Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kilahdin täysin mieheeni!

Vierailija
03.02.2012 |

Hän ei todellakaan osaa lohduttaa minua koskaan. Kuinka ihmiseltä voi täysin puuttua empatiakyky?!? Ehkä se on se, ettei hänen lapsuudenkodissaan ole näytetty tunteita lainkaan (tälläisen kuvan olen saanut)

Esimerkkinä tämän päivän tapahtumia: Olen 38 vkolla raskaana, aamulla neuvolassa täti ei ollut varma, onko vauva kääntynyt väärinpäin. Minut lähetettiin ultraan toiselle paikkakunnalle, jossa jouduin odottamaan kauan ultraan pääsyä. Onneksi vauva oli oikein päin.

Kotiin tullessani olin väsynyt ja nälkäinen, nämä mies ymmärsi hyvin. Jostain syystä sain itkukohtauksen, ehkä se johtui väsymyksestä ja jännityksen purkaantumisesta. Mies suuttui! Selostin vaan, että kaipaisin lohdutusta, vaikka kaikki sinänsä ok. Yritin selostaa, että tuleehan noita tunteenpurkauksia raskaudessa (tämä minulla kyllä ensimmäinen tässä raskaudessa), alan olla aika kypsä tapaus...

Mut siis yleensäkin kyrsii tää etteikö mies tosiaan ymmärrä toisen pahaa oloa vaan reagoi lähes aina suuttumalla?!?

Anteeksi pitkä ja sekava sepustus!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun "Minäminäminäminä" jaarittelua, vaikka kohta räjähdätkin ei se tarkoita että sinua aina jaksaisi palvoa ja ylistää, muutenkin olet saanut jo ihan liikaa kun muistelee sun luontoas!

Vierailija
2/2 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän että on rankkaa jos tuntuu ettei mies lohduta. Mutta ehkä hän ei tiedä miten. Voi olla ettei sellaista mallia ole lapsuudenkodista. Ja miehet muutenkin on niin erilaisia tunteiden ilmaisun suhteen. Oletko ajatellut että se miehen suuttuminen voi johtua myös turhautumisesta kun hän ei tiedä miten lohduttaa tai miten hänen pitäisi reagoida? Voi olla että hän on huolissaan sinusta ja samalla turhautunut kun ei osaa auttaa ja tämä purkaantuu ärtyisyytenä.

Yritin tuoda muutaman eri näkökulman asiaan, miehet kun on niin erilaisia kuin me naiset.

Miehesi varmasti kuitenkin rakastaa sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi