Vanhemmat kauhistuivat -lapset leikkivät raiskaushippaa. (Järkyttyisittekö itse :DD)
Minnesotalaiset vanhemmat järkyttyivät saatuaan kuulla, mitä heidän alakouluikäiset lapsensa leikkivät välitunneilla.
Huolestuneet vanhemmat ottivat yhteyttä Minnesotan New Ulmissa sijaitsevaan Washingtonin alakouluun huomattuaan lastensa keskustelevan leikistä Facebookissa, Daily Mail kertoo.
Koulun viidesluokkalaisten leikkimässä "raiskaushipassa" paikoilleen jähmettynyt leikkijä vapautetaan sillä, että toinen koululainen teeskentelee seksiaktia "jäädytetyn" leikkijän kanssa.
Koululta on kerrottu, että toimiin ryhdyttiin heti keskustelemalla opettajien kanssa, jotka puolestaan käsittelivät asiaa lasten kanssa.
Leikkiä olivat leikkineet noin 10-12-vuotiaat lapset. Koulu on kommentoinut, että kyseisessä iässä lapset alkavat kehittyä ja kokeilla.
Koulun rehtori Bill Sprung totesi, että osa lasten kokeiluista on kuitenkin sellaisia, joita aikuiset eivät haluaisi heidän tekevän.
Leikki saatiin lopulta koulussa loppumaan, mutta huhut siitä jatkoivat elämäänsä Facebookissa. Tämän vuoksi koulussa päädyttiin lähettämään vielä aiheesta kirje vanhemmille noin kolme viikkoa sen jälkeen, kun ensimmäinen vanhempi oli ottanut yhteyttä koululle.
Koulun selvitysten mukaan kyseessä oli kaksi viidettä luokkaa, joiden oppilaat leikkivät kyseistä leikkiä. Vanhempia rauhoiteltiin sillä, että leikki on nyt saatu loppumaan. Parisenkymmentä vanhempaa on kuitenkin ottanut vielä kirjeen lähettämisen jälkeen yhteyttä koululle järkyttyneinä siitä, millaisia asioita he joutuvat nyt lastensa kanssa käsittelemään.
IL
Kommentit (21)
ja sit ne yhet semmoset vähän vanhemmat (siis niinku jotain mun äitin ja iskän ikäset) niinku aikuset leikkii sitä raiskaushippaa silleen niinku oikeesti mut et molemmat haluu sitä.. Se o aika pelottavaa ku ne pitää ihme ääniä ja välil kuulostaa silt et se tappais toisiaa ku nii kova huuto :DD ja sit ku sie on sillee jännästi semmosia ilmapalloja jotka ei ookkaan ilmaplooja vaa ne laitetaan sillee niinku miehen "falloksen" ympäril ettei niinku ne vauva-vauvat mee äiteille sisään mahaan, koska kaikki äitit ei haluu lihoo turhan takii 10-20kg.
PS: Pasta on hyvää, ihan 5/5 ja maistuu salami. Ja Vodka kans.
Moi moi~ :33
Ei kuulosta terveeltä lasten leikiltä.
Mie oon ollu just kyseisissä "hetalisteissa" ja toi on NIIN NAURETTAVAA
Pitää olla pari ruuvia löysällä jos ei tajua ettei cosplayssä ole ideana kuivaraiskata toisis!!!!
Yleensä nämä ''kuivapanot'' on vaan toisen päällä istumista/makaamista eikä mitenkään verrattavissa raiskauksiin ja tämä on kutsuttu fandomiksi ei tapahdu animessa
En järkyttyisi, mutta kyllähän asiasta puhuttais ja ehkä kieltäisin lastani leikkimästä kyseistä hippaa enää
Sä tiiät koko hetaliasta mitään tai cossauksesta? lapset/nuoret vetää sitä ihan läpällä (kokemusta sillä itse olen hetalia fani ja olen cossannut kyseisiä hahmoja)
Mutta lasten kanssa pitäisi puhua asiasta.
Mitä on raiskaus, ne eivät tiedä sitä. Niille pitäisi selittää mitä se oikeasti on ja jutella.
Ja silti ette puhu? Ja jos puhutte, puhutte silloin yleensä kun lapsi on tiennyt jo monta vuotta mitä raiskaus on? Anime-harrastajat ovat yleensä yli 10-vuotiaita ja nykymaailmassa jo kolmasluokkalaisetkin tietävät mitä on raiskaus. Ja se että päällä/sylissä istumista pidetään kuivaraiskauksena, on mielestäni TÄYSIN NAURETTAVAA.
noi tosin lienee turhan pieniä tietääkseen siitä
Mut semmonen animesarja ku Hetalia (siinä on henkilähahmoina animehenkilöitä, joiden nimet on maiden nimiä - on Puola, Turkki, Suomi, jne). Siinä ne "hetalistit" miiteissään leikkii raiskaavansa toisiaan.
Ku näis hetaliatarinoissa, animessa, raiskauksii tapahtuu ja nää fanit sitten ihannoi näitä, pukeutuu näiksi hahmoiksi (cossaamista) ja sitten kirkuen jku hyökkää toisen päälle ja huutaa raiskausta...
Tämmöstä näkee, ihan suomessa.
Tosin nää animefanit ei taida noin pieniä olla, enemmännki yli 13v->
Ei huhhuh. täytyyhän teidän nyt ymmärtää että ennenku mennään tollasia johtopäätöksiä vetelemään heti suorin viivoin viivottimen kanssa että pitäisi tutkia asiaa tarkemmin.
Tottahan se on että kyseistä tapahtuu välillä, mutta vain kerran viidestäkymmenestä. Hei haloo.
Tulisit vaikka itse katsomaan joskus kun pidetään miitti/tapahtuma, oot tervetullut mukaan. :')
Toi on ihan naurettavaa et luullaan että itse animessa olisi raiskauksia tms, ei ole. Koska alle 10-vuotiaat lapsetkin katsoo sarjaa, terveisin henkilö joka on katsonut sarjaa yhdeksänvuotiaasta lähtien.
Se on se ''F-A-N-D-O-M'' jota vanhemmat hetalistit kehittävät ja fanittavat.
+ Meillä se ei sentään mene siihen että ahdistellaan toista vasten tämän tahtoa niinkuin esim. yhdysvalloissa. (:
Meillä se on sitä että istutaan sylissä ja halaillaan jne ollaan lähekkäin, ei sitä kutsuta raiskaukseksi...
Sitä paitsi, on mulla kavereita jotka ei voi sietää mangaa/animee tms jotka juoksee koulussa mun selkään kii ja huutaa ''RAPETIME'', eikä siin oo mitää ihmeellistä. Se on insidevitsi.
Ja nyt, jos olisit hyvä kansalainen ja pitäisit turpasi kiinni kun et asioista tiedä mitään.
Mutta keskustelisin kyllä lapsen kanssa siitä, ettei raiskaus ole mikään hauska juttu.
Mut semmonen animesarja ku Hetalia (siinä on henkilähahmoina animehenkilöitä, joiden nimet on maiden nimiä - on Puola, Turkki, Suomi, jne). Siinä ne "hetalistit" miiteissään leikkii raiskaavansa toisiaan.
Ku näis hetaliatarinoissa, animessa, raiskauksii tapahtuu ja nää fanit sitten ihannoi näitä, pukeutuu näiksi hahmoiksi (cossaamista) ja sitten kirkuen jku hyökkää toisen päälle ja huutaa raiskausta...
Ihan tiedoks: ootko itse kattonu kyseistä sarjaa? Siinä ei näytetä mitään raiskauksia lainkaan. Ja Hetalia-miiteissä. Siinä vain istutaan toisen päällä. Eli voisitko ystävällisesti miettiä mitä kirjoitat hetalistien miiteistä! Ja me hetalistit teemme muutakin meidän miiteissä esim. leikimme ponileikkiä!
siten, että vanhemmat järkyttyvät niin pahasti, että tajuavat haastaa koulut oikeuteen ja vaativat miljoonia korvauksia.
Kaikilla lapsilla on kai lääkärileikkivaihe tai muu vastaava, jossa saadaan ensimmäiset kokemukset itsestä seksuaalisena. Tuossa tapauksessa leiki on saanut sitten tuollaiset puitteet. Kauhistelu ja järkytys on kyllä niin jenkkiläistä kuin olla voi. Eihän siellä saa käydä samassa vessassakaan kuin oma isä.
nykyään on pakko puhua jo vaippaikäiselle lapselle että kenenkään kyytiin ei saa lähteä tai muuten se koskettelee ja blaablaablaa.. homoutta on pakko suosia muuten on rasisti ja kaikki nämä sairaat nykyajan idiotismit sen tekee.
Allekirjoitus viittaa siihen... toisaalta onko tuo sitten koko lehden kanta?
Mutta lasten kanssa pitäisi puhua asiasta.
Mitä on raiskaus, ne eivät tiedä sitä. Niille pitäisi selittää mitä se oikeasti on ja jutella.
toivon, että olet tietoinen etteivät _kaikki_ hetaliasta pitävät tätä harrasta. Joten ei kannata tämmöstä alkaa täällä huuteleen : DDDDDdd. Ottaen huomioo että toi on tottakai mainetta pilannu, mutta tiedän monia jotka osaa käyttäytyyki. + siinä animessa ei kyl tietääkseni ketää ole raiskattu, vaan nää 'raiskaukset' on tätä fandomii jne. ::::)))