Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä mun exän uusi näkee siinä?

Vierailija
17.12.2011 |

Exä petti mua tämän nykyisensä kanssa varmaan vuoden ajan. Takana erittäin pitkä liitto, oltiin yhdessä lähemmäs 20 vuotta. Valehteli lapsille, vanhemmilleen ja ystävilleen. Lemppasi mahdollisimman rumalla tavalla perheensä ja nihkeilee nyt tapaamisista ja elareista. Lähettelee vittumaisia viestejä, jossa hehkuttaa elämäänsä ja vapauttaan. Lisäksi pienituloinen ja vailla omaisuutta.

Perustaisitko perheen tälläisen löydön kanssa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinäkin perheen hänen kanssaan.

Vierailija
2/9 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden parisuhde on niiden oma asia - ei sun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustithan sinäkin perheen hänen kanssaan.

ja vailla edellä mainittua historiikkia.

t. ap

Vierailija
4/9 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos AP oli yhdessä miehen kanssa yli 20vuotta, niin nuorina ovat varmaankin yhteen menneet. Tuskin oli silloin ap:la tiedossa miehen petturi-luonne ja vielä nihilistinen itsekkyyskin.

Nämä puolet nyt varmasti nyxällä tiedossa, kun onollut pettämisessä se toinen puolisko.

Ap:lle sanoisin, etten ymmärrä miksi kukaan tuollaista ukkoa huolii, mutta ehkä siinä on vakka kantensa valinnut. Hyvä kun pääsit itse siitä eroon.

Vierailija
5/9 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex lähettelee niitä viestejä ap:lle kiusallaan. Olisiko todellisuus päinvastainen ja ex vain keksii kaiken...

Vierailija
6/9 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos AP oli yhdessä miehen kanssa yli 20vuotta, niin nuorina ovat varmaankin yhteen menneet. Tuskin oli silloin ap:la tiedossa miehen petturi-luonne ja vielä nihilistinen itsekkyyskin.

Nämä puolet nyt varmasti nyxällä tiedossa, kun onollut pettämisessä se toinen puolisko.

Ap:lle sanoisin, etten ymmärrä miksi kukaan tuollaista ukkoa huolii, mutta ehkä siinä on vakka kantensa valinnut. Hyvä kun pääsit itse siitä eroon.

AP:n omaa sokeutta jos ei ole vielä edes avioituessaan havainnut miehessä mitään epämiellyttäviä piirteitä. Vai eletäänkö nyt 20-lukua ja mennään toisella tapaamisella naimisiin?

Vierailija
7/9 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkee eikä mitä se entinen siinä näki.

Joo, vastauksena, että en ottaisi. Kiertäisin kaukaa miehen, joka on perheensä jättänyt.

Vierailija
8/9 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa sinun totuus, heidän totuutensa ja se oikea totuus sitten jossain siellä välissä.

Vierailija
9/9 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no nää uudet kuvittelee, että sen toiselta napatun puolison täytyy olla joku superhelmi kun se nykyinen exkin on kestänyt sen kanssa niin kauan. Ne ajattelee että eihän kukaan olis huonon miehen kanssa ollut lähemmäs kahtaakymmentä vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi