Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä jos eroan?

Vierailija
11.02.2012 |

Yhdessä 15 v, lapsi 8 v.Ei rakkautta. Perheenä ookoo. Kahdenkesken ei juuri mitään. Ja ukko kuin kakara edelleen aikaajoin, vaikeista asioista ei puhuta, keskusteluyritykset tyssää hänen poistumiseen ovet paukkuen. Ei vaan hermo kestä tota miestä enää. Hän olisi tyytyväinen mikäli hissukseen myötäilisin ja nöyristelisin kun hänellä naama sitruunalla päivä. Mutta en sitä vaan tee, en mitenkään näin vahvana ihmisenä kykene.Kasvatan vaan sitä omaa ...... otsaan...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sitten? Sitten sun ei enää tarvitse katella sitä ääliötä.

Vierailija
2/5 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä itsekin ajattelen..tähän asti ne hyvät hetket joita välillä löytyy on kannatellut. Ja se että isänä hyvä lapselleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes pystytte asumaan yhdessä niin suosittelisin lapsen takia pysymään yhdessä. lapsi luottaa vanhempiinsa! olisi aika itserakasta rikkoa perhe vain sen takia ettei nyt suhde enää oo se mitö oli 15v. sitten! niin myötä kuin vastamäessä! tämä unohdetaan liian helposti ja lähdetään uusiin jännittäviin haasteisiin...mitkä nekin on jännittäviä vain oman aikansa! kannattaa siis miettiä TOSI tarkkaan,että kumman onnellisuus painaa enemmän oma vai lapsen?? jos ei mitää väkivaltaa ym ole niin ei pelkän "kasvettiin erilleen" soopan takia kannata erota!

Vierailija
4/5 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes pystytte asumaan yhdessä niin suosittelisin lapsen takia pysymään yhdessä. lapsi luottaa vanhempiinsa! olisi aika itserakasta rikkoa perhe vain sen takia ettei nyt suhde enää oo se mitö oli 15v. sitten! niin myötä kuin vastamäessä! tämä unohdetaan liian helposti ja lähdetään uusiin jännittäviin haasteisiin...mitkä nekin on jännittäviä vain oman aikansa! kannattaa siis miettiä TOSI tarkkaan,että kumman onnellisuus painaa enemmän oma vai lapsen?? jos ei mitää väkivaltaa ym ole niin ei pelkän "kasvettiin erilleen" soopan takia kannata erota!

nykyään erotaan niin kevytkenkäisin perustein!

Vierailija
5/5 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes pystytte asumaan yhdessä niin suosittelisin lapsen takia pysymään yhdessä. lapsi luottaa vanhempiinsa! olisi aika itserakasta rikkoa perhe vain sen takia ettei nyt suhde enää oo se mitö oli 15v. sitten! niin myötä kuin vastamäessä! tämä unohdetaan liian helposti ja lähdetään uusiin jännittäviin haasteisiin...mitkä nekin on jännittäviä vain oman aikansa! kannattaa siis miettiä TOSI tarkkaan,että kumman onnellisuus painaa enemmän oma vai lapsen?? jos ei mitää väkivaltaa ym ole niin ei pelkän "kasvettiin erilleen" soopan takia kannata erota!

Ap kertoi viestissään voivansa pahoin miehensä ahdistavan käytöksen ja henkisen väkivallan takia. Lapsellekaan ei siis mitenkään hyvä ympäristö. Te eroamisen fanaattiset vastustajat, pidättekö te niitä lapsia ihan tyhminä? Voin kertoa ettei MIKÄÄN ole karseampaa kun vuodesta toiseen katsella vanhempiensa riiteleviä ruttunaamoja ja joka ikinen ilta toivoa että ne edes älyäisivät erota. Ei lapselle ole mitään iloa yhdessä sinnittelevistä ahdistuneista vanhemmista. Enemmän iloa on jos vanhemmat eroavat ja edes se äiti on taas onnellinen.

Suoraan sanoen vituttaa tuo että ahdasmielisimmät ydinperhefanaatikot kuten sinä, edellinen kirjoittaja, puolustelee näkemyksiään aina lapsen edulla vaikkei ne ikinä ymmärrä niistä lapsista hevon vittua.