Haukiolla lapsityövoimalla tehty H&M toppatakki!
Skandaali! Ja vielä ryppyiset toppahousut!
http://www.iltalehti.fi/presidentinvaalit/2012020115153659_pd.shtml
Kommentit (18)
Tätäkö Sauli tarkoittaa lasten ja nuorten syrjäytymisen estämisellä? Että lapset töihin vaan toppatakkitehtaisiin?
Ja entäs nuo ryppyiset housut? Onko perhe kriisissä kun eivät ehdi silittää ollenkaan?
Turkiskaulusuutinen oli järkyttävä, mutta ei mitään tämän rinnalla!
Hyvä mammat, että olette tarkkana!
olevan varaa parempaankin takkiin.
yleensähän jenni suosii marimekkoa.
Skandaali! Ja vielä ryppyiset toppahousut! <a href="http://www.iltalehti.fi/presidentinvaalit/2012020115153659_pd.shtml" alt="http://www.iltalehti.fi/presidentinvaalit/2012020115153659_pd.shtml">http://www.iltalehti.fi/presidentinvaalit/2012020115153659_pd.shtml</a&…;
työllisyyttähän se Sauli ajaakin. Töissä Suomella!
Parempi se muutenkin on että ne lapset on töissä kuin töhrimässä ja rikkomassa kauppakeskuksia.
olevan varaa parempaankin takkiin. yleensähän jenni suosii marimekkoa.
Eikös marimekko juuri saanut syytteet lapsityövoiman käytöstä Kauko-idässä?
Olisi Jennikin vaan pistänyt turkin päälleen, kun kerran kylmä oli.
Näyttää kyllä ihan perus av-mammalta cittarin jonossa...
On nimittäin hirveän noloa, että Suomen presidentin vaimolla on ( tulee olemaan ) niin nolo tyyli.
Eikö kukaan voi puuttua siihen?? Onko Jennin tyyli tabu?
Ne hiukset ja KAIKKI??? Vai haetaanko tässä nyt jotain kansan suosiota olemalla tollanen rempsukka, vähän köyhän oloinen tätitavis?
Voin vaan kuvitella, mitä Niinistön poiken - arvatenkin yhtä tyylitajuiset, kuin mitä pojat ovat itse - vaimot puhuvat keskenään tästä Jennin cittari-tyylistä...huh huh... :DDD
sen takia ei ehdi niin paljon Salen kaa edustamaan
hänellä oli täsmälleen samanlainen kolttu ja helmet kuin mummollani. Myös hiustyyli on täysin sama.
on niin ankea tyyli, mummomainen suorastaan.
voisi tässä maassa ollakaan mitään muunlaista tyyliä? Miettikäähän, jos Jensku astelis tuolla menemään jossain Helsinki 10 -liikkeestä ostetuissa, mustissa erikoiskaavuissa...
...ovathan ne sillai joo ihamn mageita, mutta...ööö...
Mut joku sellanen Mette-Maarit- tyyli olis kyllä kiva, vai mitä? Mut toisaalta; kun tyylitajua ei ole, niin minkäs teet.
Tyylitajua kun ei kukaan voi Jenskulle ostaa, ei edes presidentti.
Köyhät lapset tekevät rikkaiden lasten lelut.
Sekä kruununprinsessa Victoria että kruununprinsessa Mary käyttävät H&M:n vaatteita.
Sekä kruununprinsessa Victoria että kruununprinsessa Mary käyttävät H&M:n vaatteita.
Niitä on viime aikoina nähty myös Maryn yllä.
jonkun kivan ulkoilupuvun. Ei ilmeisesti harrasta ulkoilua talvisin.
ja Stockmannin tyylikonsulentteihin
ja kotitaoushenkilökuntaan, jotkaa viikkaa ja silittää, siivoaa ja tekee ruuat
- uusi aika alkaa ma 5.2.
Skandaali! Ja vielä ryppyiset toppahousut! <a href="<a href="http://www.iltalehti.fi/presidentinvaalit/2012020115153659_pd.shtml" alt="http://www.iltalehti.fi/presidentinvaalit/2012020115153659_pd.shtml">http://www.iltalehti.fi/presidentinvaalit/2012020115153659_pd.shtml</a&…;" alt="<a href="http://www.iltalehti.fi/presidentinvaalit/2012020115153659_pd.shtml" alt="http://www.iltalehti.fi/presidentinvaalit/2012020115153659_pd.shtml">http://www.iltalehti.fi/presidentinvaalit/2012020115153659_pd.shtml</a&…;"><a href="http://www.iltalehti.fi/presidentinvaalit/2012020115153659_pd.shtml<…;" alt="http://www.iltalehti.fi/presidentinvaalit/2012020115153659_pd.shtml<…;">http://www.iltalehti.fi/presidentinvaalit/2012020115153659_pd.shtml<…;
työllisyyttähän se Sauli ajaakin. Töissä Suomella! Parempi se muutenkin on että ne lapset on töissä kuin töhrimässä ja rikkomassa kauppakeskuksia.
seksiä myymässä..
Vaan Espritin takki. Punainen logo näkyy!
Floreksen luomuturkiskaulus jää nyt kahdenneksi tässä kisassa!
Hirveitä paljastuksia tulee koko ajan ihan näin viime metreillä!