Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuoko miehesi kaupasta siteitä tai tamponeita pyytäessäsi?

Vierailija
03.02.2012 |

Ei tuo, hyvänen aika sentään. Olen yrittänyt sanoa, että se on maailman luonnollisin asia ja kaupantäti ei varmaankaan ajattele että otat niitä itsellesi.. Mutta ei. Hui kamala. Ärsyttää. Exäni toi aina. Soitti vieä hyllyltäkin, oliko varmasti tämä tämmöinen paketti.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tunne olevansa mies, ellei kehtaa hakea eukolleen rättejä:D

Vierailija
22/30 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin mulla on sellainen käsitys, että ne feminiiniset miehet eivät ole niitä, jotka siellä marketin terveyssidehyllyn tienoilla pyörivät... Tai ovat koskaan pyörineetkään.

nämä miehenne henkisesti niin te valitatte kun he eivät ole enää oikeita miehiä.

Oikea mies pyrkii säilyttämään maskuliinisuutensa eikä lässytä lapselle ruokakaupassa että mitäs me tänään syötäisiin :)))

Mua ällöttää feminiiniset miehet. Se on tosi yleistymässä oleva ilmiö.

Mikä teitä naisia vaivaa jotka haluatte miehenne olevan naismainen? Oletteko kaapissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onha se hemmetin junttia, jos ei voi siteitä ostaa. Eikai tommonen idioottimies voi ostaa vessapaperiakaan kun sekin on *hih hih* alapääjuttuja! Tai vauvanvaippoja?

Vierailija
24/30 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onha se hemmetin junttia, jos ei voi siteitä ostaa. Eikai tommonen idioottimies voi ostaa vessapaperiakaan kun sekin on *hih hih* alapääjuttuja! Tai vauvanvaippoja?

kuin vauva:O

Vierailija
25/30 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokkoset-paketin, jossa oli Suomen lipun kuva sen normaalin keltaisen päällysmuovin sijasta! Sanoi, että oli vähän hankaluuksia löytää sitä, kun oli eri värinen kuin yleensä. Mutta oli vielä hoksannut, että kun ostaa kaksi pakettia siteitä, saa ilmaiseksi näytepakkauksen uusista vihreän teen tuoksuisista pikkuhousunsuojista, ja oli sitten tuonut sellaisenkin kaupasta :D

Vierailija
26/30 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo. Perusteluiksi riitti se että tuskin kukaan luulee hänen ostavan niitä itselleen. Sen sijaan häpeää ostaa kortsuja :D

Kortsuja siksi häpee ostaa että jos joku tuttu näkee niin kuulemma ne ihmettelis että miksi naimisissa oleva perheen isä ostaa kortsuja.. :D Siis joo, naimisissa olevathan ei voi käyttää kortsuja ehkäisynä.. ;D Noh mutta miehelle annoin 3 vaihtoehtoa, 1. ole ilman 2. tehdään toinen vauva 3. osta kortsuja. :D No se sitten osti niitä.

Vierailija
27/30 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan minä ne itsekin ostaa? eikä mun tarvitse sen miehisyyttä jollain ostoksilla mitata:D

Vierailija
28/30 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan minä ne itsekin ostaa? eikä mun tarvitse sen miehisyyttä jollain ostoksilla mitata:D

miehesi esim on jo kaupassa/menossa kauppaan ja huomaat tarvisevasi niitä tai itse olet jo kotona ja miehesi matkan varrella ja taas huomaat tarvitsevasi niitä tms tms.. Niin lähdetkö sitten itse vielä kauppaan vaikka miehesi voisi hoitaa sen (matkan varrella)?? Mekin esim asumme 10km päässä lähimmästä kaupasta ja jos mies on siellä päin, niin tasan saa niitä tuoda. :)

Vierailija
29/30 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi esim on jo kaupassa/menossa kauppaan ja huomaat tarvisevasi niitä tai itse olet jo kotona ja miehesi matkan varrella ja taas huomaat tarvitsevasi niitä tms tms.. Niin lähdetkö sitten itse vielä kauppaan vaikka miehesi voisi hoitaa sen (matkan varrella)?? Mekin esim asumme 10km päässä lähimmästä kaupasta ja jos mies on siellä päin, niin tasan saa niitä tuoda. :)

en voisi kuvitella tilannetta, että pääsisivät noin vain loppumaan.

Vierailija
30/30 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyväksyisin sen, että ei tuo just sitä mitä piti. Se kun kattoo siinä hyllyllä, että tuohan näyttää samalta, mut on 50 senttiä halvempaa. Ja on väärää. Tai jokin muu syy, mut aina toi vääriä siteitä niin oon antanu olla. Jos joskus on niin pakottava tilanne, et mies joutuu ne ostamaan, täytyy varmaan leikata vanhasta paketista kuva ja tekstit mukaan ;)

Ei sillä, käytettyä tulee kaikki, mut ärsyttää eniten se, et jos tykkään siivellisistä, mies toi AINA siivettömiä. Argh!