Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joiden miehiä ei kiinnosta pikkujoulut/baarit yms.?

Vierailija
07.11.2005 |

Mulla on mies, joka ei halua mennä ikinä baariin/pikkujouluihin yms. Sanoo, ettei kiinnosta, haluaa olla perheen kanssa. Olen yrittänyt jopa pakottaa ukkoa menemään, mutta ei... kerran meni baariin ja oli 2 h ja soitti sinä aikana kerran ja sitten tuli kotiin. No, en minäkään käy baareissa. Olen tyytyväinen näin, mutta siis meillä niin, että saisi mennä, muttei mene :D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkujouluja en ole koskaan ymmärtänyt. mieheni on saman henkinen näissä asioissa kuin minä. joskus äärimmäisen harvoin käymme yhdessä jossain baarissa mutta mielummin syömässä ja leffassa.

Vierailija
2/6 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sanonut miehelle, että tottakai voit mennä. Ei vaan mene.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pikkujoulut on parin viikon kuluttua ja nyt jo huomaa että yrittää keksiä tekosyitä poisjäämiseksi.

Vierailija
4/6 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

olen sanonut miehelle, että tottakai voit mennä. Ei vaan mene.

Jos kysyn, miksei mene niin vastaa että onko pakko :)

Vierailija
5/6 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menisin useasti ja mieluusti, mutta mies tykkää vetää kotona kalsarikännejä.. Kumpi sitten parempi, toinen juo joka viikko kotona kännit vai se, että toinen ulkona kerran kahdessa kuussa??

Vierailija
6/6 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sillä on uusi työpaikka ja ilmeisesti mukavampia työkavereita, kun on alkanut käydä aina joskus. Ei kuitenkaan rellestä eikä juo känniin itseään ja tulee ajoissa kotiin, kun ei kuulemma " vanhana enää jaksa" (on 27!). Minä itse olen oikeastaan pikkuisen huojentunut, että on sentään joskus ruvennut käymään, koska meidän sosiaalinen elämä perheen ulkopuolella on ollut aika hiljaista, mikä sopii hyvin minulle, koska olen aika erakkotyyppi, mutta uskoisin, että mies pitkän päälle turhautuisi, jos ei jotain muutakin välillä, ja vanhat kaverinsa ovat jääneet muutoissa kauas. Mutta joo, ei se hirveästi edelleenkään riehumassa viihdy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme