Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sh:t! Onko teille koskaan sattunut potilaaksi joku tuttu? Miten silloin toimitaan?

Vierailija
06.02.2012 |

Eikö siinä voi helposti syntyä kiusallisia tilanteita?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko arkalauontoinen tauti?

Vierailija
2/5 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika paljon työn luonteesta, miten arkaluontoista on ja onko mahdollista esim. vaihtaa toiseen hoitajaan (esim. omahoitaja osastolla). Itse olen ollut hoitotyössä joskus aikanaan mutta nyt työskentelen psykologina, ja meillä on tuttuustilanteessa tapana keskustella asiakkaan kanssa miten tilanteen kokee, onko tuttuus ongelma eli haluaako vaihtaa työntekijää. Myös työntekijällä on oikeus kuunnella itseään, kokeeko tuttuuden jollain tapaa haittaavan yhteistyötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttu potilaakseen, niin vaihdetaan hoitajaa.

Yleensä emme hoida omia tuttuja. (teho-osasto)

Mutta jos hieman pienempi ja nopeempitempoinen vaiva tai tutun lapsi tms. Niin jos potilasta/äitiä ei haittaa tuttu hoitaja, niin on hoidettu. Tietenkin jos on sopinut myös itselleen.

Eli tilanteen mukaan mennään.

Vierailija
4/5 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku jonkun tuntee. Mieheni esim. kävi HIV-testissä.

Vierailija
5/5 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen gynekologi ja otin mieheni sukunimen kun menin naimisiin. Asun edelleen samalla pikkupaikkakunnlla missä asuin lapsena. Minua kiusattiin koulussa vuosikaudet. Sitten potilaakseni tuli eräänä päivänä kiusaajani. Luulen, että hän ei tunnistanut minua. Minä hihittelin ja hykertelin hiljaa tutkiessani hänen alapäänsä. Tuli valittamaan kovaa kutinaa ja kirvelyä. Teki mieli sanoa kun hän oli jalat levällään, että moi mä olen muuten se XXXX ketä kiusasit koulussa. Ehkä sanon ensi kerralla. Hän on tulossa tarkastukseen parin viikon päästä ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme