Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kofeiinitabletit? Kokemuksia?

Vierailija
07.02.2012 |

Elikkä mietin, että onko niistä mitään hyötyä. En pidä kahvista ja haluaisin piristettä kun joudun valvomaan öitä. Kokemuksia tulemaan kofeiinitableteista! Apteekista saa, mutta mitä maksaa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, ajattelin huomenna kipaista apteekkiin ja ostaa nuita pillereitä :) sen verran on vaikeaa päästä sängystä ylös ! :D

Vierailija
2/11 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan kahvia. Sen verran olen kahvia maistanut joskus että jo 0,5dl on mun mielestä paljon vahvempaa kamaa kuin yksi kofeiinitabletti.

siis tosiaan kupillisen, ei mitään jättimukillista. TOisin sanoen, sillä ei oikeasti ole kissankaan merkitystä siihen, piristyykö tai jaksaako valvoa. Sen sijaan sillä voi saada aikaan verenpaineen nousua ja sydämen lisälyöntejä ja niistä seuraavaa unettomuutta (eli ei jaksa valvoa, mutta untakaan ei saa). Ja tosiaan sitä mahakipua. En suosittelis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijaristeilyllä kokeilin kofeiinitabuja ensimmäistä kertaa. Otettiin kavereiden kanssa niitä about 12-15 illan mittaan, valvottiin koko yön ja aamuyöstä jutut vain "paranivat". :D Kotiin päästyä oli sitten himppasen väsynyt olo, mitä laskin niin olin yhteensä 34 h valvonut putkeen.

Muuten olen käyttänyt silloin kun kahvia ei ole ollut saatavilla. Toimii kyllä, minulla ei vie yöunia enää.

Vierailija
4/11 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ennen juonut ollnekaan kahvia, nykyisin vähän.

Otin joskus opiskeluaikoina kofeiinitabletteja kun piti vuorokauden valvomisen (selvin päin ;) jälkeen mennä kurssilabroihin. otin yhden pillerin aamulla kahdeksalta ja toisen muistaakseni puolelta päivin. Labrat loppuivat kahdelta ja menin kotiin. Kofeiinitablettien vaikutus loppui kai n. klo 16, koska kämppikseni kertoi että sammuin yhtäkkiä kuin kynttilä, kesken lauseen sohvalle istualteen :)

Vierailija
5/11 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapäivällä 2.

Kotona olen taaperon kaa ja nukun hyvin ym. Niistä vaan tulee kiva energinen olo!

Vierailija
6/11 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan kahvia. Sen verran olen kahvia maistanut joskus että jo 0,5dl on mun mielestä paljon vahvempaa kamaa kuin yksi kofeiinitabletti.

Vierailija
7/11 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ota viimeistään 5-6 tuntia ennen nukkumaanpääsyä ettei heikennä sun unta ja unen syvyyttä siten yövuoron jälkeen.

Hyvin toimii :) ei ärsytä vatsaa ainakaan mulla.

Vierailija
8/11 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ne kahvia kummempia ole ja joskus popsin tabletteja opiskellessani, kun piti olla virtaa lukea. Hinta löytyy googlella, mutta ei ne kovin kalliita ole.

Vierailija
9/11 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostakaa amfetamiinia. Piristää paljon paremmin.

Kyllä ihan efelläkin yövuoron pärjää.

Vierailija
10/11 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko 5 € purkki - 100 kpl (100mg kofeiinia per tabletti), jos oikein muistan. Kahvikupposessa on jotakuinkin tuo 100mg kofeiinia, elikkä annostus sen mukaan.

Intissä tuli mukellettua tiedusteluleireillä, jossa tulenteko oli kielletty ja kylmä pikakahvi alkoi puuduttamaan. 6-8 tablettia vuorokaudessa ja jonkinlaisessa toimintakunnossa pysyi pari-kolme viikkoa parin tunnin vuorokausi-unilla.

Ihan o.k tavaraa. Makunautinto ja kahvin terveyshyödyt toki puuttuvat.

Vierailija
11/11 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi