Olen vahingoniloinen eronneen ystäväpariskunnan naista kohtaan.
Nainen kiukutteli ja temppuili avioliitossa monta vuotta. Kiltti mies näytti yrittävän parhaansa, mutta oikukas nainen vain "etsi itseään" ja käyttäytyi lapsellisesti. Nainen uhkaili pitkään erolla, mies halusi loppuun asti vielä yrittää.
Lopulta mieskin luovutti ja ero tuli. Nyt mies on löytänyt uuden rakkauden, muuttanut hänen kanssaan yhteen ja elämä kukoistaa. Ex-vaimo rypee edelleen kriiseissään ja yrittää koota itseään.
Vaikka nainen on alunperin ollut ystäväni, en voi mitään sille että sympatiat ovat nykyään 100% miehen puolella.
Että anteeksi vain.
Kommentit (7)
mutta oli kaverini. Hänelle iski kriisi 25 vuoden iässä, että ei saa miestä itselleen. Oli siihen mennessä kiertänyt toisena naisena jopa kavereiden miehillä.
Iski sitten sellaisen kiltin miehen ja teki hänelle 2 lasta. Haukkui miestä aina ja etsi itseään ja kriiseili ja haakuili sitä sisäistä lastaan yms.
Lähti sitten etsimään sitä ihanaa miestä ja kärähti rysän päältä työkaverinsa kanssa. Tämä kiltti mies lemppasi sitten pihalle kun ei siinä oikein muuta voinut tehdä.
Nainen lähti liput liehuen ja haukkui entisen miehensä ja uusi oli kuulemma niin ihana ja mahtava.
Ja kas, entinen mies löysi kiltin naisen ja heillä menee hyvin. Pariskunnan 2 lasta inhoavat tätä äidin uutta renttua ja ovat muuttaneet isänsä ja uuden naisen luo ja elävät hyvää ja ihanaa elämää.
Tämä kaverini kärvistelee edelleen ja kriiseilee tämän renttumiehensä kanssa ja on aivan raivona kun entinen miehensä ei jäänytkään häntä kaihoilemaan vaan löysi uuden ja paremman elämän.
Hiukan myös joskus naurattaa tämä kaverini elämä :)
nainen. Kohta taas ero edessä.. Edellisenkin suhteen pilasin käyttäytymällä täysin kamalilla tavoilla ja kohtelemalla miestä huonosti. Nyt nykyisessä suhteessa sama tilanne.. Pian mies häipyy, tai oikeastaan minä ajan hänet pois. Keksin tyhjästä ongelmia ja valituksen aiheita, ikään kuin tahallen aiheutan itselleni pahan olon ja rankaisen itseäni,sillä en koe ansaitsevani hyvää suhdetta.
Sitten taas itken yksinäisyyttäni.. Harmillista olla näin tyhmä.
myös minulle?Luulin löytäneeni kiltin ihanan miehen,mutta totuus oli toinen.Ja koska kiltin miehen maine on kiltti,kaikki luulevat ongelmamme johtuvan minusta.Vain pari läheistä tietää totuuden,ovat nähneet sen toisenkin puolen.
myös minulle?Luulin löytäneeni kiltin ihanan miehen,mutta totuus oli toinen.Ja koska kiltin miehen maine on kiltti,kaikki luulevat ongelmamme johtuvan minusta.Vain pari läheistä tietää totuuden,ovat nähneet sen toisenkin puolen.
Kukaan ei uskonut, mikä p**ska se oikeasti oli.
Kenellekkään ei sanonut vastaan, hymyili vain. Sitten se tuli kotiin ja kaatoi kaiken minun niskaani.
Ainoastaan minun ystäväni uskovat mitä se on tehnyt.
He eivät vain yksinkertaisesti opi omista virheistään, ja jokainen aiempi mies on narsisti. Peilistä voisi löytyä paljonkin materiaalia, jos sinne joskus katsoisi.
ja siksi olen tyytyväinen, että löysi sen kiltin naisen itselleen kaverini tilalle.
Kaverini sai juuri sitä mitä tilasi eli sen rentun itselleen.
Onneksi lapset olivat jo yli 12v niin saivat päättää, kumman luona asuvat.
Toisille vain ei mikään riitä vaan kaipaavat sitä nyrkkiä ja vittuilua, ennen kuin ovat onnellisia. Tai oikeammin, kaipaavat sitä, että saavat kokea itsensä tärkeäksi kun pääsevät valittamaan, kuinka mies pettää ja tulee turpiin välillä.
mun hyvä ystävä muuttuu ihan idiootiksi aina kun seurustelee. Ollaan tunnettu yli 20 v, eli näitä seurusteluja olen vuosien varrella nähnyt.
Liimautuu kiinni mieheen, tekee uhkavaatimuksia ja tämä viimeinen, teki yllärinä alle 2 v sisällä, hups, olivat kumpikin vahinkoja. Joopa joo ja lehmät lentää.
Kielsi mieheltä kaiken, töissä sai käydä, siinä kaikki. Nyt sitten mies jätti, toinen nainen valmiina.
Eroitkut ovat itketty ja nyt on taas mukava itsensä.
Kumma kun joillekin ei parisuhteet sovi.