Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko sinusta tatuoitu mummu? Millainen tatuointi sinulla on?

Vierailija
07.02.2012 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa kyynärvarressa pääkallo ja käärme, selässä lepakon siivet.

Vierailija
2/15 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnitelmissa sekä vauva että tatska ranteeseen, jälkimmäinen ensin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit on niin kamlalia. En oikeesti ole yhtään kaunista taskaa nähnyt. Saati sitten vanhalla ja ryppysella iholla. Hyi.

Vierailija
4/15 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen otin ulkomailla 19-vuotiaana (vuosi oli 87) ja toisen samoin ulkomailla 21-vuotiaana (89). Toinen on ok tehty, mutta typerä :-), toinen oli huonosti tehty ja sittemmin Suomessa vuosia myöhemmin korjailtu.

Ja musta ei enää tätä nykyä (40+ kuten tuosta voi laskea) kukaan päälle päin tajua hippinuoruuttani. Silloin 80-luvun lopulla tatskat eivät olleet ihan kauhian yleisiä Suomessa. (Nythän niitä on joka toisella ;) ja tatuoituja mummoja tulee olemaan paljon....)

Vierailija
5/15 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli monien tähtien muodostama kuvio se on tosi upea ja näyttävä olin yli 40 kun otin sen ja kyl se vielä mummonaki siel on!

Vierailija
6/15 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia mäkin uskallan toteuttaa mun yhden ainoan tatskahaaveen, olen ihan varma siitä että mummoiässä kaikilla muillakin on joku leima :D

Vierailija
7/15 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mulla on vain 3 pientä tatuointia (joista yksi on vihkisormus), mutta toivon, että mulla olis mummoja full sleeve.

Vierailija
8/15 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käyttää lantiofarkkuja ja stringejä :D menisin pyörimään ostarille rollaattorin kanssa ukkoja härnäämään!

Vierailija
9/15 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli monien tähtien muodostama kuvio se on tosi upea ja näyttävä olin yli 40 kun otin sen ja kyl se vielä mummonaki siel on!

Vierailija
10/15 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä sait moisen upean idean? ; )

Vierailija
11/15 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin joskus eläköityessä ottaa alaselkään tekstin "HUPAKKO"ja käyttää lantiofarkkuja ja stringejä :D menisin pyörimään ostarille rollaattorin kanssa ukkoja härnäämään!

Jalkaan semmoiset Miss Sixtyt, jotka oli muotia, kun mä olin parikymppinen, ja mahdollisesti vielä semmoiset korkeat kopokengät. Mä meen kyllä sinne ostarille moottoripyörällä, tai vähintään nyt trikellä (siis kolmipyöräisellä), jos ei kahdella pyörällä pysy pystyssä.

Siellä nähdään sitten! Tunnistat mut sentin kerroksesta huulikiiltoa ja madonnalävistyksestä, jossa on pinkki kivi pallossa.

Vierailija
12/15 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähtikuvioiset taskathan ovat todella omaperäisiä mistä sait moisen upean idean? ; )

mutta miksi ihmeessä tatuoinnin pitäisi olla jotenkin äärimmäisen omaperäinen?

Vierailija
13/15 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi ihan kamalaa, nuorena otettu kaverin tekemänä ja yksi ihan ok näköinen. Stressasin jossain kriisissäni niitä hetken ja sitten totesin että antaa olla, ei voi mitään enää ja miestä ei onneksi häiritse:D

Vierailija
14/15 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi ihan kamalaa, nuorena otettu kaverin tekemänä ja yksi ihan ok näköinen. Stressasin jossain kriisissäni niitä hetken ja sitten totesin että antaa olla, ei voi mitään enää ja miestä ei onneksi häiritse:D

Ei noille tosiaan mitään voi. Näkyvät mulla vain toppien kanssa. Miestä ei häiritse :), työkaverit (naispuoliset) eivät ilmeisesti edes niiden olemassa oloa hahmota (siis ovat nähneet mut mm. saunassa eivätkä siitä huolimatta tajua, että mulla on tatskoja - ovat kai liian ristiriidassa nykyolemukseni kanssa ;-)...)

t. 5

Vierailija
15/15 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miul on käärme niskassa mutta ei vielä lapsia saati niitä lapsenlapsia. Mutta toivon tosiaan että tatuoitu mummi miusta tulee vaikka sitten 30 vuoden päästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän