Mitkä Euroopan maat ovat vielä perinteisen uskonnollisia?
Kommentit (7)
Olen asunut 17 vuotta, ja ei tää nyt mikään niin uskonnollinen alue ole. Maalla ehkä joidenkin katolisten keskuudessa, mutta kirkosta eronneiden määrä on aika iso.
kuin vaikka joku katolinen Italia tai Etelä-Saksa tai Puola, joihin ehkä nyt viittaat.
Mm. Saksa, Itävalta, Italia, Espanja...
On kaksi suurta kirkkoa, katolinen ja evankelinen (molemmat myös Etelä-Saksassa), mutta kirkkoon kuulumattomien määrä kasvaa. Kuten myös muslimien.
Mm. Saksa, Itävalta, Italia, Espanja...
Olen asunut 17 vuotta, ja ei tää nyt mikään niin uskonnollinen alue ole. Maalla ehkä joidenkin katolisten keskuudessa, mutta kirkosta eronneiden määrä on aika iso.
Jos asut Münchenissä, siellä varmaan kirkosta eronneita riittää. Mutta muualla baijerissa on mioelestäni uskonto vielä aika vahva. Vertaa pohjois-Saksa tai vaikka Suomi.
Tosin mä olen asunut vasta 14 vuotta baijerissa.
ovat osoittaneet uskontoaan todella verisesti!
kuin vaikka joku katolinen Italia tai Etelä-Saksa tai Puola, joihin ehkä nyt viittaat.
Jos asut Münchenissä, siellä varmaan kirkosta eronneita riittää. Mutta muualla baijerissa on mioelestäni uskonto vielä aika vahva. Vertaa pohjois-Saksa tai vaikka Suomi.
Tosin mä olen asunut vasta 14 vuotta baijerissa.