Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haukiolla lapsityövoimalla tehty H&M toppatakki!

Vierailija
04.02.2012 |

Skandaali! Ja vielä ryppyiset toppahousut!

http://www.iltalehti.fi/presidentinvaalit/2012020115153659_pd.shtml

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Floreksen luomuturkiskaulus jää nyt kahdenneksi tässä kisassa!



Hirveitä paljastuksia tulee koko ajan ihan näin viime metreillä!



Vierailija
2/18 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätäkö Sauli tarkoittaa lasten ja nuorten syrjäytymisen estämisellä? Että lapset töihin vaan toppatakkitehtaisiin?



Ja entäs nuo ryppyiset housut? Onko perhe kriisissä kun eivät ehdi silittää ollenkaan?



Turkiskaulusuutinen oli järkyttävä, mutta ei mitään tämän rinnalla!



Hyvä mammat, että olette tarkkana!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevan varaa parempaankin takkiin.

yleensähän jenni suosii marimekkoa.

Vierailija
4/18 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skandaali! Ja vielä ryppyiset toppahousut! <a href="http://www.iltalehti.fi/presidentinvaalit/2012020115153659_pd.shtml" alt="http://www.iltalehti.fi/presidentinvaalit/2012020115153659_pd.shtml">http://www.iltalehti.fi/presidentinvaalit/2012020115153659_pd.shtml</a&…;

työllisyyttähän se Sauli ajaakin. Töissä Suomella!

Parempi se muutenkin on että ne lapset on töissä kuin töhrimässä ja rikkomassa kauppakeskuksia.

Vierailija
5/18 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevan varaa parempaankin takkiin. yleensähän jenni suosii marimekkoa.


Eikös marimekko juuri saanut syytteet lapsityövoiman käytöstä Kauko-idässä?

Olisi Jennikin vaan pistänyt turkin päälleen, kun kerran kylmä oli.

Vierailija
6/18 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää kyllä ihan perus av-mammalta cittarin jonossa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nimittäin hirveän noloa, että Suomen presidentin vaimolla on ( tulee olemaan ) niin nolo tyyli.



Eikö kukaan voi puuttua siihen?? Onko Jennin tyyli tabu?

Ne hiukset ja KAIKKI??? Vai haetaanko tässä nyt jotain kansan suosiota olemalla tollanen rempsukka, vähän köyhän oloinen tätitavis?



Voin vaan kuvitella, mitä Niinistön poiken - arvatenkin yhtä tyylitajuiset, kuin mitä pojat ovat itse - vaimot puhuvat keskenään tästä Jennin cittari-tyylistä...huh huh... :DDD

Vierailija
8/18 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen takia ei ehdi niin paljon Salen kaa edustamaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/18 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänellä oli täsmälleen samanlainen kolttu ja helmet kuin mummollani. Myös hiustyyli on täysin sama.

Vierailija
10/18 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin ankea tyyli, mummomainen suorastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi tässä maassa ollakaan mitään muunlaista tyyliä? Miettikäähän, jos Jensku astelis tuolla menemään jossain Helsinki 10 -liikkeestä ostetuissa, mustissa erikoiskaavuissa...

...ovathan ne sillai joo ihamn mageita, mutta...ööö...



Mut joku sellanen Mette-Maarit- tyyli olis kyllä kiva, vai mitä? Mut toisaalta; kun tyylitajua ei ole, niin minkäs teet.



Tyylitajua kun ei kukaan voi Jenskulle ostaa, ei edes presidentti.

Vierailija
12/18 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät lapset tekevät rikkaiden lasten lelut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä kruununprinsessa Victoria että kruununprinsessa Mary käyttävät H&M:n vaatteita.

Vierailija
14/18 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä kruununprinsessa Victoria että kruununprinsessa Mary käyttävät H&M:n vaatteita.

Niitä on viime aikoina nähty myös Maryn yllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun kivan ulkoilupuvun. Ei ilmeisesti harrasta ulkoilua talvisin.

Vierailija
16/18 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Stockmannin tyylikonsulentteihin

ja kotitaoushenkilökuntaan, jotkaa viikkaa ja silittää, siivoaa ja tekee ruuat



- uusi aika alkaa ma 5.2.

Vierailija
18/18 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan Espritin takki. Punainen logo näkyy!