Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko olla virtsarakon laskeuma??

Vierailija
05.02.2012 |

Olen synnyttänyt 3kk sitten ja jälkitarkastuksessa kaikki oli ok. Nyt kuitenkin huomasin, että emättimen aukosta "pullistelee" jotain kudosta! Aamulla alapää näyttää normaalilta (jos nyt kahden synnytyksen repeämineen jälkeen voi näyttää normaalilta...) Illalla taas näkyy se pullistuma.

Onko jollain ollut kyseistä vaivaa, voisiko olla virtsarakon laskeuma kyseessä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten emättimestä voisi näkyä virtsarakko :D anatomia ei taida olla ihan hallussa ;)

Vierailija
2/8 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsittääkseni sieltä pöllöttää. Kannattaa mennä lääkäriin. Leikkaavat jos alkaa olla vaivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitä ei todellakaan saa jumpattua sinne takas ennenkuin armaat palstamammat alkaa tuputtaa neuvojaan...

Vierailija
4/8 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se on kyllä kohtu ei virtsarakko.

Sulla ilmeisen paha kohdun laskeuma. Lääkärille mars, tuohon ei jumpat auta enää.

Vierailija
5/8 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten emättimestä voisi näkyä virtsarakko :D anatomia ei taida olla ihan hallussa ;)

et taida olla vielä kovin vanha tai edes synnyttänyt... sieltä reiästä voi katsos kurkkia vaikka peräsuoli!! Ne on laskeumia ne... Dg:Kystosele et rektosele= molemmat rojahtaneet alas, niin virtsarakko kuin peräsuoli. Ja ei auta jumpat silloin, kun kudokset on venyneet tähän kuntoon... Se on vähän sama asia, jos jollain tissit roikkuu, ja joku käskee jumppaan ne takas terhakkaiks :/

Vierailija
6/8 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole näköjään auttaneet lantionpohjalihasjumpat ennen ja jälkeen synnytyksen :( Kai sit pitää mennä lääkäriin näyttämään.. Mitäköhän tuollaiselle voi tehdä?

Ap

Vierailija
7/8 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saadaan leikkauksella kohotettua takaisin...no hätä!

Vierailija
8/8 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla muita ongelmia, kun pelkästään se, että aukosta pullistelee jotain? Jos sulla ei ole virtsankarkaamisongelmaa tms. ei sitä laskeumaa silloin lähdetä leikkaamaan.

Mulla oli samantyyppinen ongelma samoihin aikoihin synnytyksen jälkeen ja säikähdin. Menin lääkäriin ja kyselin asiasta, teki tutkimuksen ja sanoi, että virtsarakon lievää laskeumaa on, mutta sitä saa korjattua ahkeralla lantionpohjajumpalla. Jumpalla minä ainakin olen saanut toosani takaisin alkuperäiskuntoon. Ja nyt on 1vuosi synnytyksestä. Enää ei näy mitään pullistumia alapäästä. Ja lääkäri sanoi, että joillain menee vuosi synnytyksestä palautuessa ja myös tuo virtsarakon lievä laskeuma kyllä paranee itsestäänkin sitä mukaa, kun keho palautuu ja synnytyksestä kuluu aikaa pidemmälle. Jumppa auttaa nopeuttamaan prosessia ja parantamaan mahdollisuuksia parantua täysin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän