Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko yli 30 vuotias löytää lapsetonta, kunnolllista aviomiestä?

Vierailija
06.02.2012 |

Onko sellaisia olemassa? Eli yli kolmekymppisiä, lapsettomia, hyvässä ammattissa olevia, suht raittiita, mukavia ja fiksuja miehiä? Mistä niitä löytää? Ja toi lapsettomuus on ihan ykköskriteeri. En halua elämääni entistä vaimoa ja hänen lapsiaan.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

35-vuotiaan lapsettoman sinkkumiehen, akateemisesti koulutettu ja hyvin palkatussa työssä. Kulttuuriharrastuksia. Mukava ja hyvä kuuntelija. Kohtuullisen komea, normaalipainoinen. Suhteita on ollut, myös 2 avoliittoa.

Periaatteessa siis loistava ja harvinainen "catch" mutta hän vaikuttaa olevan sinkku siksi, että kukaan ei kelpaa hänelle. Ei siis sellaisella perinteisella narsistisella meiningillä, että naisen pitäisi olla 21-v, hoikka, c-kuppi jne., vaan tuntuu, että hän oikeasti ei jostain syystä haluakaan ketään (vaikka sanoo haluavansa) vaan aina epäröi tyyliin "onkohan tämäkään se oikea", "en ollut tarpeeksi voimakasta rakastumisen tunnetta" ym. Taitaa olla sitoutumiskammoinen jollain vähän oudolla tavalla.

Onko sellaisia olemassa? Eli yli kolmekymppisiä, lapsettomia, hyvässä ammattissa olevia, suht raittiita, mukavia ja fiksuja miehiä? Mistä niitä löytää? Ja toi lapsettomuus on ihan ykköskriteeri. En halua elämääni entistä vaimoa ja hänen lapsiaan.

Vierailija
22/28 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee heti parikin tällaista miehen kaveria mieleen. Molemmat ovat tosi kivoja, raittiita ja hyvätuloisia. Ei entisiä vaimoja, eikä lapsia. Eli kyllä varmasti on vielä yli 30 v. lapsettomia sinkkumiehiä vapailla markkinoilla. Se on vain sitten eri asia miten heihin voi tutustua. Luulen, että raittiin miehen tavoittaa parhaiten lenkkipolulta, jostain urheilutapahtumasta tai sitten konsertista. Maallahan näitä peräkamaripoikia on vaikka kuinka. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 lapsen yh ja tämä 5v nuorempi tuli mun pomoksi. Vuoden kuluttua tajuttiin että välillä on muutakin kuin vain ystävyyttä, nyt on oltu jo 16v yhdessä ja lapsilukukin kasvanut. Paras ja rakkain:D

Vierailija
24/28 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 mun kaveria löysi viime vuonna netistä itselleen miehen, kokeile sitå.

Vierailija
25/28 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä löysin sellaisen baarista.

Vierailija
26/28 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan?

Vierailija
27/28 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/28 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai mutta et ole ainoa joka niitä hakee ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan