TOIVON ETTÄ NYT KAIKKI SOSIAALITUET
POISTETTAISIIN JA LUUSERIT LAITETTAISIIN TÖIHIN.
HYVÄ SAULI JA JENNI.
Kommentit (66)
Maksakoot täyden hinnan ne, jotka päivähoitoa käyttävät. Tehkööt lapsia ne, joilla on siihen varaa. Jos ei ole varaa lapsiin, niin sitten ei tee lapsia yhteiskunnan eläteiksi ja huonon mallin ottajiksi.
Säästetyt rahat vanhusten ja vammaisten hoitoon.
Vammaiset sikiöt tulisi abortoida. Ei kai tänne pidä tehdä sellaisia kansalaisia, jotka eivät kykene elämättämään itseään?
Itse teen yksinhuoltajuuden takia 75-prosenttista työaikaa, jotta voin olla lapsen kanssa koulun jälkeen. Palkkani on bruttona 1250, vuokra 730 euroa, asumistukea saan 145 euroa, elareita 140 euroa ja lapsilisää 150 euroa. Haluato ap. että minulta otetaan tuet pois? Toimeentulotukea en ole hakenut.
Kahden vanhemman perhe on ainoa oikea. Hanki edullisemipi asunto.
Jos sosiaalituet lakkautettaisiin, kävisi niin että rikokset lisääntyisivät, sitäkö ap haluaa??
tätäkin ketjua.
Onko olemassa oikeasti ihmisiä,jotka kuvittelevat ,että elämä menee niinkuin he kuvittelevat pienessä päässään.
Onneksi elämä on sellainen asia,että se kyllä opettaa ja nämä "kyllä minä tiedän" ihmisetkin joutuvat sen vielä kohtaamaan,ettei asiat mene niinkuin he kuvittelevat.
voisivat tehdä töitä bordelleissa, kun lapset ovat päiväunillaan. Jollei tulot riitä, tulee ero tms. niin lapset voitaisiin vanhaan hyvään tapaan laittaa huutoon. Voin ottaa meidän tehtaalle kaikki ahkerat ja näppäräsormiset lapset, ruokapalkalla toki. Koulutus maksulliseksi, kuten Jenkeissä, köyhän lapselle riittää, kun osaa nimensä kirjoittaa. Vittu ne on mun rahat ja mä en teitä loisia elätä!
Kahden vanhemman perhe on ainoa oikea. Hanki edullisemipi asunto.