Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En halua eroon mieheni lapsista mutta haluan eroon miehen eksästä!

Vierailija
06.02.2012 |

Voisitko painua sinne missä pippuri kasvaa ja annat meidän olla ihan rauhassa.

Sinulla ei ole mitään roolia tai osaa meidän elämässämme: olet NOBODY.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on miehesi lasten äiti. Ette ikinä pääse hänestä eroon eikä tuolla asenteella välejä saada millään tavalla toimiviksi.

Ehdotus: mitä jos annat miehen hoitaa suhteensa exään ja lastensa äitiin? Pysy sinä asiasta syrjässä, vaikka olisittekin yhdessä sopineet, miten mies asioihin vastaa. Voi olla, että se exkään ei ole aivan niin mahdoton, kun ei tarvitse sinua vastaan taistella.

Et ole tainnut kovin syvällisesti miettiä näitä erilaisia rooleja uusperheessä.

Vierailija
2/5 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun sen exän kanssa täytyy olla tekemisissä? Mä en ole koskaan edes nähnyt mieheni exää livenä enkä välitä nähdäkään. Mies hoitaa kommunikoinnin sinnepäin lapsen tuontien ja hakujen yhteydessä, mitäs minun siihen täytyisi sekaantua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kovin yrittääkin tunkea mielipiteitänsä ja nokkaansa asioihimme.

En näe enkä kommunikoi hänen kanssaan millään tavoin. Miehenikään ei näe häntä ja vain pakonsanelemana kommunikoi ja mahdollisimman vähän ja harvoin.

On olemassa ihmistyyppi, jonka kanssa ei vain voi olla tekemisissä. Uskokaa tai älkää, tätä ihmistyyppiä on myös biologisissa äideissä.

Kuten eräs asiantuntija sanoi erittäin väsyneenä tähän ihmiseen: hulluille ei voi mitään.

ap

Vierailija
4/5 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti "me exät" ollaan luultavasti enemmän kuin luuletkaan/ tiedätkään tekemisissä niiden lapsiemme isien kanssa...:)Ainakin monet omat yh-äiti -ystävät kertoo myös miten miehet soittelevat ja tekstailevat vaikka kuinka usein, mutta "sattumalta" juuri silloin kun se nyksä on esim töissä, tai mies itse on töissä tai työmatkalla.... Toden näköisesti nää nyksät ei vaan itse tiedä näistä ja mies tietty on jo tottunu pitään salassa nää jatkuvat yhteydenpidot exään jne..

Ja tietysti nää niin "sinisilmäset" nyksät luulee ja olettaa ettei se heidän mies piittaa yhtäään enään exästään, eikä oo ku "välttämättömät " tekemisissä... kun kerran puhuu siitä niin pahasti ja on ollu miehelle niin "sekopää" - vaimo tms...

Lisäksi mietin itse, että etteikö nää nyksät sitten yhtään ihmettele että mikä niitä miehiä on oikein vaivannu, että on menny silti lapset tekee tollasten "sekopäiden" vaimojen kanssa.

Vierailija
5/5 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pahoillani, meillä tilanne ei ole noin vaan kyseessä on oikeasti hermojaraastava eksä ja tätä mieltä ovat asiantuntijat ja viranomaisetkin, joiden apuun jouduttu turvautumaan.

ap