Jestas tätä vierailutahtia! Ihanaa, että on kavereita, mutta...
meidän viime viikko:
maanantai: kahdet vieraat
tiistai: kävin itse vieraisilla, oli kutsuttu jo ajat sitten
keskiviikko: yhdet vieraat
torstai: käytiin vieraisilla, sinnekin kutsuttu ajat sitten
perjantai: kahdet vieraat
Siis nää ihan normaalien työpäivien jälkeen.
Ei joka viikko ihan näin paljoa vieraita käy, mutta sanotaanko että hiljaisin viikko vieraiden osalta on sellainen, jos käy vain parit vieraat viikon aikana. Ja tyypillinen viikko sitten jotain tämän viikon ja "hiljaisen viikon" väliltä.
Mä en juuri ehdi meille vieraita edes kutsumaan, kun meille soitellaan itse että olisi kiva tulla käymään, kun ei olla pitkään aikaan nähty/kun ollaan siellä päin/tms.
Ja muutamat sukulaiset valittaa, kun ei koskaan ehditä käymään heillä.. no, ei tässä oikein enää jaksa, kun jos joskus onkin sellainen päivä että kukaan ei oo tulossa käymään eikä itse tarvi mennä mihinkään, ei kertakaikkiaan edes HALUA sitten lähteä mihinkään vaan olla vaan ihan rauhassa kotona.
Ja en mä siis meille itse kutsu ihmisiä, me vaan asutaan ilmeisesti just niin sopivalla sijainnilla, kaikki tykkää poiketa meillä ohikulkeissaan, kaupoilla käydessään jne.
Kommentit (26)
heille en keittele kahveja enkä pidä itse seuraa
ap
on tämä avauksesi ja vieraslistauksesi pointti?
on tämä avauksesi ja vieraslistauksesi pointti?
aihe vapaan purkauksilla pitää olla? :D
Kunhan nyt tuli mieleen, kun olen melko väsynyt kuluvan viikon vierailuista.
Ja sitten "puran mieltäni" täällä.
Eikö sais?
Mikä oli oman kysymyksesi pointti?
ap
ehkä joskus 1990-luvulla. En kutsu enkä viiti itsekään mennä.
jotka tulevat käymään, ja joille "täytyy" keittää kahvit, laittaa tarjottavaa pöytään ja pitää seuraa (=jutella, eikä esimerkiksi vaan istua möllöttää täällä koneella tekemässä mitä lystää).
ap