Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi itku :( Mies on näköjään avannut taas kaljan.

Vierailija
04.02.2012 |

Hänestä tulee vähänkin juotuaan sössöttävä ja lyhytpinnainen, helposti suuttuva. Meillä on ollut kamalia viikonloppuja sen vuoksi. Mies lupasi 2 viikkoa sitten, että sellaista ei tapahdu enää koskaan. Olen sanonut, että enää en anna anteeksi lupausten pettämistä. Viime viikonloppuna olimme matkalla, joten se oli erilainen. Nyt olemme kotona ja vanhat pelot nousevat pintaan. Miksi se kalja on joillekin niin rakasta, että sen vuoksi pitää pilata illat ja riskeerata koko avioliitto?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heitä pihalle.

Vierailija
2/49 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en juo olutta enkä sitä osta. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaisesi saavat lukea aamulla lööpeistä.. tää on kato niin tätä.

Vierailija
4/49 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihalle vaan. Mies on alkoholisti ja lupausten pettäminen vaan jatkuu ja jatkuu... Jos jäät tohon, sairastutat itsesikin henkisesti ja lapset. Sanot äijälle, että nyt dokaus loppuu tai sit avioliitto loppuu.

Vierailija
5/49 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä kaljaa sitten edes on kaapissa kiusana??

Vierailija
6/49 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei lopeta juomista vielä aikoihin, jos koskaan

Vierailija
7/49 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole katunut.

Vierailija
8/49 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei lopu ennen kuin miehesi itse tajuaa lopettaa juomisen. Ja siihen tarvitaan yleensä aika radikaalit toimenpiteet. Sanot että joudut jättämään hänet jos meno ei muutu. Sano että tuet häntä jos hakee apua ongelmaansa. Mutta mies pitää laittaa tosi kovan paikan eteen ei muuten muutu. Kaikki ei toki muuta koskaan tapojaan. Jos näin kävisi, silloin se on sinun tehtävä ratkaisu, kestätkö juomista vuodesta toiseen vai etkö?

Vierailija
9/49 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakkaako se sinua? juoko joka päivä kännit?

Anna miehen rentoutua. Ja kokeile rentoutumista vähän itsekin ;)

Vierailija
10/49 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jo yksikin nousee hänellä päähän, että artikulointi on vaikeaa eikä hänestä ole keskusteluseuraksi. Kaksi tai kolme kaljaa pilaa koko illan. Mies ei ole väkivaltainen, mutta kääntyy minua vastaan ja suuttuu, jos huomautan asiasta, kun hän on juonut. Yksi pahimpia asioita on minusta valehtelu ja lupauksen pettäminen. Siksi en tajua, miksi ihmeessä mies on ostanut yhtään olutta. -ap

Vierailija
11/49 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lauantaina, tarkoittaa se, että emme voi olla yhdessä. Lauantai-ilta taas on ainoa hetki, kun voimme olla hetken kaksin. Sunnuntai on ainoa päivä, kun voimme osan päivästä olla perheen kanssa. Nämä ovat siis kallisarvoisia hetkiä. -ap

Hakkaako se sinua? juoko joka päivä kännit? Anna miehen rentoutua. Ja kokeile rentoutumista vähän itsekin ;)

Vierailija
12/49 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostat ihan hirveän takakireältä haahkalta. Ettet vaan olisi näitä lahkolaisjeesustelijoita vielä lisäksi.

Vierailija
13/49 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta, ei kukaan ala yhdestä kaljasta sönköttämään! Jos alkaa, niin luulis olevan kiire lääkäriin tutkituttamaan maksaa.

Lopeta toi älytön NIPOTTAMINEN parista kaljasta ja avaa siducca.

Vierailija
14/49 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläai on kyllä oikeus käyttää kohtuudella alkoholia, sitä se todellakin on jos juo 2-3 annosta yhtenä iltana viikossa.

Pistä tulpat korviin ja mene lukemaan Harlekiineja.

Vierailija
15/49 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ymmärtää ap:tä. Meillä käytiin miehen kanssa noin vuosi sitten keskustelu siitä että onko olutta saatava JOKA viikonloppu, ja saunailta. Mies ei varsinaisesti muutu mitenkään, mutta äidillänsä ja isällänsä on taipumusta juopotella aina vapaalla eli joka viikonloppu suunnilleen. Ja pelkään että tästä tulee miehellenikin tapa.

Viikko oluet on jääneet meillä pois. Mutta nyt on taas tullut viikonloppuihin "olutta tekis mieli" sanonnat. Tänään taas petyin kun mies aikoi valvoa myöhään, pelata ja ottaa olutta. Aivan niin kuin monena muunakin viikonloppuna. Ei sekään haittaa tavallaan, mutta minä olen AINA se joka herää yöllä vauvan rauhottamaan ja sitten taas aamulla vauvan kanssa touhuamaan. Minustakin olisi kiva joskus ottaa hieman rennommin lauantai-iltana.

No kyllä minä tuon yhden siiderin voin juoda. Kohta on taas pakkoa nostaa kissa pöydälle.

Hakkaako se sinua? juoko joka päivä kännit?

Anna miehen rentoutua. Ja kokeile rentoutumista vähän itsekin ;)

Vierailija
16/49 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta, ei kukaan ala yhdestä kaljasta sönköttämään! Jos alkaa, niin luulis olevan kiire lääkäriin tutkituttamaan maksaa. Lopeta toi älytön NIPOTTAMINEN parista kaljasta ja avaa siducca.

Vierailija
17/49 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mies se on jos ei kestä 2 kaljaa? Kukaan ei ala sössöttämään KAHDEN kaljan jälkeen.

Mä luulen, että sinulla on nyt se ongelmä. Et kestä edes ajatusta siitä että mies juo ne kaksi kaljaa. Veikkaan että et ole ikinä maistanutkaan alkoholia? lauantai illan kaksi kaljaa ei tee kenestäkään alkoholistia. Suosittelisin sinulle jotakin terapiaa. Vaikka.

Vierailija
18/49 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on turha nalkuttaa. Valitse rauhallinen, leppoisa hetki, älä syyttele ja jankuta, vaan pysy tosiasioissa ja yritä pysyä positiivisena. Lasten (jos teillä on) hyvinvointiin kannattaa vedota; lapsille on haitallista nähdä kännäämistä, saati väkivaltaa/riitelyä tms, mitä dokailusta voi seurata.

Mistä johtuu, että tulee känniin yhdestä/kahdesta kaljasta? Oletko varma, ettei juo salaa? Vai onko edellispäivästä yhä kännissä?

Aseta selvät rajat kotona juomiselle, esim. ei ennen tiettyä kellonaikaa, ei silloin kun on joku yhteinen meno seur. pvnä, ei lasten nähden/valveillaoloaikana, yms., ja varmista, että mies on samaa mieltä kanssasi ja haluaa muuttaa tapojaan (ettei vain yritä miellyttää lupaamalla), ja valmistaudu pettymyksiin. Älä uhkaile erolla vaan lupaa tukea, ja aseta itsellesi takaraja, mihin mennessä haluat muutosta ja milloin teet päätöksiä jatkosta, jos meno ei muutu. Voimia!!!

T: Kohtalotoveri

Vierailija
19/49 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne paskan nakkaa akkojen nalkutuksista vaikka voi hetkellisesti esittää muuta. Ja pitkällä tähtäimellä jos parin oluen ottamisesta saa haukut kumminkin, niin sillä samalla "hinnalla" eli haukuilla voi vetää kunnon perseetkin. Tai lähteä ihan baariin.

Koska mitään muuta se nalkutus, kissan pöydälle nostaminen, huutaminen tai itkupotkuraivari ei ole kuin hintaa siitä olueiden otosta.

Vierailija
20/49 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mies se on jos ei kestä 2 kaljaa? Kukaan ei ala sössöttämään KAHDEN kaljan jälkeen.

Mä luulen, että sinulla on nyt se ongelmä. Et kestä edes ajatusta siitä että mies juo ne kaksi kaljaa. Veikkaan että et ole ikinä maistanutkaan alkoholia? lauantai illan kaksi kaljaa ei tee kenestäkään alkoholistia. Suosittelisin sinulle jotakin terapiaa. Vaikka.

RELAA!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi