G: Pahinta mitä olet sanonut omalle lapsellesi?
Etkö sä nyt totakaan osaa...
:( Oon niin paska äiti, omani sanoi mulle aina noin ja se oli kamalaa ja silti se on lipsahtanu iteltäki.
Kommentit (4)
Ja kyllä harmittaa.. Samaa "tyhmyyttä" jatku koko illan ja sitten meni hermot, ku "ei ymmärrä" tai ei halua ymmärtää. Väänsi sanomiset ihan muuksi, mitä tarkoitin, vaikka varmasti tiesi, mistä kyse. Normaalisti ei mitään ymmärtämisessä vikaa.
"Vitun idiootti"
Tuon sanomisen jälkeen menin itseeni ja muutin tapani.
Nykyään hellittelen, kehun, kannustan, torun, mutten hauku.
Oli muuten äitiyteni pohjanoteeraus..=((
Mulla pääsee rumia sanoa
..vitun idiootti..
..tyhmä..
suksi nyt vittuun siitä
oot ärsyttävä kakara...
joo oon teistä sen paskin,mutta aina pyydän anteeksi,tiedän tehneen väätin,mut toi taapero rasittaa,välillä ei ole keinoja varsinkin kun oon roudannut sitä jäähylle tänää pariin kertaa..
olis aika opetella käyttäytymään,mutta joskus paklaa käpy kun toi ei oo tyhmä se tietää mistä naruista vetää eli oon yhtä surkea mutsi ellen surkeampi,sanavarastoani voisin hillitä ja puhua nätisti.. en vaan osaa,en tienyt että äitiys ottaa rankalle kun lapsella uhmaikä,onneksi elokuussa lapsi lähtee tarhaan ja mä pääsen töihin vähän arkeenkin kiinni. Kotiäitinä musta on tullut niin saatanan laiska,ainoastaan harratsuksissa ja työkeikoilla tykkään olla.
Tottakai muuten hoidan kaiken,mietin vaan miten pärjään kun miehellä noita kursseja koulutuksia jotka kestää monia päiviä,huuh...
...painu vittuun siitä! Ja oikeasti kaduttaa, ei noin voi lapselle sanoa.. Onneksi ei vielä ymmärrä kirosanoja tms.. Mutta kun tarpeeksi paska päivä itsellä ollut jo monta päivää putkeen niin sitten pääsi vain purkautumaan tuolla tavalla :(