Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tyhmän näköistä jos naisella on hyvin täyteläiset huulet?

Vierailija
04.02.2012 |

Minulla on.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihannehuulet on täyteläiset, mutta tässäkin asiassa liika on liikaa. Ylipumpattu ankkasuu on _todella kamalan_ näköinen, sen sijaan luonnostaan liian isot huulet on harvinaisia.

Angelina Jolie on siinä mauttomuuden rajoilla.

Vierailija
2/5 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Angelina Jolie on siinä mauttomuuden rajoilla.

Siis hänellä on lapsesta asti ollut isot, täyteläiset huulet, joten hän ei oikein niille voi mitään.

Mulla on valitettavasti samanlaiset. Ja jos pidän suuta ja leukoja rentona, tulee minulle luonnostaan duckface ja se on todella ärsyttävää. Yritän meikata huuliani piiloon, tai vähintään todella huomaamattomiksi, mutta ne ovat silti vammaisen isot.

Ja parasta tässä on se, että miltei kaikki naiset kehuvat että "voi kun sulla on ihanat huule" jne. ja itse noita inhoan. KUn olin lapsi, minua kiusattiin noista ja haukuttiin että olen käynyt kauneusleikkauksessa ja että jos ihoni värjättäisiin mustaksi menisin afrikkalaisesta..

En edes tiennyt vielä silloin että mikä afrikkalainen on ja luulin sen olevan jokin hirviö (olin tuolloin siis kerhossa/esikoulussa).

Kai tuo on sitten samaa sarjaa kuin se, että itse inhoan hiuksiani, jotka ovat pitkät ja todella paksut, mutta muut taas kehuvat että "voi kun sulla on ihanat hiukset" ymh. joo, yrittäkääpä laittaa ne nätisti, tai pitää hyväkuntoisina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on tyyliä Angelina Jolie niin kyllä on tyhmän näköistä.

Vierailija
4/5 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tykkää yleensä sikana niistä. Minulla on ihan pienet huulet ylhäällä ja onneksi myös alhaalla :)

Vierailija
5/5 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joillain tähdillä on luonnottomia pumpattuja, jotka saavat ne näyttämään idiooteilta. Luulisi, että huulten tunnolla on niin paljon merkitystä omalle intiimielämälle, etteivät lähtisi tuhoamaan sitä. Mitä iloa on suutelusta, jos ei itse tunne mitään? Taitaako sitä edes pumpattujen huulien jälkeen? Onko niistä isoista pusuhuulista mitään iloa, jos ei kykene kunnolla suutelemaan? Eihän ne silloin ole pusuhuulet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi