Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TOIVON ETTÄ NYT KAIKKI SOSIAALITUET

Vierailija
05.02.2012 |

POISTETTAISIIN JA LUUSERIT LAITETTAISIIN TÖIHIN.

HYVÄ SAULI JA JENNI.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuitenkin valitettava poikkeus. Todella surullinen kohtalo. Suurimmalle osalle olisi oikeudenmukaista, että maksaa päivähoitomaksunsa itse.

Vierailija
42/66 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en luota tämän kansan kykyyn ajatella edes puolella höyryllä, saati sitten valita presidenttiä. Änkyttääkö teillä kaikilla aivot?

T. tyhjän äänestäjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan päivähoitomaksut kokonaisuudessaa vanhempien maksettavaksi :). Minäkin saisin sitten lisää palkkaa. Voisin ottaa vähän pienemmän maksun kuin mitä päiväkodissa hoito maksaisi,mutta silti palkkani nousisi mukavasti :).

Vierailija
44/66 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko kuitenkaan erota.

ärsyttää, kun niille sitten maksetaan tukia. Mikseivät ole kunnolla miettineet, kenen kanssa lapsia tekevät. (Harvinainen poikkeus on toki lesket)

Niinkö? Vslitsinko minä, että mies pettää 9 vuoden jälkeen. Töissä oli ja kunnollinen, oma vikako, etten ollut joku ennaltanäkijä?

T: tuo esimerkki yh

Vierailija
45/66 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian moni tekee lapsia yhteiskunnan maksettaviksi. Miettikää, miten paljon yhteiskunnan rahaa kuluu siihen, että pienipalkkainen ihminen tekee työtä, mutta yhteiskunta maksaa hänen lastensa täyspäivähoidon.

Jos olisi huolehdittava lapsista itse, niin lääkärit, tuomarit yms. palkkaisivat lastenhoitajan, köyhät hoitaisivat itse.

Vierailija
46/66 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti olet ottanut huomioon, että myös sinä saatat joku päivä olla työtön ja sosiaali- ja muiden tukien varassa? Elämästä kun ei koskaan tiedä miten se menee.

Ja ei, en ole työtön, joten sitä korttia on turha kiskaista hihasta perusteluksi.

Vierailija
47/66 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tukia tai avustuksia. Ikinä ei tule sellaista tilannetta mulle. Ja en ole ap.

Vierailija
48/66 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten myös kaikki palkat pois. Ihmiset vois tehdä firmoille työtä ruokapalkalla ja asua asuntoloissa. Lapset otettaisiin firmojen tai valtion alaisuuteen ja niistä kasvatettaisiin uutta työväkeä. Työajan voisi nostaa takaisin 12-16 tuntiin, mikä oli ennen kuin vasemmistopellet sotkivat hyvin toimivan systeemin. Nykyisin ihmisillä on niin paljon mielenterveysongelmia juuri siksi, että on liikaa vapaa-aikaa ja liikaa valinnanmahdollisuuksia. Kun on selkeä päivärytmi eikä tarvi miettiä itse asioita, silloin homma pelaa ja yhteiskunta pyörii kun ei kukaan makaa toimettomana kotona.

Hyvä Sauli ja Jenni!!!!!!!!

Vierailija
49/66 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuserit luulee että kaikista vois muka tulla samanlaisia tukikuppareita. No ei varmasti tule!!

Vierailija
50/66 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai vaikka ihan taloussanomiin... EI se ole sukupuolesta kiinni, idioottimaisuus... vaan ihan henkilökohtainen ominaisuus ikävän monella.

Alan oikeasti olla sillä kannalla (tätä palstaa luettuani) että naisilta saisi tosiaan ottaa äänioikeus pois.

Iltalehden puolelle...

Saatat hmm, yllättyä :D

t. entinen IL moderaattori

Vierailija
51/66 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ainakaan tarvitse ikinä mitään köyhäin tukia tai avustuksia. Ikinä ei tule sellaista tilannetta mulle. Ja en ole ap.

No ei voi muuta kuin onnitella siitä, että olet päässyt elämässäsi niinkin hienoon asemaan kuin kaikkivoipaiseksi jumalaksi. Pystyt päättämään, että elämäsi menee aina kuten tahdot, pystyt päättämään ettet esimerkiksi koskaan sairastu vakavasti tai vaikka pystyt estämään sitä rattijuoppoa liiskaamasta sinua autoineen ja halvaannuttamassa/vammauttamasta sinua työkyvyttömäksi loppuelämäksesi.

Vilpittömät onnittelut!

Vierailija
52/66 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan kun ei ole. Tähän on suomi viety...

Vierailija
53/66 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAPSILISÄ JA ÄITIYS- ISYYS- JA VANHENPAINVAPAA POIS!

PÄIVÄHOITOMAKSU TÄYSIMÄÄRÄISEKSI!

KOULU MAKSULLISEKSI, EI MITÄÄN ILMAISTA SAATANA!

ASVALTTITYÖT TULISI HOITAA ITSE, EI MITÄÄN VERONMAKSAJIEN RAHOILLA!

TERVEYSPALVELUT MAKSULLISIKSI!

YLI 65-VUOTIAILLE TYÖTTÖMILLE / ELÄKELÄISILLE EUTANASIA!!

HYVÄ SAULI!!!!

-julkinen liikenne pois. Jos ei ole varaa ostaa autoa niin kulkekoon kävellen tai pyörällä.

-jokainen rakentakoon ja auratkoon tarvitsemasa tien itse. koska suurin osa ei käytä autoja niin mitään yhteiskunnan tienpitoa ei tarvita.

-poistetaan katuvalot, jokainen valaiskoon tiensä itse

-poistetaan vesiputket ja vedenpuhditamot ja otetaan kannettu kaivovesi ja ulkovessat käyttöön. Kantovesi tekee hyvää kunnolle ja paskasta saa hyvää lannoitetta omaille viljelyksille.

-myydään kaikki syntyvät lapset ulkomaille

-tyhjennetään Suomi keöhistä suomalaisista, eiköhän ne Ruotsiin saa ainakin myytyä tai sitten vaikka.

ja paljon muuta

Vierailija
54/66 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim: Venäjä valloittaa Suomen. Omaisuudet menee. Ja sinä vammaudut työkyvyttömäksi.

Vierailija
55/66 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vannomatta paras ja älä nuolaise ennenkuin tipahtaa ovat vanhoja sananlaskuja ja yleensä pitävät paikkansa.

Vierailija
56/66 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

POISTETTAISIIN JA LUUSERIT LAITETTAISIIN TÖIHIN.

HYVÄ SAULI JA JENNI.

varmastiko nyt näet kaikki kansankerrokset, predidentti nro 2.?

Vierailija
57/66 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan oikeassa olette. Jos minäkin olisin jättänyt kersani tekemättä, olisin paljon onnellisempi nykyään. Ja ihan oikeasti tuskinpa olisin lapseni tehnyt ilman mitään tukia valtiolta. Että: totta! Lapsettomat OVAT paljon onnellisempia kuin lapselliset nykyäänkin, saati sitten jos vielä joutuisi lasten kanssa kotirouvaksi jäämään koko iäkseen.

Vierailija
58/66 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ainakaan tarvitse ikinä mitään köyhäin tukia tai avustuksia. Ikinä ei tule sellaista tilannetta mulle. Ja en ole ap.

Vierailija
59/66 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tukia tai avustuksia. Ikinä ei tule sellaista tilannetta mulle. Ja en ole ap.

jos vaikka neliraajahalvaannut?

Vierailija
60/66 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärioikeistolaiset takaisin vain. Kokoomus on äärioikeistolaisten puolue.