Olenko hyvä vai huono aviomies?
Olen rakastava perheenisä, joka osallistuu kotitöihin, tekee mielellään ruokaa ja viihtyy lasten kanssa ja ainakin kohtuullisesti vaimonsa kainalossa. En seuraa televisiosta minkään sortin urheilua, en tupakoi enkä juo kuin muutaman kaljan viikossa eikä minua kiinnosta tuhlata perheemme rahoja tarpeettoman kalliiseen autoon. Vartaloltani olen pitkä ja solakka. Miinuksena voidaan sanoa, että käyn silloin tällöin huorissa vaimon tietämättä.
Olenko ihannemies vai täysi paska?
Kommentit (58)
yksi sinulta puuttuu ja sen mukana kaikki.
suosittelen hakeutumaan terapiaan, jotta saat selville mikä saa sinut toimimaan kuten toimit
tärkeintä parisuhteessa ei ole se, katsooko mies jääkiekkoa vai ei, vaan luottamus. Joten jos olisin vaimosi ja saisin tietää, jättäisin sinut. Mitä luulet vaimosi asiasta ajattelevan?
Noilla alussa luettelemillasi asioilla ei ole mitään merkitystä. Näennäinen hyvyytesi perustuu valheeseen.
nyt ihanne voi sellainen olla että pidetään toista valheiden avulla tietämättömyydessä tuollaisesta asiasta, joka on monelle hyvin tärkeä eli uskollisuus parisuhteessa.
Eli ihannemies olisit vain sellaiselle joka hyväksyy satunnaisen parisuhteen ulkopuolisen seksin. Muille vastenmielinen kusettaja joka toivottavasti jäät touhuistasi kiinni.
Et voi tietää, miten likaisia/sairaita ne huoratkin on...
sanat rakastava ja luottamuksen pettäjä..eivät kuule käy yksiin. Et sinä mitään tai ketään muuta rakasta kuin itseäsi. Jos toista oikeasti rakastaisi niin ei toimisi tuolla tavalla.
Ihannemies/täysi paska määritelmä taas riippunee määrittelijästä.
Minun ihannemieheni et olisi.
Mitä luulet vaimosi asiasta ajattelevan?
Eihän se varmaan pitäisi asiasta, ei. Onneksi ei tiedä.
Mutta ehkä ymmärrät tilanteeni: meillä on seksiä noin kaksi - kolme kertaa kuussa, ja se tuppaa olemaan sellaista lauantai-iltana saunan jälkeen peiton alla lähetyssaarnaajaa -tyyppistä menoa. Voit kuvitella kuinka tällainen määrällinen ja laadullinen, jatkuva puute terveellä miehellä lanteita kuumottaa. Ja oman ylpeyteni sekä suhteen ilmapiirin takia takia vonkaamaan en rupea. Jos asuisimme kahdestaan, tämä suhde saisi varmasti jäädä. Lasten takia vedän edelleen perheen ihanneisän roolia.
Siispä ritarillisesti käyn salaa purkamassa paineita muualla!
Ja naiset: rakastelkaa miehiänne! Pankaa niitä! Antakaa niille käsihoitoja! Stripatkaa! Ottakaa suihin! Tämän jälkeen pankaa vielä uudelleen. Muuten ollaan kohta miehesi kanssa napalankoja.
ikinä strippaisi,imisi tai muuten hoitelisi miestä siksi,että se ei menisi huoriin. Mies jolle huoraus on edes vaihtoehto,ei saa minulta mitään. Muuten teen kyllä kaikkea ap:n mainitsemaa.. Näinköhän ap on edes puolisolleen puhunut,että kärsii seksin laadusta ja määrästä. Tosin,mitäpä sillä enää on väliä,suhde on jo rikottu..
Voisit hyvin kertoa, että tarvitset enemmän. JOs vaimosi ei näytä vihreää valoa, voitte keskustella sen jälkeen, mikä on kynnyskysymys avioliitossa, onko seksin vähyys syy laittaa ero vireille ja miten vaimosi toivoo sinun toimivan asian suhteen. Voit toki antaa hänelle vaihtoehtoja.
En tajua, miksi syyllistät lapsiasi siitä, että käyt huorissa ja valehtelet ja petät. Ei se ole lasten parasta. Lasten parasta on se, että vanhemmat aidosti kunnioittavat toisiaan ja toistensa tarpeita sen verran, että käyvät ne oleelliset keskustelut ja tekevät päätöksensä avoimesti mitään toisiltaan salaamatta.
Voihan olla, että vaimosikin on sitä mieltä, että teidän avioliittonne ei ole panostuksen arvoinen.
eikös se ylpeys juuri käy lankeemuksen edellä...
turha sun on puolustella tekojasi koti seksin laadulla ja määrällä. Sinä olen aikuinen ihminen ja jos et osaa parisuhdettas ja vaimoas siihen malliin hoidella, että hän haluaisi sinua useammin ja nauttisi seksistä kanssasi, niin tosi kakaramaista laittaa pettämistä vaimon syyksi.
itse asiassa aika tod.näk syy sinun käytökseesi on kyvyttömyys todelliseen läheisyyteen ja rakkauteen. Seksi seksinä , siihen pystyy kuka vaan, mutta rakasteluun vaaditaankin jo sitä että pitäis osata ajatella toisenkin hyvää, eikä vaan itseään.
Maksullisissa naisissa/miehissä käyvät ovat tämän suhteen juuri niitä onnettomimpia, he eivät kykene kuin oman tarpeensa mekaaniseen tyydyttämiseen joten silloin se on ihan sama ketä panee.
mun kokemuksesta sanoisin että mies joka käy maksullisissa on niin surkea seksin saralla, että en yhtään ihmettele vaikka joutuu siitä maksamaankin :D
Et sinä mitään tai ketään muuta rakasta kuin itseäsi. Jos toista oikeasti rakastaisi niin ei toimisi tuolla tavalla.
Kyllä minä vaimoani rakastan. En vain saa seksiä tarpeeksi. Yritetty on, niin hyvällä kuin valitettavasti huonollakin asenteella. Kumpikaan ei ole toiminut. Nyt mennään vaimon haluamassa tahdissa, siis noin pari krt/kk.
Mutta mitä rakastamiseen tulee, koska kehossani jylläävät mieshormonit, ajatus tuppaa menemään niin, että en voi ainakaan täysillä rakastaa, jos en saa seksiä. (Naisillahan se menee toisin päin.) Joten osittain olet ehkä oikeilla jäljillä.
Toisaalta toki myös rakastan itseäni. Minun mielestäni elämä ilman hyvää seksiä menee hukkaan. Joten pitäisikö minun erota ja jättää lapsikatraani vain koska isiä panettaa? Vai pitäisikö minun kiristää vaimoni harrastamaan enemmän ja villimpää seksiä? Sehän varmasti tekisikin suhteelle hyvää.
Herrasmiehenä siis käyn maksullisissa ja pidän asian omana tietonani.
viihdyt vain kohtuullisesti vaimosi kainalossa ja kuitenkin vaadit että tämä strippaisi, imisi tai muuten hoitelisi sinun tarpeesi. Kysynpä vaan että montako kertaa on vaimosi saanut orgasmin niin että sinä et ole saanut?
Ja kuten itsekin tiedät olet surkea miehenkuvatus.
Ettei seksin määrä ja laatu tyydytä?
kauanko olette olleet vaimosi kanssa yhdessä?
ehkä vaimosi suostuisi siihen, että hommaat jonkun rakastajattaren? Nimittäin huorat on aika vaarallisia parittelukumppaneita tautien suhteen. Toivottavasti tiedät, että esim. hiv tarttuu suuseksissäkin ja herpes kondomista huolimatta, lisäksi kondomi voi mennä rikki milloin tahansa. Mikä syy vaimolla on olla haluamatta seksiä, voiko asialle tehdä jotakin?
Et sinä mitään tai ketään muuta rakasta kuin itseäsi. Jos toista oikeasti rakastaisi niin ei toimisi tuolla tavalla.
Kyllä minä vaimoani rakastan. En vain saa seksiä tarpeeksi. Yritetty on, niin hyvällä kuin valitettavasti huonollakin asenteella. Kumpikaan ei ole toiminut. Nyt mennään vaimon haluamassa tahdissa, siis noin pari krt/kk.
Mutta mitä rakastamiseen tulee, koska kehossani jylläävät mieshormonit, ajatus tuppaa menemään niin, että en voi ainakaan täysillä rakastaa, jos en saa seksiä. (Naisillahan se menee toisin päin.) Joten osittain olet ehkä oikeilla jäljillä.Toisaalta toki myös rakastan itseäni. Minun mielestäni elämä ilman hyvää seksiä menee hukkaan. Joten pitäisikö minun erota ja jättää lapsikatraani vain koska isiä panettaa? Vai pitäisikö minun kiristää vaimoni harrastamaan enemmän ja villimpää seksiä? Sehän varmasti tekisikin suhteelle hyvää.
Herrasmiehenä siis käyn maksullisissa ja pidän asian omana tietonani.
ai jaa...että nyt sitten se seuraava syy sinun toimintaasi oikeuttamaan onkin sun hormoonit ?? anna mun kaikki kestää... Et sitten koskaan ole kuullut siitä, että ihminen voi kyllä ihan itse säädellä omia tekosiaan, sano hormonit tai muut mitä tahansa, kunhan ottaa sen vastuun itse itsestään.
tutkimusten mukaanhan se todella menee niin että miehellä kyllä rakkauden tunteet lisääntyy aktin yhteydessä...mutta tässä tapauksessahan sinä et lisää niitä vaimoasi kohtaan eli rakkaudesta tässä ei ainakaan ole kyse.
on sitä muitakin keinoja miettiä parisuhteen seksielämän tarpeiden yhteensopivuutta kun lähtä kiristyslinjalle jne. Mutta tämä taas on sellainen asia, että eihän sussa ole sitä miestä ottamaan asiaa kunnolla esille vaimosi kanssa, kun oikeata haluakaan siihen ei ole, kun tuolle tielle olet jo lähtenyt.
usko pois sä olet kaukana herrasmiehestä, vaikka itse kuinka vakuuttelisit itsellesi miten oikeutettua ja hienosti tän asian muka hoidat.
sen verran voisit vaimoasi kunnioittaa että antaa hänen tehdä sen valinnan että haluaako hän miehen kanssa joka toimii kuten sinä. valehtelemalla (jota salaaminenkin on) sinä riistät häneltä mahdollisuuden hyvään parisuhteeseen ja seksielämään. (jonka hän voisi saada jonkun toisen kanssa)
Tuskin erilaiset seksuaaliset tarpeenne ihan puun takaa pääsivät yllättämään
Minusta olet vastenmielinen huijari. Seksielämän parantamiseen on olemassa ihan oikeitakin tapoja, jos sinua vaan sattuisi kiinnostamaan muukin kuin oma napasi. Toivon, että jäät kiinni ja joudut kantamaan vastuun tekosistasi.
sun vaimosi ihanne vaimo, jos tekisi kaikkki noi samat, kun sä ja kävisi myös pettämässä sua silloin tällöin?
Ihanneaviomies et ole, kai sen nyt itsekin tuosta tajuat.