Iho meni rakkuloille Temu vaatteesta
Kommentit (21)
Temun tuotteissa vaihtelee laatu, kannattaa katsoa arvostelut ennen kuin tilaa mitään, jos joku tuote ei ole sellaisia saanut tai ne ovat olleet huonoja, en tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Temun tuotteissa vaihtelee laatu, kannattaa katsoa arvostelut ennen kuin tilaa mitään, jos joku tuote ei ole sellaisia saanut tai ne ovat olleet huonoja, en tilaa.
Äkkiäkös miljardifirma joltain vietnamilaisilta lapsilta tai AI:lta tilaa 1000 positiivista arviota
Mitä nyt pienet polttavat rakkulat lapsella haittaavat temuttajaa? Halpaa, niin pakko ostaa..
Onpas hurja ihottuma. Miksi vaatteita sieltä ostanut.
Ä l ä t i l a a m i t ä ä n T e m u s t a.
Siinä vastaus.
Mulla on useampi vaate Temusta, enkä ole saanut näppylän näppylää niistä.
Ne vaatteet kylläkin pestään ennen käyttöä. Oli Temutettua tai ei.
Tunnette minut jo, eli olen PORILAINEN tradenomi Hönö "Temu" Tiainen, työtön.
Kartoitan nyt mahdollisuuksiani työllistyä, kun irtisanominen helpottuu.
Eli aion tarjota työpanostani 850€/kk hintaan!
Mitä luulette, pääsenkö vakkariksi vakkarin tilalle?
Syrjäytänkö vakinaisen pätevän työntekijän, nälkäpalkalla hitaanlaisesti hönöstelemällä ?
a) Totta kai, lehmätkin lentää
b)Tervetuloa, varoittavaksi esimerkiksi
c)Älä tule toiste ees ilmatteeks
d) Pysy vaan elättinä, maksan sen mieluummin veroparoista
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata tilata ollenkaan. Miten joku voi olla noin tyhmä.
Ihan oikein. Opitko tästä mitään?
Itse tilasin Temusta avaruusraketin. Pistin tulen sytytyslankaan ja pääsin 6-7 metrin korkeuteen ja sitten putosin persaukselleni.
Minusta Temun tuotteet eivät ole ihan sitä mitä lupaavat :((
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein. Opitko tästä mitään?
En 🤷
Tuo on vasta alkuoireita. Odota vaan kun myrkyt kunnolla tehoaa.
Porukka täällä kommentoi vaivautumatta edes lukemaan, mistä kyse. Ei ollut ap vaan joku ruotsalainen osa-aikapalomies, joka juoksumatolla temutetussa paidassaan hölkötteli.
Yllättyneet parijonoon
Bandan juhlan pöytä konevehtia kaikille
Tyttö osti mustat farkut ihan suomalaisesta kaupasta ja ei pessyt niitä vaikka olen sata kertaa sanonut. Ja parissa tunnissa iski ihottuma jalkoihin. Ei ole aikaisemmin ollut ihottumaa. Kesti monta viikkoa saada se ihottuma paranemaan.
Vierailija kirjoitti:
Tyttö osti mustat farkut ihan suomalaisesta kaupasta ja ei pessyt niitä vaikka olen sata kertaa sanonut. Ja parissa tunnissa iski ihottuma jalkoihin. Ei ole aikaisemmin ollut ihottumaa. Kesti monta viikkoa saada se ihottuma paranemaan.
Musta väriaine on jotenkin erilaista, tuntuu ettei inhottava hajukaan aina lähde pois edes pesujen myötä. Itse en raaski ikinä pestä vaatteita ennen käyttöä, kun eivät välttämättä edes ensimmäisen pesun jälkeen näytä enää täysin uusilta. Enkä osta Temusta, mutta laatua ei nykyisin takaa edes hinta.
Onneksi ei ollut kalsongit tai kaulaliina.
menimeni.
Ja suomi on maailman onnellisin kansa.