Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko koskaan lukenut miehesi sähköposteja tai tekstiviestejä?

Vierailija
07.02.2012 |

Luvatta, salaa.

Tero

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä aio.

Vierailija
22/43 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeä teko, tiedän. En hyväksy ja saisin raivarit, jos joku tekisi minulle samoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä tosta eksästä jäi niin pahat muistot että aluksi oli vaikea luottaa. ja niinhän se oli, että kun katteli, niin jotain löysikin.. nimittäin pervoja keskusteluja.. olen sellainen ihminen, että haluan tietää totuuden, ja pienin paha saada se esille on kaivaa sähköpostit, tekstarit ym. vaikka kuinka muka olis laitonta. en suostu elämään valheessa, jossa kuvittelen että kaikki on hyvin vaan tarkistan itse asian. jos mitään ei löydy, olen hiljaa.

Vierailija
24/43 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luen ja aina. Meillä ei luottamusta ole ja vaan vartiointini pitää suhdetta kasassa. Mies myös katkaisee välinsä kaikkiin ystäviin, jotka koen uhaksi.

Vierailija
25/43 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun arvelin että pettää mua ja tadaa, viesti olikin toiselta naiselta, joka niin kovasti halusi panna ukkoani..

Nykyisen miehen viestejä/sähköpostia/postia luen jos mies niin pyytää, en koskaan salaa/luvatta.

Vierailija
26/43 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole käynyt edes mielessä.

Säälittävää kyttäämistä joka ei ole mitenkään puolusteltavissa. Ei vaikka olisi jotain epäilyjä esim. pettämisestä, asiat pitää selvittää muuten.

Vierailija
27/43 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten pitää olla selkeää näyttöä

Vierailija
28/43 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee mieli. Enkä voisikaan, sähköpostin salasanaa en tiedä, ja miehellä on niin hieno kännykkä, että menisi tuhottomasti aikaa jos yrittäisin edes etsiä sieltä viestejä. Soittaakaan en sillä osaa, sitä olen koittanut :D

Vierailija
29/43 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikoslaki 3 § Viestintäsalaisuuden loukkaus

Joka oikeudettomasti

1) avaa toiselle osoitetun kirjeen tai muun suljetun viestin taikka suojauksen murtaen hankkii tiedon sähköisesti tai muulla vastaavalla teknisellä keinolla tallennetusta, ulkopuoliselta suojatusta viestistä taikka

2) hankkii tiedon televerkossa välitettävänä olevan puhelun, sähkeen, tekstin-, kuvan- tai datasiirron taikka muun vastaavan televiestin sisällöstä taikka tällaisen viestin lähettämisestä tai vastaanottamisesta,

on tuomittava viestintäsalaisuuden loukkauksesta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi.

Yritys on rangaistava.

Vierailija
30/43 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyi heti s-postia toiselta naiselta. Mies oli aloitteen tekijä. Kerran yöllä tuli tekstari ja luin sen. Se oli eri naiselta. Viestien sisältö kyllä paljasti suhteet. Mies on nykyään ex.

Vierailija
31/43 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luottamusta.

Vierailija
32/43 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköposteja ja tekstiviestejä en ole lukenut luvatta, mutta miehen pyytäessä tarkistamaan sen ja sen jutun sähköpostistaan tai katsomaan jonkun hauskan tekstiviestin, toki.

Sen sijaan FB:n yksityisviestejä ja keskusteluja olen lukenut luvatta. Hävettää. :(

Vierailija
33/43 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

parisuhteella tekee? Ei perustu rakkauteen vaan kyttäämiseen ja kiinnijäämisen pelkoon? Ja vielä rajoitetaan ystäviä.... HUH.

Mutta tiedän että kaltaisiasi on, minunkin rakastettuni vaimo juoksee tukka putkella kyttäämään miehensä kännykän viestejä aina kun piippaa. Harmi ettei tiedä että meillä on ihan ikiomat sp osoitteet vain meidän yhteydenpitoa varten. Ja tekstarit on taas niin "julkisella" tekstillä ettei erota niitä työviesteistä:D

Vierailija
34/43 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja saatan lukea miehelle tulleen viestin hänen puolestaan.

Mies saa myös lukea minulle tulleen viestin.

En koe tarvetta alkaa salapoliisiksi, jos kyllästymme toisiimme niin erotaan.

Vasta 13 vuotta takana yhteistä eloa..

Vierailija
35/43 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän kertoo jo paljon suhteen laadusta, jos luottamus on niin huono, että pitää salaa lukea toisen viestejä.

Vierailija
36/43 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä tosta eksästä jäi niin pahat muistot että aluksi oli vaikea luottaa. ja niinhän se oli, että kun katteli, niin jotain löysikin.. nimittäin pervoja keskusteluja.. olen sellainen ihminen, että haluan tietää totuuden, ja pienin paha saada se esille on kaivaa sähköpostit, tekstarit ym. vaikka kuinka muka olis laitonta. en suostu elämään valheessa, jossa kuvittelen että kaikki on hyvin vaan tarkistan itse asian. jos mitään ei löydy, olen hiljaa.

Mä luen tasaisin väliajoin mitä vaan onnistun (tekstarit, fb, sähköposti) ja syy on se, että monta kertaa aiemmin on viilattu linssiin ja enää en ole niin sinisilmäinen. Teen siis ratsioita mieheni puhelimeen tai muihin vastaaviin. Ja niin kauan olen hiljaa kun mitään ei löydy.

Lukukerrat on tosin vähentyneet mitä kauemmin olemme olleet yhdessä = luottamus kasvanut kun ylläreitä ei ole löytynyt. Mies saa lukea mun tekstarit yms ihan koskavaan. Luvalla tai ilman. Niissä ei ole mitään sellaista mitä mieheni ei saisi tietää.

Vierailija
37/43 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luen tasaisin väliajoin mitä vaan onnistun (tekstarit, fb, sähköposti) ja syy on se, että monta kertaa aiemmin on viilattu linssiin ja enää en ole niin sinisilmäinen. Teen siis ratsioita mieheni puhelimeen tai muihin vastaaviin. Ja niin kauan olen hiljaa kun mitään ei löydy. Lukukerrat on tosin vähentyneet mitä kauemmin olemme olleet yhdessä = luottamus kasvanut kun ylläreitä ei ole löytynyt. Mies saa lukea mun tekstarit yms ihan koskavaan. Luvalla tai ilman. Niissä ei ole mitään sellaista mitä mieheni ei saisi tietää.

ihmetyttää tommonen joustava moraali. Mitä muita rikoksia mielestäsi saa tehdä toistuvasti?

Saako käydä pätkimässä jotain turpaan aina iltaisin?

Tai varastamassa naapurin auton?

Potkimassa ikkunoita rikki?

Eikö ole mielestäsi verrattavissa kirjesalaisuuden rikkomiseen? No joo ei, mutta haluaisin ymmärtää missä ja minkälaisessa rikoksessa tommosen taparikollisen raja menee.

Vierailija
38/43 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mitenkään utelias miehen viestien suhteen ja jos kavereilta on tullut viestejä en halua lukea vaikka mies ei välitäkään. Mutta ei jaksa ja ehdi itse lukea viestejään kovinkaan usein ja pyytelee josko voisin tarkastaa.

Mies tietää minun salasanani myös, mutta ei käy minun sähköpostillani (miten jaksaisi sinne raahautua kun ei ehdi omaansakaan tarkastaa)

Vierailija
39/43 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut koska oli epäilyjä. Oikeassa olin. Kyllä vaisto asian laidan tiesi, piti vaan saada varmuus.

Vierailija
40/43 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en salaa.

Joskus mies on pyytänyt lukemaan kun ei itse ole juuri silloin pystynyt. On esim. ajanut juuri silloin autoa.

Eipä minulla mitään mielenkiintoa ole miehen viestejä tutkia.