Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä Euroopan maat ovat vielä perinteisen uskonnollisia?

Vierailija
24.01.2012 |

Ja miksi Suomi ei saisi olla?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin vaikka joku katolinen Italia tai Etelä-Saksa tai Puola, joihin ehkä nyt viittaat.

Vierailija
2/7 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut 17 vuotta, ja ei tää nyt mikään niin uskonnollinen alue ole. Maalla ehkä joidenkin katolisten keskuudessa, mutta kirkosta eronneiden määrä on aika iso.

kuin vaikka joku katolinen Italia tai Etelä-Saksa tai Puola, joihin ehkä nyt viittaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. Saksa, Itävalta, Italia, Espanja...

Vierailija
4/7 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaksi suurta kirkkoa, katolinen ja evankelinen (molemmat myös Etelä-Saksassa), mutta kirkkoon kuulumattomien määrä kasvaa. Kuten myös muslimien.

Mm. Saksa, Itävalta, Italia, Espanja...

Vierailija
5/7 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut 17 vuotta, ja ei tää nyt mikään niin uskonnollinen alue ole. Maalla ehkä joidenkin katolisten keskuudessa, mutta kirkosta eronneiden määrä on aika iso.

Jos asut Münchenissä, siellä varmaan kirkosta eronneita riittää. Mutta muualla baijerissa on mioelestäni uskonto vielä aika vahva. Vertaa pohjois-Saksa tai vaikka Suomi.

Tosin mä olen asunut vasta 14 vuotta baijerissa.

Vierailija
6/7 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat osoittaneet uskontoaan todella verisesti!

Vierailija
7/7 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asut Münchenissä, siellä varmaan kirkosta eronneita riittää. Mutta muualla baijerissa on mioelestäni uskonto vielä aika vahva. Vertaa pohjois-Saksa tai vaikka Suomi.

Tosin mä olen asunut vasta 14 vuotta baijerissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän