Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan teistä tehnyt keikkatyötä äitiyslomalla?

09.05.2008 |

Minulle tarjottiin keikkaa pariksi illaksi viikossa. Tein samaa keikkaa hoitovapaalla ollessanikin, mutta nyt kuopus on vasta parikuinen... Toisaalta kyllä tarjous houkutteleekin, sillä tiedän että työ olisi minulle lähinnä virkistävä harrastus.

Mutta onko vauva vielä liian pieni tällaiseen? :/

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös noilta päiviltä menetä vanhempainrahan? Tosin kaikki "harrastukset" maksavat:)

Vierailija
2/7 |
09.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se vauva ei lähde töihin (siihen se on liian pieni vielä). kai sillä vauvalla olis kuitenkin joku hoitaja (isä?), joten sinänsäkin - on se siihen vielä liian pieni myös, että olis yksin kotona.

eksä oikeesti osaa itse miettiä tommosta? vai yritätkö saada jonkun älähtämään että vauvan on paras äitinsä kanssa ja imetä nyt helvetti ja älä vie hoitoon ennen ku se on 4v ja muista kestovaipat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairaanhoitaja, joten tein keikkaa vain sunnuntaisin...Sunnultailta ei menetä äitiysrahaa, koska sitä maksetaan vain ma-la :) Laililla aloilla tämä ei ole mahdollista. Satunnainen työ on virkistävää, itse kyllä tiedät onko se teidän perheelle oikea ratkaisu.

Vierailija
4/7 |
09.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä eivät siis ole oman alani töitä, vaan ihan muita.

Vierailija
5/7 |
09.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eksä oikeesti osaa itse miettiä tommosta?

Vierailija
6/7 |
09.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku täällä on tapana tuomita kaikki, niin tää kuulostaa niin kerjään-verta-nenästäni-hommalta. mutta anna mennä! ajattele vaan ääneen!

Vierailija
7/7 |
09.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta annan sen mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Monesti täällä saa fiksujakin vastauksia - ja ennen kaikkea tykkään ajatella ääneen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän