Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yrittäjät- huono kirjanpitäjä voi viedä firmanne NURIN!

Vierailija
04.02.2012 |

Ps mieheni ( pienen) yrityksen kirjanpitäjä oli tehnyt vuodessa 20 000 euron virheet---

t. yrittäjän vaimo

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kirjanpitäjässä vaiko tositteiden puutteessa/epäselvyydessä? Toki huonojakin kirjanpitäjiä on olemassa, mutta vielä enemmän on sellaisia yrittäjiä, jotka eivät ymmärrä että KAIKKI kirjanpitoon kuuluvat tositteet pitää toimittaa kirjanpitäjälle, ja että niiden pitää täyttää tietyt sosältövaatimukset.

t. Kirjanpitäjä

Vierailija
2/8 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoja tilitoimistoja saa varoa, niihin haalitaan asiakkaita mutta ei ole päteviä osaajia. Noita virheitä on tosiaan nähty vähän liikaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alalla kyllä törmää yrittäjiin vaikka minkälaisiin. On sellaisia, jotka sanoo tilinpäätöstä tehtäessä, että "mä sanon tuloksen mihin pitää päästä ja sä teet sen sellaiseksi". Tai sitten nostellaan vaan maniskua firman tililtä "kun se on omaa" ja sitten itketään, kun niin ei olisikaan saanut tehdä ja toki yrittäjä ei sitä Missään tapauksessa ole tiennytkään, vaikka se kirjanpitäjä olisi kuukaudesta toiseen samaa toistanut.

Ja olen myös sitä mieltä, että on niitä huonojakin kirjanpitäjiä. Huono on minusta ainakin sellainen, joka kirjaa kaikki, mitä yrittäjä vaan viitsii tarjota sinne kirjanpitoon, seurauksia miettimättä.

Mutta mielenkiinnosta ap voisi tarkentaa, että mitä virheitä se kirjanpitäjä on tehnyt, olisko sitten opiksi meille muillekin.

Vierailija
4/8 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaan tosiaan huolella valita mistä nämä palvelut ottaa, sillä itse otin ensimmäisen mikä tuli vastaan. Valitettavasti heillä taitaa olla sama ongelma, että töitä riittää enemmän kuin tekijöitä. Silloin ei sitten vain oteta uusia asiakkaita, koska itse pienempänä sain aina kuulla "Meillä on näitä muita asiakkaita, huomenna sitten" ja nyt olen oikein kunnon verosotkuissa kun minun asioita on jätetty puolen vuoden ajaksi aina viimeiseksi. Että näin. Siispä en suosittele Kirjanpito Matikaista. Tämä vain varoituksena!

Vierailija
5/8 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaan tosiaan huolella valita mistä nämä palvelut ottaa, sillä itse otin ensimmäisen mikä tuli vastaan. Valitettavasti heillä taitaa olla sama ongelma, että töitä riittää enemmän kuin tekijöitä. Silloin ei sitten vain oteta uusia asiakkaita, koska itse pienempänä sain aina kuulla "Meillä on näitä muita asiakkaita, huomenna sitten" ja nyt olen oikein kunnon verosotkuissa kun minun asioita on jätetty puolen vuoden ajaksi aina viimeiseksi. Että näin. Siispä en suosittele Kirjanpito Matikaista. Tämä vain varoituksena!

Vierailija
6/8 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on epäselviä juttuja, pystyn soittamaan ja kysymään hänen mielipiteen ja hän osaa antaa asiantuntevan vastauksen :)

Mutta kyllähän tuollekkin alalle mahtuu varmasti niitä "susiakin"

Vierailija
7/8 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen töissä tilitoimistossa.

Kuulin hiljan eräästä tapauksesta, jossa toisen toimiston kirjanpitäjä oli hoitanut verotilitykset väärin ja huolimattomasti ja arvannette varmaan, kenen niskaan syy kaatui: yrittäjän.

Toisella kerralla konttoriin tuotiin pahvilaatikko, joka oli kuitit "kirjanpitäjän" jäljiltä. Rahaa oli kadonnut myös...

Kannattaa tiedustella toisilta asiakkailta hommien hoidosta, ennenkuin palkkaa ketään kupilleen. Halvalla ei saa sitten hyvää, välttämättä.

Vierailija
8/8 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitanpa tämän nyt tähän vaikka varoitukseksi muille. Aloittelevana yrittäjänä eksyin yhdestä huolimattomasta kirjanpitäjästä toiseen.

Se harmittaa että tämä toimisto mainostaa omaavansa alani kokemusta, ja nimenomaan osaa nähdä yrittäjän asiat kokonaisvaltaisesti ja suunnitella.

No, ainoa monesti toistettu ohjeeni oli, ei mätkyjä tai yllättäviä maksuja. Tänään 12t euron mätkyt. Siis ei Vantaan Norotielle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi