimon tietämättä.

Olenko ihannemies vai täysi paska?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle kelpaisit sillä edellytyksellä että hyväksyt vastaavasti minun pikku seikkailuni, jotka - huomioonottava ihminen minäkin - pidän omana tietonani.

Seksiähän sinultakin saisi, muttakun vaimo kaipaa jotain vähän parepaa.

Vierailija
22/58 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit hyvin kertoa, että tarvitset enemmän.

Juu olen kertonut. Sillä seurauksella, että vaimo potee asiasta tunnontuskia ja asia on alkanut ahdistaa häntä. Eikä sen seurauksena seksi enää haluta häntä senkään vertaa.

Voit toki antaa hänelle vaihtoehtoja.

Siis vaihtoehtoja kuten "ala ottaa suihin kerran viikossa tai jätän sut ja lapset, myydään talo ja autot ja jaetaan asuntovelka"?

Just joo. Kyllä siinä tulisi seksille hintaa. Ja tämä nyt vain minun näkökulmastani, pahempaahan se vaimolle ja lapsille olisi.

En tajua, miksi syyllistät lapsiasi siitä, että käyt huorissa ja valehtelet ja petät.

Mitä? No en todellakaan! Pidän lapset todellakin erossa tästä, en kiristä heillä, en käytä pelinappuloina enkä tietenkään esim. kerro heille. Oletko hullu? Ja ymmärrän sen, että kun on lapsia, niin se rajoittaa seksielämää, mutta liika on liikaa.

Voihan olla, että vaimosikin on sitä mieltä, että teidän avioliittonne ei ole panostuksen arvoinen.

Noh, vaimon mielestä tämä on (kai) oikein hyvä liitto, olenhan hänen tietääkseen lähes ihanneaviomies. Ja vaimohan saa minulta seksiä aina kun vain vähän vihjaakaan. (ja hän saa myös mm. suuseksiä minulta, minä en saa häneltä.)

Vaimo on kyllä pannut merkille, että olen usein vittuuntunut tms, mikä johtuu suoraan sanoen paskasta seksielämästä. Mutta kuten äsken sanoin, sen asian mainostaminen johtaa siihen, että vaimoa alkaa ahdistaa suunnattomasti ja seksiä on entistäkin vähemmän, tai se muuttuu suorittamiseksi, niin että vaimo vain mekaanisesti tyydyttää minut. Otan mieluummin ne 3 tavallista kertaa kuussa saunan jälkeen.

Ja joku vastaajista osui kyllä aika oikeaan, että en ole kauhean hyvä tunteissa. Se ei silti tarkoita ettenkö rakastaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauanko olette olleet vaimosi kanssa yhdessä?

90-luvun lopusta.

Seksi oli alussa melko hyvää ja sitä oli tarpeeksi. Positiivisesti ajattelin, että kyllä tuo nuori nainen vielä kaikenmaailman seksiniksit oppii vuosien myötä, vaikkei vielä niin taitava ollutkaan. Edellisetkin naiseni olivat tehdessään oppineet. Menimme naimisiin parin vuoden seurustelun jälkeen.

Vaimoni mitään ole oppinut. Hän ei ota suihin, koska se aiheuttaa okennusrefleksin, ja lisäksi sperman hajukin jo yököttää häntä ja suihinotto on kuulemma joka tapauksessa naisen alistamista. (jos minä nuolen naistani, se ei ole miehen alistamista, kuulemma). En saa peppuseksiä, koska vuosia sitten, synnyttäessään hänellä oli peräpukamia. (ja tiedän peppuseksin tuntuvan oikein makoisalta, olen kokeillut. Sitäkään vaimoni ei minulle enää tee). Seksiä tulisi myös aina harrastaa putipuhtaina ja mieluiten puhtaissa lakanoissa. Ja peiton alla, koska muuten häntä palelee. Enkä saa nähdä hänen "läskejään", joita ei edes ole, joten olemme sitten pimeässä. Hänen mukaansa seksistä menee maku, jos se on ennalta sovittua, vaan sen tulisi aina perustua muka äkilliseen, rakkaudesta syntyneeseen intohimon puuskaan. Niin, ja vaimoni käy nukkumaan yleensä samaan aikaan kuin lapset, ja aamut ovat luonnollisesti lapsiperheessä enemmän tai vähemmän hektisiä.

Joten siinäpä näitä syitä miksi seksiä ei ole tarpeeksi, ainakaan minulle. Puhuttu on, mutta näitä syitä on niin paljon, että huh huh.

Vaimoni ei halua lähteä terapiaan tms, se olisi kuulemma todella noloa. Nolouden huippu kuitenkin kuulemma olisi se, jos hän kertoisi sängyssä minulle mitä hän haluaisi minun hänelle tekevän. Mikään ei olisi mukavampaa kuin tyydyttää hänet täydellisesti - mutta ei. Vaikea tässä oppia seksiniksejä kun kukaan ei opeta.

Ehkä niiltä huorilta pitäisi kysyä vinkkejä...? Aika paradoksaalinen tilanne olisi...

Vierailija
24/58 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan sinä minkälainen sängyssä? Annatko vaimollesi? Siis ihan annatko annatko vai oletko itsekäs? Otatko suihin? Hyväiletkö ennen sisälle menoa yms?

Jos et huomioi vaimoasi yhtään sängyssä, en ihmettelekään miksi ei halua useammin seksiä. Kukapa nyt haluaisi olla vain antava osapuoli :)

Vierailija
25/58 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tekstistäsi paistaa se tyytyväisyys mitä itsessäsi näet. Olet oksettava, voi vaimo parka...

Vierailija
26/58 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sympatiani ovat puolellasi, ymmärrän näreesi oikein hyvin.

Tuo huorissakäynti on kyllä hiukan ällöttävä ajatuksenakin, ja niistäkin syistä, että tautien mahdollisuus on huima, rahanmenosta puhumattakaan. Ja se moraalinen puoli myöskin (pettäminen ja maksullisten käyttäminen ylipäänsä).

Olet yrittänyt korjata tilannetta vaimosi kanssa, onnistumatta siinä, ja se on kurjaa.

Ymmärrän ajatuksen siitä, että elämä valuu hukkaan epätyydyttävässä suhteessa.

En ymmärrä miksi asiassa vastaantuleminen on niin vaikeaa vaimollesi.

Miksei voi opetella pitämään suuseksistä (itsekästä, väittäisin, jos kerran itse sitä haluaa, mutta ei halua toiselle sitä suoda), antaa käsihoitoa, tyydyttääkseen rakkaansa tarpeet.

Suhteessa on aina kaksi osapuolta, ja jos toista ei jokin asia ehdottomasti miellytä, voi mielestäni miettiä kohtuullisia kompromisseja.

Miksi et hanki salasuhdetta? (maksuttomaan naiseen) Tietty siinä on vaara, että tunteet astuu peliin, ja liitto on vaakalaudalla.

Patti tilanne, en osaa antaa vinkkejä enää miten sun kannattaisi toimia.

Vierailija
27/58 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas yksi surkea miehen irvikuva, jonka ongelma on täysin päivänselvästi ja yksinkertaisesti se, ettei osaa yhtään mitään oikein sängyssä -> vaimoa ei kiinnosta -> mies juoksee huoriin sädekehä pään päällä kuvitellen että vaimossa on vika :D

voi voi

Vierailija
28/58 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiiän tapauksen jossa mies toimi samoin mutta mies ei tiennyt sitä että nainen toimi kuin mies samaan aikaan......

ero tuli kun käry kävi..... mies jäi kiinni....

Vierailija
29/58 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mikä mies ei urheilua seuraa?? Siinä meni maku suhun.

Vierailija
30/58 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehestä ihannemiehen? Eikö se nyt ole ihan itsestäänselvää? Ja sanooko ihannemies, että ero olisi vaimolle pahempi juttu kuin hänelle? Ei minusta. Sitä paitsi siitä kalliista autosta olisi vaimollekin iloa, nyt käytät rahasi asiaan, josta muu perhe ei hyödy.

Asenteesi ei kerro rakkaudesta, eikä oikein mistään muustakaan positiivisesta. Minusta nainen, joka 'osallistuisi' kotitöihin, ei ostaisi kallista autoa, eikä katsoisi urheilua, mutta pettäisi silti miestään, maksullisten miesten kanssa, ei olisi ihannevaimo. Vaikka olisi ok-kroppainenkaan. Joten etpä sinäkään taida olla ihannemies.

Vierailija
31/58 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, seksiä on kolme kertaa kuussa. Se on ihan hyvää seksiä joskaan ei huippua. Keskimäärin suomalaiset harrastavat seksiä kerran viikossa, joten ihan kauheasti et mielestäni elä puutteessa.

Toki halut eivät kohtaa, mutta väitänpä äkkiseltäni, että ongelma ei ole liian vähässä seksissä. Uskottelet niin, koska sillä saat koko häpeän ja taakan vaimosi niskoille. Muutamat sanat ja lauseet paljastavat aika paljon. Esim. vakuutat rakkautta vaimoosi mutta jo ensimmäisessä viestissä ilmoitat, että ilman lapsia olisit jo eronnut. Rakkaus ei siis riitä? Toteat myös, että olet kertonut tarpeistasi vaimollesi mutta se ahdistaa vaimoa, joten olet jättänyt asian siihen. Tämäkö ei ahdistaisi vaimoasi? Teillä on runsaasti puhumattomia asioita enkä käsitä, miksi vain sen vaimon pitäisi olla ahdistunut tai ahdistumatta. Etkö sinä kykene laittamaan avioliittoasi ykköseksi? Etkö osaa virkistää kuihtunutta seksielämäänne? Puhut siitä, miten vaimon olisi pitänyt oppia sitä ja tätä seksistä, mutta itse et alennu vonkaamaan tai ehdottelemaan. Aika itsekeskeistä. Sinun ei siis tarvitse oppia mitään seksin saralta, sinun ei tarvitse ehdotella seksiä ja kaikki syy on vaimossa, joka ei opi...

JOkaisella lauseellasi syyllistät vaimoasi enemmän mutta et suostu yhteenkään rakentavaan ehdotukseen. Kyllä se seksielämän luistaminen on yhteispeliä. JOs itse olet tyytymätön niin määrään kuin laatuun, niin miten olisi jos yrittäisit pureutua uusien temppujen kautta siihen, että vaimosi ehkä haluaisi useammin. Ensi alkuun varmaan se kerta viikkoon.

Eikä sitä seksiä tarvitse tappaa vaatimalla, että vaimo kertoo, mistä pitää ja mistä ei, koska se ei selvästi ole vaimosi mielestä miellyttävää puuhaa. Mitä jos vain teet? Hankit vaimoasi varten seksileluja ja otat vain käyttöön? Mitä jos päättäisit, että ensi alkuun sinä et ole tärkeä vaan vaimosi, joka ehkä saa onnistuneista seksikokemuksista itsetuntoaan kasaan ja alkaa halutakin enemmän? Tasan vaatiminen on paha tapasi selvästi ja saa vaimosi tuntemaan itsensä hyvin mitättömäksi ja pieneksi. Hän ei uskalla oikein nauttia seksistä, kun tietää, että sitten pitäisi olla heti hyvittelemässä sinua suuseksillä (josta hän ei pidä). Mieluummin siis itsekin jää ilman. Yritä kääntää tilanne alkuun niin päin, että pääasia on, että vaimollesi jää positiivinen kuva seksistä. Pidemmän päälle se kyllä kantaa. Seksiä harrastava haluaa useammin, ja onnistuneet seksikokemukset saavat haluamaan vieläkin useammin.

Mutta jos nyt vaimon syyllistämisen ja vaimon ongelmien sijaan puhutaan vielä hetki sinusta. Arvaan, ettet ole kiinnostunut tämän kaltaisesta puuhasta. Ai miksikö? Koska olet siihen liian itsekäs. Sinun on saatava, riittävästi ja tarpeeksi, sillä sinä et voi hetkeksikään mukautua toisten tarpeiden tyydyttäjäksi. Ongelma ei niinkään ole seksi ja sen vähyys vaan sinä ja sinun pääsi. Sinä saat riittävää jännitystä ja vaihtelua huorissa käymisistä. Vaikka vaimo antaisi joka toinen päivä, kävisit silti, koska vain se takaa sinulle sitä jännitystä. Jos saisit tarpeeksi usein, ei se kuitenkaan olisi tarpeeksi laadukasta. Aina löytyisi uusi syy syyllistää vaimoa.

Tosiasia on, että pettäjät (ja sinä kuulut tähän ryhmään) pettävät aina omista syistään mutta siirtävät syyt puolison harteille saadakseen teolle oikeutuksen. Omassa elämässäsi on jotain pahasti pielessä. Kotileikki on sinulle liian kesyä tai ehkä huorissa käynti lievittää stressiä tai tarjoaa riittävää jännitystä. Ongema olet kuitenkin sinä, ei vaimosi. Kannattaisi varmaan alkaa sitä vyyhteä purkaa sieltä omasta päästä käsin...

Vierailija
32/58 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies tupakoi ja juo kaljaakin.Tekee harvoin ruokaa, katsoo urheilua telkkarista, viihtyy mun kainalossa oikein hyvin ja on vartaloltaan pitkä ja tanakka. Ja ei käy huorissa.

Vierailija
33/58 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ymmärrän kyllä. Ihmisen pitää välillä olla myös ihan tuhma.

Vierailija
34/58 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten asia pitäisi ratkaista, jos ei noin? toinen nainen, joka ei olisi maksullinen, voisi tarkoittaa rakastumista ja liiton hajoamista siksi.

mutta mitä tehdä, jos seksiä ei ole tarpeeksi, että elämä tuntuisi elämältä.

meillä on miehen makuun liian vähän seksiä ja täytyy sanoa, että olen se haluttomampi. ja ehkä sellaista seksiin liittyvää leikkimielisyyttäkin on liian vähän.

en vaan jaksa.. olen väsynyt. arki vie voimat. seksin aikana joskun jopa oman hyvän olon saaminen tuntuu liian väsyttävältä ja on kiva, että mies nauttii ja itse olen ok mukana, mutta en JAKSA syttyä. en jaksa INNOSTUA, toivottavasti edes riittävästi, että mies olisi tyytyväinen siihen, mitä on. mutta tiedän, että hänestä tuntuu kuin asuisi luostarissa.

silti alkaa itkettää, jos mietin, että hänellä olisi rakastaja tai hän joutuisi käymään huorissa.

mitä voin naisena tehdä, miten kohottaa haluja niin, että jaksaisi syttyä seksille eikä miettisi mieluummin kaurapuuron keittämistä ja muita käytännön asioita.

Vierailija
35/58 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettäisi mua, mutta prostituoiduissa käyminen ylittäisi rajan. Täysi paska.

Vierailija
36/58 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti vaimosikin käy vieraissa, siitähän saisit.

Vierailija
37/58 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pidä ihmisisestä, joka maksaa seksistä. Se on viite ihmiskäsityksen vääristymästä - jos ajatus toisen ostamisesta ei puistata, vaan on ihan ok ostaa seksiä siinä missä maitoakin, on todennäköisesti asenteessa jotain pahasti vialla. Tämä kielii arvomaailmasta, jota en kunnioita enkä hyväksy. Näin ollen jos valita pitää noista kahdesta vaihtoehdosta, olet täysi paska.

Se, että vaimosi on kertomuksesi mukaan seksuaalisesti hyvin estoinen ja että halunne eivät kohtaa, on ongelma. En enemmistön tavoin usko, että syy on suoraviivaisesti huonoissa taidoissasi, vaan pidän luultavana, että vaimosi libido ja kokeilunhalu ei ole synkassa omiesi kanssa. Ymmärrän turhautuneisuutesi, mutta ratkaisusi on mielestäni väärä. HElppoa ja suoraviivaista ratkaisua en osaa antaa, mutta korjausliike pitäisi tehdä suhteessa keskustellen rehelliseti sopimalla tai sitten lähteä suhteesta. Selän takana pettäminen ja prostituution tukeminen - mikä on asenteesi ihmiskauppaan, kaikki huorat eivät ole iloisia vapaaehtoisia - on syvältä.

Vierailija
38/58 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysi paska, aviomiehenä riippuu a) vaimon suhtautumisesta pettämiseen, b) siitä, varmistutko 100% ettet tuo tauteja kotiin c) välitätkö millään tavalla (tietoisesti/tiedostamatta) lapsillesi asennettasi, että prostituoiduilla käyminen on ok.

Vierailija
39/58 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"esimerkki puolisosta, joka oikeuttaa toimensa syyllistämällä toista"

Tai päinvastoin

- seksi ei hyvita -> syy kumppanissa

Vierailija
40/58 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettäisi mua, mutta prostituoiduissa käyminen ylittäisi rajan. Täysi paska.

Ovatko prostituoidut jotenkin huonoja ihmisiä, vai mistä moinen inho? Monet heistä tekevät kuitenkin arvokasta työtä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän