Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten L'oreal ja Lancome eroavat toisistaan?

Vierailija
06.02.2012 |

Nehän ovat saman tehtaan tuotteita, se jo tiedetään. Luulisi, että L'orealiin käytettäisiin samaa tuotekehittelyä ja tutkimustietoa, mitä on Lancomellakin, eli ei tarkoituksella tehdä huonoa. Pari kallista ainesosaa jätetään pois, arkisempi purkki?

Olen vuosikaudet käyttänyt tosi kalliita voiteita, Dioria yms. Ei niistä iho miksikään erikoiseksi tule. Kokeilin L'orealin yö- ja meikkivoidetta, superhalpoja ja mielestäni oikein hyväntuntuisiakin. Käytän True Match -meikkivoiteen alla kyllä valoa heijastavaa pohjustusvoidetta. Tulee tosi nätti ja tasainen iho.

Mietin vain, mitä niistä puuttuu, kun hinta voi olla viidesosa jostain Lancomen tms. kalliin merkin hinnasta.

t. Nykyinen saituri

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että luksuskosmetiikassa on käytössä jotain patentoituja keksintöjä, joita Lorealin selektiivisissä kosm.tuotteissa ei vielä hyödynnetä. Toisaalta voi myös olla, että pelataan imagolla ja pakkauksilla.

Mä luulen, että Lancomen tuotteiden hinnoittelussa on käytössä imagolisät. En jaksa uskoa, että mitään ratkaisevia innovaatiivisia eroja Lorealin ja Lancomen tököteissä on.

Sitä paitsi onhan se todettu, että voiteilla tai ylipäänsä ihonhoitamisella ei juurikaan ole merkitystä ainakaan ikääntymisen merkkien kannalta. Se vain menee niin.

Estenomiopiskelija

Vierailija
2/3 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..vetäkää siitä te nenästävedettävät mammat. Tutkittu juttu!

Tyhjästä maksatte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiteilla ei ihmeitä tehdä.

T. estenomiopiskelija, av-mamma