Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mten kaikilla on aikaa roikkua täällä?

Vierailija
06.02.2012 |

Tai mietityttää että mitä teidän lapset tekee sillä aikaa..?

Itse käyn pari kertaa päivässä vilkaseen, mutta ei tulis mieleenkään jäädä tunneiks kyhjöttään koneelle

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

isänsä kanssa lastenhuoneessa. Mikäpä tässä teetä siemaillessa ja koneella roikkuessa.

Vierailija
2/9 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 5 konetta. Minä ja lapset roikutaan netissä, mies katsoo telkkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 5 konetta. Minä ja lapset roikutaan netissä, mies katsoo telkkaa.

Vierailija
4/9 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin vilkaisen nyt hetken kun syön iltapalaa, mies grillaa lasten kanssa takassa makkaraa joten ei ne heitteillä ole:D siis mistä olet keksinyt että täällä moni tuntikausia päivässä hengailisi?

Vierailija
5/9 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi ne täällä notkuu. Lastenhoitajat hoitaa muksut ja miettivät jaksaisivatko nousta huomenna töihin.

Vierailija
6/9 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on harrastuksissa ja mies töissä. Mulla olisi kyllä paljon hommia, kotitöitä ja ansiotyötäkin tehtävänä. Täällä vain kuitenkin roikun.

Vierailija
7/9 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan liikaa kuitenkin. Työssä käyvä ihminen. Ihmetyttää vain nämä palstan 'rikkaat ja mahtavat', ovat täällä kuin kala vedessä, tietävät kaikki ketjut, aiheet edellisiltä vuosilta, viikoilta jne (vaatii siis todella paljon aikaa täällä) ja väittävät olevansa vähintään tohtoreita ja suurituloisia yms.

Lievää ristiriitaa havaittavissa...mutta haavemaailma on joillekin oikeasti todellisuutta...

Vierailija
8/9 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikilla ei kato ole ystäviä,että se aika mitä sinä vietät ystävien parissa,vietän minä täällä. ja kyllä minä nään lapseni hyvin,kun ollaan samassa huoneessa.

Vierailija
9/9 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aikaa roikkua täällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän