Lapset on pakko saada turvaan kusipään luota. Teen ls-ilmoituksen.
Kusipää ei huolehdi lasten perushoidosta. Vetkuttanut toisen lapsen lääkärikäyntiä oman laiskuutensa takia. Lapsella ollut räkätauti jo kuukauden ja takuuvarma keuhkoputkentulehdus.
Minä en voi lasta lääkärissä -30 asteen pakkasella linja-autokyydillä käyttää. Ja sitäpaitsi olen etävanhempi.
Kommentit (22)
Ja lapsella on keuhkoputkentulehdus. Kusipää ei välitä.
Lasten on parempi lastenkodissa.
Jos on oikeesti akuutti tilanne, niin tilaa ambulanssi.
Jos ei akuuttia, niin hengitä hetki rauhallisesti.
Mieluummin lastenkotiin mitä kusipään luo.
Onhan se sinunkin lapsesi: sinun velvollisuutesi myös.
Jos isä ei käytä lasta autolla lääkärissä käytän itse vaikka kävelemällä -30 asteen pakkasella lääkäriin.
enkä ota sitä riskiä että mitään sattuu ja kuljeta lasta taksissa ilman turvaistuinta.
Kusipää ei usko jos joku viranomainen ei käy kertomassa, että työasiat eivät saa olla este lapsen lääkärissä käyttämiselle.
mutta jossain sä kyselit mitä tapahtuu tai miten toimit että olet enää tekemisissä vain toisen lapsesi kanssa kun toista et voi sietää tms. En nyt muista kumman, ehkä joku palstalla muistaa jos et itse...
enkä ota sitä riskiä että mitään sattuu ja kuljeta lasta taksissa ilman turvaistuinta.
Kannattaa hankkia oma istuin.
kiinni kusipään autossa. Ja se, etten tapaisi toista lastani ollenkaan on vain sen toisen lapsen parhaaksi, hän selvästi kärsii läsnäolostani, niin parempi etten tapaa ollenkaan.
Ja nyt on kyse pienemmästä lapsesta, siitä joka hyötyy läsnäolostani.
Mut en ala teidän kanssanne väittelemään, sossut saavat hoitaa jatkotoimenpiteet.
ihmeestä tiiät mikä lasta vaivaa sinulla on tinnut läähä lääkkeet ottamatta
Toinen lapsi kärsii omastakin mielestäs sinusta, mutta kuitenkin löydät sisältäsi niin paljon kusipäisyyttä, että yrität saada heidät pois isältään jollain ihan naurettavalla tekosyyllä?
MENE ITTEES nainen! Teet vahinkoa lapsilles ja heidän perheelleen, et suojele heitä.
Jätä heidät rauhaan. Muuta kauas tai tapa ittes.
kiinni kusipään autossa. Ja se, etten tapaisi toista lastani ollenkaan on vain sen toisen lapsen parhaaksi, hän selvästi kärsii läsnäolostani, niin parempi etten tapaa ollenkaan. Ja nyt on kyse pienemmästä lapsesta, siitä joka hyötyy läsnäolostani. Mut en ala teidän kanssanne väittelemään, sossut saavat hoitaa jatkotoimenpiteet.
samalla tämä linkki sinne sossuun vai pitääkö linkittää fasebogissa että kaikki näkee millaisia on irrallaan
tiedän tasantarkkaan missä mennään. Lapset eivät voi hyvin kusipään luona ja minä en ole sopiva lähivanhemmaksi, lastenkoti on heille pelastus jos tyyli lähi-isän luona ei muutu.
ja kysyn että miksei kusipää pääse kesken työpäivän käyttämään lasta lääkärissä vaikka on lähivanhempi.
syytä olla käyttämättä lasta lääkärissä kuin se, että se kuvittelee olevansa korvaamaton töissä.
Ja minähän olen etävanhempi, joka en edes saa lastani tavata, miksi minä yhtäkkiä kelpaan?
Ja takseissa ei ole turvaistuinta, kenen syy jos taksi ajaa kolarin?
Ja kusipääkö ne taksimatkat maksaa? Menon lääkäriin, käynti apteekissa ja kotimatka?
Ok, nappaan lapsen rattaisiin ja käytän lääkärissä, mutta lastensuojeluilmoituksen teen se on varmaa.