Voi hemmetti, taas tulee kondenssivettä kattoluukun päältä sisälle
sama juttu viime vuonna kun ilma lämpeni yllättäen
Kommentit (7)
Voi hemmetti, taas tulee kondenssivettä kattoluukun päältä sisälle,sama juttu viime vuonna kun ilma lämpeni yllättäen
juuri tuon takia. Asutnoautoissa myös sellaiset erikoisluukut tuon kondenssiveden takia.Silloin ei kerry/tiputtele.
Voi hemmetti, taas tulee kondenssivettä kattoluukun päältä sisälle,sama juttu viime vuonna kun ilma lämpeni yllättäen
juuri tuon takia. Asutnoautoissa myös sellaiset erikoisluukut tuon kondenssiveden takia.Silloin ei kerry/tiputtele.
ja korjaustoimenpiteitä.
Tämä siitä seuraa, kun supertiiviit talot on verhottu muovilla ja ilmanvaihtokin on koneellinen eikä ikkunoitakaan saa avata.
Ikinä en muuttaisi alle 40 vuotta vanhaan tai sinä aikana remontoituun taloon.
silloin 105 vuotta sitten?
Ihan vähän epäilen.
Tuolla menolla kosteutta joutuu pian kattoeristesiiinkin ja sitten iskee home.