Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi itku :( Mies on näköjään avannut taas kaljan.

Vierailija
04.02.2012 |

Hänestä tulee vähänkin juotuaan sössöttävä ja lyhytpinnainen, helposti suuttuva. Meillä on ollut kamalia viikonloppuja sen vuoksi. Mies lupasi 2 viikkoa sitten, että sellaista ei tapahdu enää koskaan. Olen sanonut, että enää en anna anteeksi lupausten pettämistä. Viime viikonloppuna olimme matkalla, joten se oli erilainen. Nyt olemme kotona ja vanhat pelot nousevat pintaan. Miksi se kalja on joillekin niin rakasta, että sen vuoksi pitää pilata illat ja riskeerata koko avioliitto?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran mentiin kylään ja meillä oli muutama siideri mukana. Oli tämä mies ihan ok kunnossa ja juotuaan sen yhen siiderin sammui istualleen sohvalle. Räkä valui nokasta ja vaimo hartaasti hoivas ja pyyhki.

Me ihmeteltiin, et vähästäpä ukko kuukahti. Jälkeen päin vaimo kertoi, että ei se sen siiderin vika ollu. No kait me se nyt tajuttiin itekin ettei raavas mies voi yhestä 0,33 cl pullosta sammua.

Vierailija
42/49 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpas kaverilla surkea mies? Ette kai käy sellaisessa luukussa enää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia voi sellaisia ollakkin, mutta sehän on ihan tieteellinen tosiasia että naiset kestää alkoholia huonommin.

Mun miehestä ei edes huomaa vaikka olis sixpackin juonut. Mut se onkin mieheni kokoinen eikä mikään 150cm sulka päässä.

Vierailija
44/49 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänestä tulee vähänkin juotuaan sössöttävä ja lyhytpinnainen, helposti suuttuva. Meillä on ollut kamalia viikonloppuja sen vuoksi. Mies lupasi 2 viikkoa sitten, että sellaista ei tapahdu enää koskaan. Olen sanonut, että enää en anna anteeksi lupausten pettämistä. Viime viikonloppuna olimme matkalla, joten se oli erilainen. Nyt olemme kotona ja vanhat pelot nousevat pintaan. Miksi se kalja on joillekin niin rakasta, että sen vuoksi pitää pilata illat ja riskeerata koko avioliitto?

Kaikki eivät vain tunnu ymmärtävän että joillekin se yksikin olut nousee päähän. Ex-mieheni oli samanlainen, olutta piti saada JOKA viikonloppu, mielellään joka ilta. Hän muuttui heti yhdestä oluesta (tiesin heti että jahas, sitä on korkattu). Äänen volume muuttui astetta -paria korkeammaksi, mielipiteitä löytyi joka asiaan ja vain hänen mielipiteensä oli oikea (helvettiin kaikki jotka uskalsivat olla erimieltä). Ja voi että sitä uhoamista. Yhdenkin oluen jälkeen alkoi helvetinmoinen uhoaminen kaikille ja sit kun oli tarpeeksi kauan uhonnu jollekin ja toinen osapuoli oikeasti suuttuu ja haluaisi ryhtyä tappelemaan niin sitten eksällä menee pupu pöksyyn ja yrittää sovitella (tai juoksee karkuun, sekin on nähty)...

Yhtenä iltana tulin töistä kymmenen aikaan kotiin ja seuraavana aamuna piti 7 olla taas töissä joten halusin suoraan nukkumaan. Eksä taas ois halunnu viettää yhteistä aikaa = tuijottaa telkkaria yhdessä. Sanoin että mä meen nukkuun, kun aamulla täytyy taas jaksaa töihin. Noh, eksä tulee sängylle istumaan mun peiton päälle että en pääse pois (mua alkaa heti ahdistaa jos en pääse liikuttaan itteeni) ja haluaa keskustella meidän suhteen epäkohdista. Huusin ja rimpuilin kuin raivopäinen jotta pääsin pois.

Muutaman kerran kun lähdin eksän juomista "karkuun" niin tulee viestiä ja soittoa perään että hän tappaa mut jos en tuu takas (joo sehän saakin mut palaamaan)...

Viimeinen tikki oli se että eksä löi mua kännipäissään. (Sit muutin pois ja vein eropaperit käteen) Ja uskokaa tai älkää; tähän kaikkeen vaadittiin eksällä VAIN SE 1-3 OLUTTA!!! JOILLAIN ON VAIN HUONO VIINAPÄÄ!

Vierailija
45/49 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se käyttäytyminen muuttuu jo siinä kohtaa kun ensimmäinen tölkki sihahtaa auki. Ei tarvitse montaa juoda, kun jo musiikki soi ja ukko luulee olevansa mukava.

Vierailija
46/49 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän ap:ta täydellisesti. Exäni joi rentoutuakseen, ihan niinkuin ap:n mieskin. Itse en voi ymmärtää että miksi rentoutuakseen tarvitaan jotain hemmetin alkoholia? Mutta tämä taitaa olla jokin suomalaisten kansanperinteitä, ällöttävää se silti on. Enää en juoppolallia itselleni ota, haluan raittiin, aktiivisen ja terveen miehen jonka kanssa on mukavaa tehdä yhdessä kaikennäköistä. Isäni oli alkoholisti, jolla pullo meni kaiken edelle, siksi kai en voi sietää rinnallani miestä joka kittaa kaljaa "ihan vaan huvinvuoksi". Onneksi minun ei tarvitsekaan, ihan niinkuin ap:n ei tarvitse sietää! Me elämme vain kerran, niin miksi se tarvitsisi elää kituen?

Vierailija
47/49 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolle ei tule loppua,lisääntyy vaan.Havahtuu sitten 60-kymppisenä alkkiksena kun saa kohtauksen.Mun mielestä joka vkonloppu juominen on jo pakkomielle.Varsinkin jos toinen ei tykkää.Ei ole nipoa.Me ei juoda ikinä jos lapset kotona.Muutenkin n.3 kertaa vuodessa.Ei jaksa lasten kanssa jos aina olisi väsynyt juhlinnasta ja näin monella perheellä on.Tiuskitaan sitten väsymystä lapsille.Nuorempana sitä jaksoi paremmin mutta nyt lähemmäs 4-kymppisenä on puolvkoa pyörryksissä jos vkonloppuna on tullut valvottanua.

Vierailija
48/49 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

, eipä ihme jos mies pitkää viikkoa painettuaan haluaa ottaa pari olutta. Mitähän se Ap:n peräänkuuluttama laadukas yhdessäolo parina mahtais sisältää? Luultavasti jotain nalkutusta että kun sinä silloin ja silloin sanoit niin, mitä se tarkoitti. Tai että jätit sen ja sen tekemättä, tee heti. Se on juuri sitä, että pitää keskustella asiat halki :D Tuota olen nimittäin sivusta seurannut siskoni avioliitosta...

Vierailija
49/49 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin se ehtii avata kaljan. Tai hommaa leffaliput tai varaa ravintolasta pöytä (mies ajaa).