Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jestas tätä vierailutahtia! Ihanaa, että on kavereita, mutta...

Vierailija
04.02.2012 |

meidän viime viikko:

maanantai: kahdet vieraat

tiistai: kävin itse vieraisilla, oli kutsuttu jo ajat sitten

keskiviikko: yhdet vieraat

torstai: käytiin vieraisilla, sinnekin kutsuttu ajat sitten

perjantai: kahdet vieraat

Siis nää ihan normaalien työpäivien jälkeen.

Ei joka viikko ihan näin paljoa vieraita käy, mutta sanotaanko että hiljaisin viikko vieraiden osalta on sellainen, jos käy vain parit vieraat viikon aikana. Ja tyypillinen viikko sitten jotain tämän viikon ja "hiljaisen viikon" väliltä.

Mä en juuri ehdi meille vieraita edes kutsumaan, kun meille soitellaan itse että olisi kiva tulla käymään, kun ei olla pitkään aikaan nähty/kun ollaan siellä päin/tms.

Ja muutamat sukulaiset valittaa, kun ei koskaan ehditä käymään heillä.. no, ei tässä oikein enää jaksa, kun jos joskus onkin sellainen päivä että kukaan ei oo tulossa käymään eikä itse tarvi mennä mihinkään, ei kertakaikkiaan edes HALUA sitten lähteä mihinkään vaan olla vaan ihan rauhassa kotona.

Ja en mä siis meille itse kutsu ihmisiä, me vaan asutaan ilmeisesti just niin sopivalla sijainnilla, kaikki tykkää poiketa meillä ohikulkeissaan, kaupoilla käydessään jne.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta meillä ei ole käynyt moneen viikkoon vieraita.

Toisaalta nytkin on yksi esikoisen kaveri käymässä (kolmatta tai neljättä kertaa tällä viikolla), keskimmäisellä on käynyt yksi kaveri.

Veljeni pistäytyi yllättäen yksi ilta tällä viikolla hetken kun kävi kaupungissa (Tarjosin kahvia ja kaupan keksejä ei iso vaiva). Ja anoppi on tainnut käydä kolmena päivänä tälläviikolla. Mutta ei siis mitään varsinaisia järjestä tarjoilut ja istu höpisemässä käyntejä vaan sellaisia pistäytymisiä joita en laske oikeastaan edes vierailuiksi.

Ihan ok juttu meille.

jotka tulevat käymään, ja joille "täytyy" keittää kahvit, laittaa tarjottavaa pöytään ja pitää seuraa (=jutella, eikä esimerkiksi vaan istua möllöttää täällä koneella tekemässä mitä lystää).

ap

Vierailija
22/26 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heille en keittele kahveja enkä pidä itse seuraa

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tämä avauksesi ja vieraslistauksesi pointti?

Vierailija
24/26 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tämä avauksesi ja vieraslistauksesi pointti?

aihe vapaan purkauksilla pitää olla? :D

Kunhan nyt tuli mieleen, kun olen melko väsynyt kuluvan viikon vierailuista.

Ja sitten "puran mieltäni" täällä.

Eikö sais?

Mikä oli oman kysymyksesi pointti?

ap

Vierailija
25/26 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun sisko n. kerran kuussa

Vierailija
26/26 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä joskus 1990-luvulla. En kutsu enkä viiti itsekään mennä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi