Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuoko miehesi kaupasta siteitä tai tamponeita pyytäessäsi?

Vierailija
03.02.2012 |

Ei tuo, hyvänen aika sentään. Olen yrittänyt sanoa, että se on maailman luonnollisin asia ja kaupantäti ei varmaankaan ajattele että otat niitä itsellesi.. Mutta ei. Hui kamala. Ärsyttää. Exäni toi aina. Soitti vieä hyllyltäkin, oliko varmasti tämä tämmöinen paketti.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole moneen vuoteen itse ostanut omia siteitäni/tamponeita, kun mies aina hoitanut niiden oston puolestani! =D On kaiken lisäksi aina kovin ylpeä itsestään, kun kehun häntä kuinka hän on osannut ostaa täysin oikeat tuotteet!

Mieheni myös ostaa shampooni & hoitoaineeni...ja yleensä myös meikkini =D

Vierailija
2/30 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyväksyisin sen, että ei tuo just sitä mitä piti. Se kun kattoo siinä hyllyllä, että tuohan näyttää samalta, mut on 50 senttiä halvempaa. Ja on väärää. Tai jokin muu syy, mut aina toi vääriä siteitä niin oon antanu olla. Jos joskus on niin pakottava tilanne, et mies joutuu ne ostamaan, täytyy varmaan leikata vanhasta paketista kuva ja tekstit mukaan ;)

Ei sillä, käytettyä tulee kaikki, mut ärsyttää eniten se, et jos tykkään siivellisistä, mies toi AINA siivettömiä. Argh!

Vaikka hänelle kuinka yksityiskohtaisesti jotain selittäisi, hän tuo silti väärää... Mutta nykyään hymyilen silti. Mieheni pahoittaa suuresti mielensä jos on epäonnistunut ostoksissaan... On tuo miehien aivotoiminta joskus ihmeellistä! =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan minä ne itsekin ostaa? eikä mun tarvitse sen miehisyyttä jollain ostoksilla mitata:D

en voisi kuvitella tilannetta, että pääsisivät noin vain loppumaan.

Sama täällä, kyllä mulla on kaikkia mahdollisia hygieniatuotteita (kuten myös syötävää ym.) sen verran varastossa ettei tarvitse lähettää miestä arvailemaan kauppaan mitä pitäis ostaa. Sillä ois varmaan aikalailla sormi suussa siellä meikkihyllylläkin. Eli hoidan omat, henk.kohtaiset hankintani itse.

Vierailija
4/30 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lähtee ostamaan vartavasten siteitä, jos satun tarvitsemaan ja muuta ostettavaa ei olisikaan. Ihan luonnollinen asia.

Vierailija
5/30 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

inkontinenssisuojia kuin varsinaisia siteitä. Viimeksi kyllä kävi niin, että kun pyysin tuomaan inkontinenssisuojia, niin toikin pikkuhousunsuojia ;) Selitti, että ei löytynyt niitä inkoja, ja kyseli että mikä ero niissä on? No, mä tietty näytin ne vierekkäin, ihan snadi kokoero :D

Vierailija
6/30 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kait nyt kukaan aattele että mies niitä käyttäisi! :D

toi muuten aikanaan raskaustestitkin..niin ja hiivalääkketkin.

Vierailija
7/30 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina pyydettäessä, ilman mitään mukinoita :)

Tarkasti vaan pitää selittää että mikä merkki/koko/väri/paketti jne että tulee oikeita :D Ja ihmekkös tuo, tuskimpa kukaan mies tuntee side/tamppooni hyllyn valikoimaa :D

Vierailija
8/30 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaa myös hiivalääkkeet ja sheiverin terät :)

Mies on meillä se joka yleensä hoitaa kauppa yms asiat, joten kaikkea on ostettava. Eikä kyllä koskaan mukisekaan mistään, paitsi jos on annettu heikot koordinaatit sidepaketista ;)

Vierailija
9/30 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka muuten maailman paras mies onkin ja voittaa lähes tulkoon joka asiassa eksäni, joka meni kauppaan ja ilmoitti, että taas se nainen on alkanut vuotaa.

Vierailija
10/30 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja usein tuo kaikkia mahdollisia paketteja, kun ei tiedä mikä on hyvä. Sitten niitä turhiakin lojuu tuola kaapeissa :) Joskus kun olen pyytänyt tuomaan jotain tiettyjä, leikkaan siitä paketista etuosan miehelle mukaan, ja mies menee sielä sidehyllyillä sen tyhjän, puolikkaan sidepaketin kanssa ja metsästää samanlaista.

Vierailija
11/30 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään juuri viimeksi =)

Vierailija
12/30 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen ostavan niitä itselleen. Sen sijaan häpeää ostaa kortsuja :D

Vierailija
13/30 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyy vain mennessään, että onko vielä se sama keltainen Tampaxi

Vierailija
14/30 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai se toisi, jos olis pakko (esim. makaisin sairaana kotona). Ostan ne kuitenkin mieluiten itse, kun olen aika tarkka merkistä ja mallista... =)

Vierailija
15/30 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tänä päivänä voi olla niin junttia miestä ettei toisi, luuleeko se että ne kaupassa luulee sen olevan nainen :D

Vierailija
16/30 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai aikuinen mies ole enää 17v, että tarttisi "naisten juttuja" nolostella...

Ekalla kerralla oli joitain vuosia sitten hieman rimaa (sen huomasin, kun asiaa pyysin), mutta ei sanonut silloinkaan vastaan. Olisko ikää ollut vajaa 25v tuolloin, nyt reilu 30v.

Vierailija
17/30 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tänä päivänä voi olla niin junttia miestä ettei toisi, luuleeko se että ne kaupassa luulee sen olevan nainen :D

aika junttia on väittä tuollaista:D

Vierailija
18/30 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina pyydettäessä, ilman mitään mukinoita :)

Tarkasti vaan pitää selittää että mikä merkki/koko/väri/paketti jne että tulee oikeita :D Ja ihmekkös tuo, tuskimpa kukaan mies tuntee side/tamppooni hyllyn valikoimaa :D

joka on kyllä joskus pyytänyt ihan kirjalliset ohjeet siitä, minkälainen paketti pitää tuoda :D Lisäksi soittaa kaupasta, jos on epävarma siitä, mikä paketti on oikea - tai jos tilaamiani kuukautissuojia ei ole, että mitä tuo tilalle.

Kyllä mäkin ostan miehelle hygieniatuotteita kaupasta, jos hän pyytää, sekä esim. herpes- ja rektaalivoidetta apteekista (eikä vois vähempää kiinnostaa, jos joku aattelee mun ostavan niitä itselleni, vaikka mulla ei kummallekaan tuotteelle ole ollut koskaan tarvetta).

Vierailija
19/30 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä miehenne henkisesti niin te valitatte kun he eivät ole enää oikeita miehiä.

Oikea mies pyrkii säilyttämään maskuliinisuutensa eikä lässytä lapselle ruokakaupassa että mitäs me tänään syötäisiin :)))

Mua ällöttää feminiiniset miehet. Se on tosi yleistymässä oleva ilmiö.

Mikä teitä naisia vaivaa jotka haluatte miehenne olevan naismainen? Oletteko kaapissa?

Vierailija
20/30 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä miehenne henkisesti niin te valitatte kun he eivät ole enää oikeita miehiä.

Oikea mies pyrkii säilyttämään maskuliinisuutensa eikä lässytä lapselle ruokakaupassa että mitäs me tänään syötäisiin :)))

Mua ällöttää feminiiniset miehet. Se on tosi yleistymässä oleva ilmiö.

Mikä teitä naisia vaivaa jotka haluatte miehenne olevan naismainen? Oletteko kaapissa?

Meinaatko, että tosimiehen miehisyys on niin huteraa tekoa, että se sortuu tamponipaketin ostamisesta?