Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä säälitti eilen nuori perhe

Vierailija
14.11.2005 |

ja varsinkin isä!Olivat mäkissä viettämässä isänpäivää!pieni,noin pari vuotias poika mukanaan.Että tämmösiä isänpäiväperinteitä nykyajan perheillä! :(

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun johonkin niin fiiniin niin fiiniin raflaan.

Mut me ollaankin vaan tällänen keskiluokkainen,normaali tulot saava lähiöperhe,eli onnettomia onnettomia...Oijoi.

Vierailija
22/30 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan siitä syystä, että meillä oli muutto seuraavana päivänä eli isänpäiväkin meni pakatessa, ei tullut ruuanlaitto mieleenkään. Lapsilla oli kivaa pallomeressä ja me saimme hetken huilata. Siellä oli aika paljon porukkaa, varsinkin lapsiperheitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun olivat perheenä syömässä. Kiva kun lapsella oli sekä isä että äiti mukana. Jos isä pitää roskaruoasta, niin saa isänpäivänä sellaista syödä.

Vierailija
24/30 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pääasiahan oli että perhe vietti yhteistä aikaa, sitäpaitsi olihan ap itsekin isänpäivänä mäkissä!

Vierailija
25/30 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saa oman perheen kanssa tehdä mitä haluaa kun tollasia ap mullaeiooomaaelämää-kyyläthän voi pyöriä missä sattuu..Hui kannattaa varoa tollasia

Vierailija
26/30 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kylläkään olla mikään ihan nuori perhe, että josko se sitten parantaisi asiaa...

Vierailija
27/30 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me syötiin mun vanhempien luona! Siis miten avuton laiska äiti minä olenkaan? Siis miten me kehdattiinkin mennä sinne,ois pitänyt kutsusta kieltäytyä!

T:Mamma 20v (täysin avuton äidiksi,sillä roikun vielä äidissäni!)

Vierailija
28/30 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Me syötiin mun vanhempien luona! Siis miten avuton laiska äiti minä olenkaan? Siis miten me kehdattiinkin mennä sinne,ois pitänyt kutsusta kieltäytyä!

T:Mamma 20v (täysin avuton äidiksi,sillä roikun vielä äidissäni!)

Käsittämätöntä lusmuilua!!!

Onneksi sentäs itse olet tajunnut avuttomuutesi äitinä. ;)

Vierailija
29/30 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän toiveesta mentiin kun ei jaksanut lähteä ryysimään täpötäysiin ' kunnon' ravintoloihin. Mikä sitten onkin kunnon ravintola, joku Rosso? :D

Lapsellakin niin pahat allergiat, että on mukavampaa syödä nopeasti leikkinurkalla varustetussa pikapaikassa, jossa lapsi ei muista koko syömistä. Ainakin jos vaihtoehtona on vetää kolme ruokalajia ja katsella se aika surkeannäköistä lasta joka ei voi syödä mitään :-(

Yllättävän hauskaa oli tehdä jotain päinvastoin kuin on tapana. Voisi mennä ensi vuonnakin.

Vierailija
30/30 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä syötiin kotona normaalia ruokaa, mitä nyt syödään joka sunnuntai ja sitten minä lähdin lasten kanssa uimaan ja jätin isän yksin kotiin. Olisiko sitä eilistä päivää pitänyt jotenkin viettääkin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi