Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko yli 30 vuotias löytää lapsetonta, kunnolllista aviomiestä?

Vierailija
06.02.2012 |

Onko sellaisia olemassa? Eli yli kolmekymppisiä, lapsettomia, hyvässä ammattissa olevia, suht raittiita, mukavia ja fiksuja miehiä? Mistä niitä löytää? Ja toi lapsettomuus on ihan ykköskriteeri. En halua elämääni entistä vaimoa ja hänen lapsiaan.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsi...

Vierailija
2/28 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi ihmeessä semmoinen ottaisi yli 30v naisen vaivoikseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aika paljon rajoitat vaihtoehtoja olemalla ehdoton tuon lapsiasian suhteen. Itse tiputin moisen vaatimuksen 35-vuotiaana ja sitten tärppäsi. Entistä vaimoaan en ole koskaan edes nähnyt vaikka 5 vuotta ollaan oltu naimisissa, lapsi, jo 16-vuotias tytär on meillä joka toinen viikonloppu. Ei niin mitään haittaa lapsesta.

Vierailija
4/28 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti kun miehen edellinen suhde päättyy. Ovat sen verran käypästä tavaraa, etteivät kauan markkinoilla vapaana kulje. Minä sain onneksi tuurilla napattua omani. Ja ikää oli jo 36 v.

Vierailija
5/28 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on, tässä iässähän ne monet miehet vastaa "aikuistuu" ja hoksaa, että se tuleva vaimo ja mahdollisesti lapsetkin olisi aika kohta hommata. Ei kun vaan matoa koukkuun ja pilkille. :D

Vierailija
6/28 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse löysin 32-vuotiaana paria vuotta vanhemman lapsettoman sinkkumiehen, joka on kaikin puolin sopiva ja täydellinen minulle. Nyt meillä yhteisiä lapsia. Joten voi löytää.

Vierailija
7/28 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun veli on kans tuollainen ja 39v, mutta on nyt vuoden verran seurustellut kolmikymppisen naisen kanssa.

Vierailija
8/28 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa valita tarkkaan ja napata se hyvä mies jo nuorempana, sen sijaan että jakelee minne sattuu kunnes 30-vuotiaana keksii että perhe olisi kiva.

Vierailija
9/28 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapasin kolmekymppisenä tulevan rakkaan aviomieheni. Hän oli tosin vasta 19-vuotias, joten ei ollut vaimoa ja lapsia riippakivenä.

Katsele nuorempia, sieltä saattaa löytyä kultakimpaleita!

Vierailija
10/28 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai löytyy. mutta pieruverkkarit täytyy jättää metsästyksen ajaksi ja meikkiäkin saattaa joutua käyttämään. tosin ne voi unohtaa sitten, kun mies on pyydystetty.

Vierailija
11/28 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka yhden oikein hyvän tuolta nappasinkin... Tosin lapsettomuus ei ollut mulle mikään kriteeri, mutta näin jälkeenpäin ajateltuna oikein hyvä etu. Ja pssst, arvaa mitä... Mulla itselläni on jopa lapsi! ;) Etten ees ole mitään "priimaa".

Tosin kaikki olemme aikuisia, niin lapseni isä vaimoineen kuin minä ja mieheni, joten asiat sujuvat perheidemme kesken hyvin.

Vierailija
12/28 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin viikko 30-vuotispäiväni jälkeen seurustella 27-vuotiaan, niin ihanan lapsettoman ja kunnollisen miehen kanssa etten olis ikinä uskonut löytäväni. Kohta se on mun aviomies

Vierailija
13/28 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veli on vapaa, lapseton kolmekymppinen, paitsi että se on naimisissa, sillä on lapsi ja se on oikeestaan nelikymppinen. :DD

Vapaata aviomiestä voi olla vaikea löytää. Aa mut joo, eihän tossa tosiaan lukenu ees että tarttis olla vapaa, ainoastaan aviomies. No miten olis se pettämissivusto, löytyiskö esim. sieltä joku kiva? :)

Kunhan kiusaan.

Muutaman vuoden päästä mietin varmaan ite samaa (tai sit muutaman plus kymmenen vuoden päästä nelikymppisenä ;), koska oon seurustellu saman miehen kanssa teinistä. Nyt kaksvitosia ollaan. Ei sillä et nyt vaikuttais että erotaan mutta aika epätodennäköistähän se on saman miehen kanssa olla koko elämänsä. Olen realisti. :D

Vierailija
14/28 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. joku nelikymppinen, joka on saanut lapsensa parikymppisenä? Kolmekymppinen sutjakka neito voisi hyvinkin olla käypää valuuttaa heille. Ja existäkään ei olisi huolta, jos lapset olisivat jo aikuisia.

Vierailija
15/28 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä hyvin voi kysyä että löytyykö kunnollista yli kolmekymppistä naista tänäpäivänä?

Vierailija
16/28 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tosin olen 24. Laitanko tuon kiertoon, niin jää teille vanhoille luuskillekin jotain? Mulla varmaan olis saumoja nuorempaankin.

Vierailija
17/28 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko akateeminen (?). Katsele hiljaisia insiöörimiehiä tai yliopiston tutkijnkammariin jämähtäneitä; löydät kyllä, ja vieläpä hyvän!

Vierailija
18/28 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kaikki IT-alalla töissä, koulutettuja dippainssejä. Kolmekymppisiä kaupunkilaisia, meneviä, urbaaneja. Eivät kännää eivätkä käy naisissa. Matkustavat paljon sekä työn että vapaa-ajan puitteissa.

Ongelmana näissä vain on se, että heitä ei kiinnosta löytää vaimoa, asettua aloilleen ja pukata perhettä. He elävät mieluummin yksin, nauttivat liikuntaharrastuksistaan ja vapaudesta.

Aivan varmasti miehenikin olisi samanlainen, ellei olisi löytänyt minua jo parikymppisenä :)

Vierailija
19/28 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntemani +30 v miehet on varattuja. Ne hiljaiset insinööritkin. Stadissa noita naisia vaan on niin paljon enemmän, että on miesten markkinat.

Vierailija
20/28 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sellaisia olemassa? Eli yli kolmekymppisiä, lapsettomia, hyvässä ammattissa olevia, suht raittiita, mukavia ja fiksuja miehiä? Mistä niitä löytää? Ja toi lapsettomuus on ihan ykköskriteeri. En halua elämääni entistä vaimoa ja hänen lapsiaan.

Mies haki samaa eli lapsetonta ja kunnollista yli kolmekymppistä vaimoa. Nyt on kaksi lasta, talo ja onnellinen avioliitto. Tänä vuonna tulee täyteen 12 vuotta yhdessä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi