Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Qlairan käyttäjiä

Vierailija
07.02.2012 |

oonnyt syönyt 3 päivää, aiemmin kumi käytössä. Gyne ei kertonut enkä muistanut kysyä mutta koska alkaa ehkäisyteho??

Ohjeissa vaan siitä jos siirtyy toisesta valmisteesta tähän niin lisäsuoja 9päivää. Ja jos ei mitään ollut aiemmin käytössä niin suoja alkaa ekasta pilleristä...siis what,koska tohtii olla ilman kumia????

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oonnyt syönyt 3 päivää, aiemmin kumi käytössä. Gyne ei kertonut enkä muistanut kysyä mutta koska alkaa ehkäisyteho?? Ohjeissa vaan siitä jos siirtyy toisesta valmisteesta tähän niin lisäsuoja 9päivää. Ja jos ei mitään ollut aiemmin käytössä niin suoja alkaa ekasta pilleristä...siis what,koska tohtii olla ilman kumia????

Etkö itse juuri kirjoittanut vastauksen tuohon joka löytyi siitä pakkauksesta?? Kaikenlaista sitä...

Vierailija
2/5 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oonnyt syönyt 3 päivää, aiemmin kumi käytössä. Gyne ei kertonut enkä muistanut kysyä mutta koska alkaa ehkäisyteho?? Ohjeissa vaan siitä jos siirtyy toisesta valmisteesta tähän niin lisäsuoja 9päivää. Ja jos ei mitään ollut aiemmin käytössä niin suoja alkaa ekasta pilleristä...siis what,koska tohtii olla ilman kumia????

Etkö itse juuri kirjoittanut vastauksen tuohon joka löytyi siitä pakkauksesta?? Kaikenlaista sitä...

mä en uskaltais heti vaan eka kumia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut kun viimeksi syönyt pilleriä 15vuotta sitten ja nyt uutta...mietin voiko tosissaan jo heti olla ilman kumia jos yhden pillerin napsinut????

Olsin varmistusta muilta käyttäjiltä halunnut =/

Vierailija
4/5 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut kun viimeksi syönyt pilleriä 15vuotta sitten ja nyt uutta...mietin voiko tosissaan jo heti olla ilman kumia jos yhden pillerin napsinut???? Olsin varmistusta muilta käyttäjiltä halunnut =/

voit olla heti ilman kumia jos olet aloittanut nyt pillerien syömisen vuodon alusta. Näinhän se menee muillakin yhdistelmäpillereillä.

Vierailija
5/5 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulossa :) että heti voi aloittaa.. itse olen syönyt nyt 5 pilleriä, ja tosiaan monen vuoden tauko välillä. Aikoinaan söin Femodenia n.10 vuotta, ennen lapsia. Nyt siis lähes saman verran ilman hormonaalista ehkäisyä..

Jännittää hieman miten nämä pillerit sopivat. Kokemuksia muilta? Toivottavasti hyvin..pelkään että minusta tuleekin joku akne-hormonihirviö ;/

Mulla on ollut jonkinlaista "hormonihäiriötä" ennen näitä Qlaira-pillereitä, yöhikoilua, pms-oireita, maitoakin tullut rinnoista (prolaktiiniarvo ok) ja hirveän runsaat kuukautiset. Elän toivossa että pillerit helpottaisivat oloa...