Mulla on jonkin sortin oksennustauti ja mies kehotti lähtemään ulos kävelylle
Mä taas en missään nimessä ole lähdössä kävelemään minnekään. Miten ohjeistus menee oksennustaudin kohdalla, pitäisikö tässä mennä reippailemaan vai levätä sängyssä? Olen oksentanut tänään jo monta kertaa ja olo on todella heikko.
Kommentit (9)
Jos olo on kurja, ei mennä ulos. Miksi yleensäkään pitäisi lähteä kävelemään, jos on sairas?? Täytyykö siihenkin joku ohjeistus olla?
Itse olin pari viikkoa sitten mahataudissa, enkä todellakaan astunut kotoa jalallani ulos.
hullu mies.. en katsoisi tuollaista. jätä se, löydät
kyllä sellaisen joka huolehtii sinusta
...että puoliso on kipeä. Haluaa sinut siis edes hetkeksi silmistään, että itsellään olisi helpompaa.
Meillä on vain tasaisin väliajoin väittelyitä joistain aivan älyttömistä asioista, niin kuin nyt tästä. Rakastan miestä, mutta se on joskus ihan outo.
että raitis ulkoilma tuulettaa yrjönhajun susta pois ja hänen on helpompi hengittää.
Meillä ei vielä ole lapsia. Joskus pelkään miestä, kun se käyttäytyy niin omituisesti. Toisaalta rakastan sitä ihan älyttömän paljon ja parhaimpina hetkinä meillä on todella hauskaa yhdessä. Mitä tässä tilanteessa kannattaisi tehdä?
Meillä ei vielä ole lapsia. Joskus pelkään miestä, kun se käyttäytyy niin omituisesti. Toisaalta rakastan sitä ihan älyttömän paljon ja parhaimpina hetkinä meillä on todella hauskaa yhdessä. Mitä tässä tilanteessa kannattaisi tehdä?
Oliko tämä ap?
Eipä kuullosta ihan terveeltä suhde, jos joudut joskus ihan pelkäämään häntä. Minusta se on varoittava merkki. Itse aikoinaan tapailin yhtä miestä joka vaikutti hieman epävakaalta...en tiedä miksi, koska hän ei sanonut mitään typerää. Jotenkin mulle tuli sellainen olo, etten voinut häneen täysin luottaa, jokin jännä siinä miehessä sai mun ajattelemaan, että jos jatkan suhdetta, niin kerjään itselleni vaikeuksia.
No, lopetin suhteen sitten ja tapasin vähän ajan päästä ihanan aviomieheni, jonka kanssa on alusta asti ollut pelkästään hyvä olla...tuntuu turvalliselta, sellaiselta ettei mitään pahaa voi tapahtua kun hän on vieressä.
Kannattaa kuunnella tuntemuksia, jos jokin häiritsee jo alussa, niin tuskin se siitä paremmaksi muuttuu.
Miehesi ei vaikuta kovin viisaalta ja empaattiselta.