Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ONko tässä jotain outoa? Siskoni ja poikani väleistä

Vierailija
04.02.2012 |

Eli poikani on pian 6-vuotias, siskoni minua vuotta nuorempi (25v). Lapseton ja työssäkäyvä.

Siskoni on ollut lapsen elämässä ihan ensisekunneista lähtien (oli mukana synnytyksessä)ja senkin jälkeen todella aktiivisesti (asuimme tuolloin ja asumme vieläkin ihan vierekkäin). Hän on aina auttanut minua esim. vahtimalla lasta (jäin totaali yh:ksi heti pojan synnyttyä). Kun lapselle tuli ikää vähän enemmän, poika on siitä lähtien käynyt myös yökylässä tädillään säännöllisesti.

Nykyisin siskoni saattaa tuosta vain pelmahtaa käymään ja alkaa kysellä, haluaako lapsi tulla yökylään tai jonnekin muualle esim. uimahalliin(tämä on siis ok minulle, poika kun on kotihoidossa ja tietenkin jos meillä on menoa, sovimme uuden päivän). Hän ottaa lasta mukaan kaupungille, kirjastoon jne. Poika on aina innokas lähtemään tätin matkaan eli kukaan ei pakota.

Siskoni on siis melkein kuin toinen äiti pojalle. Joskus lapsi uhkasikin, että muuttaa tädilleen asumaan =D Heillä on siis erittäin läheiset välit.

Nyt vain muutama tuttava on kummastellut pojan ja tätin läheisiä ja lämpimiä välejä. Minä tai siskoni emme tässä näe mitään omituista. Ketään ei pakoteta mihinkään, ei siskoani eikä poikaa.

On nyt kuulemma omituista jo sekin, että he ovat noin paljon tekemisissä keskenään.

Onko oikeasti harvinaista, että olemme tekemisissä noin paljon ja että täti touhuaa siskonpojan kanssa noinkin paljon?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks provoilija täällä :D Kun jostain se pitää se asia keksiä...

Vierailija
22/25 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päin vastoin, oikein hienoa!

Ne jotka oudoksi sanovat, ovat vain tod. näk. kateellisia!

Hieno juttu, että sinulla on noin ihana sisko, ja pojallasi ihana täti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olisin tuolla tavoin siskontyttöni kanssa, mutta kun on 500 kilsaa välimatkaa ...

Vierailija
24/25 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan tuohan on ihanaa lapsen kannalta - lapselle on äärimmäisen tärkeää, että hänellä on turvallisia ja läheisiä aikuisia ympärillä.

Iloitse lapsesi puolesta ja jätä kateelliset kommentit omaan arvoonsa.

Vierailija
25/25 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomioin häntä ensin hiukan: HAISTA PASKA.

Ja sinulle ap, hienoa että otit rohkeasti vastuun vanhemmuudesta etkä tehnyt aborttia. Tekstisi kertoo välittävästä äidistä. Jaksamista arkeesi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan