Milloin Väinämöinen oli Suomen presidentti? Onko multa mennyt jotain ohi?
Jos Sauli on Väinämöisen jalanjäljillä niin koska Väinämöinen oli pressana? Ennen vai jälkeen Joulupukin?
Kommentit (20)
Jos Sauli on Väinämöisen jalanjäljillä niin koska Väinämöinen oli pressana? Ennen vai jälkeen Joulupukin?
ensimmäisen tasavallan aikaan, noin 6457 eKr.
KUUDEN VUODEN KUULIAISUUTTA. Vähän naureskelin itsekin ontuvalle Väinämöisvertaukselle vaikka kannatin Niinistöä.
joku vastakkainasettelu? Eikö teillä muilla Saulia äänestäneillä ole huumorintajua? Kyllä mua ainakin naurattaa valtavasti, mutta eihän Sauli tota tehnyt vaan ne kaksi urpoa.
Heidän jälkiään seurasi merenjumala Ahti. Niinistö seuraa siis hyvin arvokkaita jälkiä, käsi lippaan kaikille Salen edessä!
joku vastakkainasettelu? Eikö teillä muilla Saulia äänestäneillä ole huumorintajua? Kyllä mua ainakin naurattaa valtavasti, mutta eihän Sauli tota tehnyt vaan ne kaksi urpoa.
kappaleen korniudelle, samoin mun mies joka äänesti Haavistoa. Meillä oli aika hyiset välit eilisen jälkeen, mutta sanotaanko että tämä kappale toimi jäänmurtajana :D Ei olla liian tosikkoja jookos?
Väinämöinenhän oli irstas vanha gubbe, joka jahtasi nuorta tyttöä, Ainoa. Eli siitä tää vertaus tulee ihan suoraan.
Jos muut tulee, niin mäkin tuun, mutta en minä siellä yksin halua laulaa. Sanat oon printannut.
Tasavalta meidän suomalaisten
tahtoo elää, hengittää
silti Suomen kansa äänestäen päätti,
että uusi jälki jää
Suuret haasteet,
ne joita matkallansa kohtaa(T????)
ne ratkaisuaan odottaa
Väinämöisen jalanjäljissä nyt vaan
me Sauli Niinistöä tuuletetaan
Häipyi viiden vuoden yksinäisyys
ja alkoi kuuden vuoden kuuliaisuus
Ykkösmiehen paikka täytetty on
ei se auki enää oo
Liekeissä myös Saulin sammumaton
rakkaus rouva Jenni Haukioon
Suuret haasteet..
Väinämöisen jalanjäljissä...
Tekijäänsä kerran kiittävät työt
Nuku, Sauli, linnassasi hyvin yöt
Haluaisin tietää onko mammat tosiaan tulossa lauantaina? Jos muut tulee, niin mäkin tuun, mutta en minä siellä yksin halua laulaa. Sanat oon printannut.
Paikka on nyt kyllä vielä auki eli osa puhuu rautatieasemasta ja osa senaatintorista
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1491552/niiniston-kannatus…
Se on tuonut mun elämään paljon iloa viime päivinä. Eilen laulettiin työkavereitten kanssa sitä porukalla youtuben mukana ja vedet silmissä oli kaikilla.
Oon kuunnellut moneen kertaan ja aina se saa mut nauramaan :)
Love you Väinämöinen ja Aino forever!
olet oikeassa, että ei sitä vakavalla naamalla pysty vetään, eli kiva kappale!
Pystyn niin hienosti näkemään tämän laululeikkinä. Pystyisikö jo lauantaiksi kehittämään koreografian tähän?
En ala jos ajan Klaukkalasta asti ja sitten ei ookkaan ketään muuta! Kertosäkeen oon harjoitellut, muuten on musta vähän vaikea säveleltään, mutta muitten mukana pystyn vetään kyllä ihan hyvin.
Hän ei etsi henkilökohtaista valtaa, ei kuulu joulun henkeen. Väinämöisen hallituskaudesta on nyt noin 2000-5000 vuotta.
Päiväkodintädin ehdotus laululeikin teosta noihin sanoihin oli hyvä!
hankalalta tuulettaa Sauli Niinistöä Väinämöisen jalanjäljissä. Liian ahdasta eikä maassa mitään mitään muutakaan tuuleteta.
silti suomen kansa äänestäen päätti...
hmm??
hankalalta tuulettaa Sauli Niinistöä Väinämöisen jalanjäljissä. Liian ahdasta eikä maassa mitään mitään muutakaan tuuleteta.
Olet joku uusavuton feministi ja Haaviston äänestäjä, jolta ei edes silitysraudan käyttö suju. Ei sen helpompaa olekaan kun nyt raikkaassa pakkassäässä tuulettaa pölypunkit Saulista. 20 tuntia riittää hyvin.
Tosi köyhää tarinaa.