fantasioitko kaverisi miehestä?
Kommentit (10)
enkä ole koskaan halunnut kavereitteni miehiä.
Miksi? Yksinkertaisesti siitä syystä, että a) he eivät kiinnosta mua siinä mielessä (eivät ole ulkonäöllisesti mun makuuni) b) en alentuisi koskaan sille tasolle, että lähtisin säätämään kaverin miehen kanssa.
Eli vastaukseni on ei, ja ei.
Miksi? Yksinkertaisesti siitä syystä, että a) he eivät kiinnosta mua siinä mielessä (eivät ole ulkonäöllisesti mun makuuni) b) en alentuisi koskaan sille tasolle, että lähtisin säätämään kaverin miehen kanssa.
a) ei kiinnosta ja b) vaikka sellainen ihme tapahtuisi niin en missään nimessä lähtisi kaverin miestä vokottelemaan. Jos keskittyy muihin asioihin niin ei tule koskaan edes ajatelleeksi moista yhtään kenestäkään miehestä joka ei ole se oma.
..en, mutta mieheni kaverin naista olen ;) hiukan..enkä normaalisti katsele naisia "sillä silmällä". Tämä on sellanen erikoistapaus :D jostain syystä olen nähnyt hänestä uniakin..
..en siis voisi fantasioida kaverieni miehistä juurikin samoista syistä kuin mitä edellä olevat ovat luetelleet.
Mutta siis en käsitä mikä siinä yhdessä naisessa on sellaista että en olekaan niin varma heteroudestani :P
Eipä aiheuta kaverien miehet minussa mitään värinöitä. En ole koskaan edes ajatellut siinä mielessä. Nyt piti oikein keskittyä ajattelemaan, mutta tulos oli sama:)
..en, mutta mieheni kaverin naista olen ;) hiukan..enkä normaalisti katsele naisia "sillä silmällä". Tämä on sellanen erikoistapaus :D jostain syystä olen nähnyt hänestä uniakin..
Sama tilanne täälläkin, miehet on niin itsestäänselvyyksiä ja yksinkertaisia että aika sama. Mieheni sisko.. nams.
Ei ole tullut ikinä oikein mieleenkään..
Pakko tunnustaa, että yksi siipan kavereista on saanu mun päiväunet vilistämään jo pitkään. Tosin kysymyksessä on oikeastaan yhteinen kamu, kun aikoinaan opiskeltiin kaikki yhdessä. Fantasioin kyseisestä miehestä myös jo opiskeluaikoina, siis ennen kuin menin naimisiin. Tuolloin miehen ympärillä pyöri kuitenkin koko ajan muita naisia, enkä koskaan oikein saanut tilaisuutta. Myöhemmin ollaan kyllä pidetty silmäpeliä ja muuta paljonkin ja oon melko varma, että tilaisuuden tullen mies saattais tehdä aloitteen johonkin enempäänkin... Ja tässä vieraassa miehessä mua kyllä viehättää ihan sen ulkonäkö, sexy ääni ja ripaus machoa. Ja tietysti oletus, että sillä olis isompi kuin omalla miehellä, jolla on suoraan sanottuna melko pieni. Monta kertaa olen masturboinut ihanan orgasmin samalla, kun olen miettinyt yhteistä kamua. Ja mun fantasiaa saa sitten vapaasti moralisoida kuka haluaa, ei liikuta pätkääkään.