Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: kumpaa seuraat mieluummin: Idols vai Voice of Finland?

Vierailija
04.02.2012 |

Minä en jaksa enää tuota Idolsia, Laura V. on kamala.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voicea on tullut katseltua, kun lapsi katsoo sitä.

Vierailija
2/10 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ne tuomarit jakelevat ehkä vähän liikaa samoja latteuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idolsissa on ihan tavallisia ihmisiä, suuria yllättäjiä ja noloja floppeja, mutta tuomariston jutut jo aika kuluneita.

VOF:issa taas vähän tympii se, että suuri osa laulajista on kutsuttuja ammattilaisia. Tuomaroinnissa on uutta ja kivaa sen kannustavuus, Elastinen on ihana!! Häiritsee kyllä se, että kaikessa paistaa liikaa valmis käsikirjoitus.

täti vm -70

Vierailija
4/10 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään kanssa Voice of Finlandista enemmän. Selkeästi siinä missä Voice of Finland profiloitui "vain ääni ratkaisee" -tyyppisenä kisana, niin Idols (ehkä juuri tuon uuden ohjelman vuoksi?) käänsi profiiliaan enemmän sinne popstars-ohjelman suuntaan eli sellaiseen "no oot sä kyllä ihan sairaan hyvä mutta et sovi oikein tähän poppariformaattiin". Ennen sentään Idolsissakin pääsi eteenpäin muutkin kuin tusinapopparit. Se Popstarshan oli aikoinaan sellainen, että hyvä ettei mitattu ihmisten vyötärönympäryksetkin ja kerrottu että tosta pitäis vähentää noin ja noin paljon että näyttäisit popparilta...

Vierailija
5/10 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen Idolsia en katso ollenkaan.

Vierailija
6/10 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Voice of Finland on mukavampi ja tuomarit (tai mitä ne nyt siinä onkaan) on tosi ihania, mutta on Idolsiakin hauska katsoa.

Vierailija
7/10 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suunnattomasti Voutilaisen käytös - olen pitänyt häntä fiksuna ja viehättävänä ihmisenä,joka on show ammattilainen,ei niinkään huippu laulaja,mutta koko pakettina Suomen mittakaavassa hyvä.Hänen ala-arvoinen tuomarointinsa,nenän nyrpistely ja hifistely ja itseänsä parempien laulajien ohjeistaminen ovat kyllä muuttaneet mieleni.Tiedän monia,jotka eivät häntä voi sietää,ennen olen puolustellut,nyt ei enää kiinnosta. Voice of Finlandissa tökkii Tähkän rasvaisuus..

Vierailija
8/10 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Elastisesta Voicessa, tuntuvat oikein keskittyvän kuuntelemaan ja innostuvat. Monroehon olen vähän pettynyt, tuntuu välillä ettei kamalasti kiinnosta koko laulajat.

Vierailija
9/10 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on paremmat laulajat.

Vierailija
10/10 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpaankin on kyllä hankittu niin ällöt tuomarit etten viitsi katsoa kumpaakaan. vaan ja ainoostaan sen takia että toisessa on laura ja toisessa koivuniemi ja tähkä olen jättänyt kummankin ohjelman väliin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi