Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KUUDEN VUODEN KUULIAISUUS yhteislaulu Helsingin rautatieasemalla klo 13:00 lauantaina 11.2.2012

Vierailija
07.02.2012 |

Kaikki paikalle laulamaan!

Kommentit (468)

Vierailija
181/468 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaisuus voitaisiin siirtää Lippajärven jäälle Espooseen, lähelle Saulin kotia. Varmaan laulu kantautuisi ihan sisälle asti.

varsinkin illalla jos lauletaan monta kertaa

Vierailija
182/468 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/468 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paineessa oon ja itkenyt oon koko päivän kun on koko päivä on mennyt opetellessa ja pidin töistä palkatonta vapaata tänään että ehdin opetella, enkä oo ehtinyt kun ON NIIN ETTÄ EN OSA, kohdassa " tekijäänsä kerran kiittävät työt" en ikinä muista säveltä!>

Vierailija
184/468 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

satojen viestien mittainen, n. 14 000 kertaa vierailtu internetin keskustelupalstan topiikki, jossa ei ole käytännöllisesti katsoen ollenkaan vihapuhetta tai aggressiivisia purkauksia, mutta senkin edestä hyväntuulista kokkapuhetta aiheesta, joka liittyy paljon tunteita nostattaneeseen päivänpoliittiseen tapahtumaan. En uskoisi, ellen näkisi.

Tässä samalla tiedustelen että tuleeko sinne Senaatintorille bajamaja, teuvalaisillakaan tuskin on pysähdystä enää Riksun ABC:n jälkeen?

Vierailija
185/468 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

satojen viestien mittainen, n. 14 000 kertaa vierailtu internetin keskustelupalstan topiikki, jossa ei ole käytännöllisesti katsoen ollenkaan vihapuhetta tai aggressiivisia purkauksia, mutta senkin edestä hyväntuulista kokkapuhetta aiheesta, joka liittyy paljon tunteita nostattaneeseen päivänpoliittiseen tapahtumaan. En uskoisi, ellen näkisi.

Tässä samalla tiedustelen että tuleeko sinne Senaatintorille bajamaja, teuvalaisillakaan tuskin on pysähdystä enää Riksun ABC:n jälkeen?

sillä näyttää siltä että vietän Senaatintorilla makuupussissa jo pe-la yön. Huhujen mukaan paikalle olisi tulossa Teuvan kimppakyydillä pelkkiä tankotanssijoita ja haluan ehdottomasti ehtiä varaamaan lyhtypylvään & testaamaan ennen lauantaita juuttuuko siihen kieli pakkasessa!!! t. tankotanssija

Vierailija
186/468 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... kun tankotanssija juuttuisi huulistaan jäiseen tankoon.

Villahousut eivät taida oikein sopia lajiin?

Vierailija
187/468 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhujen mukaan paikalle olisi tulossa Teuvan kimppakyydillä pelkkiä tankotanssijoita ja haluan ehdottomasti ehtiä varaamaan lyhtypylvään

ja ikävän yllätyksen välttämiseksi haluan huomauttaa, että käytettävissä on ilmeisesti vain yksi pylväs, ja sekin ymmästääkseni vain lyhytpylväs.

Vierailija
188/468 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paineessa oon ja itkenyt oon koko päivän kun on koko päivä on mennyt opetellessa ja pidin töistä palkatonta vapaata tänään että ehdin opetella, enkä oo ehtinyt kun ON NIIN ETTÄ EN OSA, kohdassa " tekijäänsä kerran kiittävät työt" en ikinä muista säveltä!>

Onneksi on vielä tämä junamatka aikaa, sori vaan kaikki pendolinossa kanssamatkustavat, mutta mun on pakko iPodin kanssa treenata koko matka!

Vierailija
189/468 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä mökä ja uho ensin netissä, sitten paikalla on lopulta pskanjauhannan tosissaan ottaneet 5-10 ihmistä, jotka epävarmasti ja noloina pälyilevät toisiaan ja palaavat koteihinsa nuoleskelemaan haavojaan laulamatta lopulta mitään...

Meniköhän oikein?

Vierailija
190/468 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä mökä ja uho ensin netissä, sitten paikalla on lopulta pskanjauhannan tosissaan ottaneet 5-10 ihmistä, jotka epävarmasti ja noloina pälyilevät toisiaan ja palaavat koteihinsa nuoleskelemaan haavojaan laulamatta lopulta mitään...

Tämähän se lopulta varmaan on sen Virsi aikakoneessa -tapahtuman kohtalo.

Vierailija
191/468 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tankotanssijat on heräilleet siellä Senaatintorilla?

Vierailija
192/468 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö Jyrkille tehdä jonkinmoinen varaus, vai voiko vaan jättää ipanat sinne tiloihin?

Vierailija
193/468 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö Jyrkille tehdä jonkinmoinen varaus, vai voiko vaan jättää ipanat sinne tiloihin?

Ja samalla voitsitko katsoo että onko siinä kukkapurkissa niitä veriroiskeita vai ei!

Vierailija
194/468 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin laulakaa klo 13 edes kotona! Laitetaan KVK kuulumaan koko Suomeen!

Vierailija
195/468 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en epäile hetkeäkään etteikö siellä oikeesti ois jonkun verran porukkaa laulamassa.

Vierailija
196/468 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän jo että toimittajia oikeesti tulossa paikalle :D

ja mihin paikkaan ovat menossa ;)?

Vierailija
197/468 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain universumista: tänään on 11.2. ja yhtä monta KIRJAINTA on Sauli Niinistön nimessä!!!! Pyörryn näihin merkkeihin!!!!

Vierailija
198/468 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä olen todellakin tulossa paikalle ja ihan naamallani, en vedä kumikanaa päähän!! Siis aina kun mä voin laulaa KVK:n yhteislauluna mä laulan KVK:n yhteislauluna!

Vierailija
199/468 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pääse paikalle!

Vierailija
200/468 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä olen todellakin tulossa paikalle ja ihan naamallani, en vedä kumikanaa päähän!! Siis aina kun mä voin laulaa KVK:n yhteislauluna mä laulan KVK:n yhteislauluna!

Kumikanaa en löytänyt ja pakastekana ei mahtunut päähän, mutta karvakaulukset on ja kultajousessa oli helmetkin (vain viljellyt tosin) tarjouksessa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi