Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin näistä käyttäisit säästöt? Siis jos jäisi 5-7000 sivuun vuosittain.

Vierailija
05.02.2012 |

Meille jää vuosittain säästöön n. 5-7000 euroa nyt, kun molemmat ovat töissä. Näiden lisäksi ns. katastrofirahastossa on 6000 euroa. Mihin käyttäisit ne asuntovelkaisen lapsiperheen elämässä:

a)säästäisit nämäkin esim. auton vaihtoon (tosin meidän hyväkuntoinen yli 10 v. auto on vähällä ajolla, koska emme käytä sitä työmatkoihin)

b) remontoisit asuntoa myyntikuntoon (asunnon vaihto suunnoitelmissa 1-2 v. sisällä)

c)lyhentäisit asuntovelkaa

d) matkustaisit

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asuntolaina on kohtuullinen ja lyhenee hyvää vauhtia, käyttäisin rahat perheen yhteiseen matkaan.

Itselläni on haaveissa työpaikka, jossa ei tarvitse autoa, jolloin voisin myydä oman 10 vuotiaani pois. Nekin säästyvät rahat käyttäisin matkusteluun.

Vierailija
2/5 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pintaremonttiin ei kannata myyntivoiton haaveissa pistää liikaa rahaa. Jotain voi tehdä mutta muutamilla satasilla korkeintaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nythän on niin ettei mitään voi jäädä säästöön jos on asuntovelkaa. Eli kaikki pitäisi mennä velanmaksuun, mutta ilmeisesti aloittajalle on tullut vahingossa tuo asuntovelka tuohon.

en laittaisi noista mihinkään vaan sijoittaisin antiikkiin. antiikin arvo ei koskaan alene vaan pikimmitenkin nousee.

Vierailija
4/5 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nythän on niin ettei mitään voi jäädä säästöön jos on asuntovelkaa. Eli kaikki pitäisi mennä velanmaksuun, mutta ilmeisesti aloittajalle on tullut vahingossa tuo asuntovelka tuohon.

Vierailija
5/5 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja matkustelisin ja tekisin ehkä pientä pintaremonttia omaksi ilokseni.

teistä ja kodistanne en tiedä, mutta itse uskon että isompi remppa olisi taloudellinen tappio. ei noista nimittäin myyntivaiheessa saa edes omiaan takaisin, ellei sitten tee kaikkea itse ja jos tekee itse voi työn jälki olla jotain muuta kuin priimaa... eikä tuo edes osakkeessa välttämättä onnistu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan