Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakas joulupukki. Toivon että saisin joskus nukkua.

Vierailija
17.12.2011 |

Olen nyt valvonut 8 vuotta ja en enää jaksa. Haluaisin joskus nousta hyvin nukutun yön jälkeen, edes joskus. Jos joskus saisin nukkua yhtenäisen yöunen ja nukkua niin kauan kuin nukuttaa.

Vaan ei. Minä edelleen nousen parin tunnin välein, valvon noiden kanssa ja nousen sängystä ennen kuutta. Minulla naksahtaa kohta päässä jos en koskaan saa levätä.

Voin jättää väliin glögit ja kinkut., suklaat ja lahjat. Kun vain saisin nukkua.

Ps. Olen ollut kiltti.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta koska niin ei taida käydä, niin kysyn että voitko järkätä sitä itse?

Mikä sun tilanne tarkemmin on? Oletko töissä, montako lasta, miksi valvot paljon?

Vierailija
2/5 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisiin tilanteisiin ihmiset itsensä järjestävätkään :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vanhempia, sisaruksia, ystäviä? Voisiko joku hoitaa yöheräilyt ja sinä nukkua vaikka hänen luonaan?

Järjestä itsellesi joulupyhinä päivä, jolloin joku antaa sinun nukkua pitkään ja valvoo lastesi kanssa öisin. Jos et muuta keksi, pyydä sitä naapuria apuun.

Vierailija
4/5 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap joutuu siis NOUSEMAAN YLÖS.

Tämähän tarkoittaa tasan tarkkaan sitä, että lapset nukkuu yksinään eri huoneessa.

Voin vain kysyä, miksi ihmeessä?!?!

Meillä on sängyt järkättynä vanhempien makkariin ja kaikki saa nukuttua.

EI KOSKAAN TARVI NOUSTA YLÖS öisin, koska lapset nukkuu jo valmiiks lähellä. Pelkkä uninen käden ojennus riittää rauhoittamaan, jos näkee painajaista. Simple. On se helppoa kun sen osaa. Siis järkätä sellaiset nukkumispaikat, että ihmiset herrantähden saa NUKKUA.

Vierailija
5/5 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI KOSKAAN TARVI NOUSTA YLÖS öisin, koska lapset nukkuu jo valmiiks lähellä. Pelkkä uninen käden ojennus riittää rauhoittamaan, jos näkee painajaista. Simple. On se helppoa kun sen osaa. Siis järkätä sellaiset nukkumispaikat, että ihmiset herrantähden saa NUKKUA.

Jos ihminen joutuu heräämään yöllä, on se herätys heräämistä, EI NUKKUMISTA vaikka se laps nukkuis kyljessä kiinni. Herääminen katkaisee aina unen ja se väsyttää.

Minulla ei ainakaan ikinä ole ollut väliä onko se lapsi siinä samassa huoneessa herättelemässä vaiko viereisessä. Heräämään joudun kuitenkin ja se väsyttää ihan yhtä paljon. Se on kyllä totta, että helpompi se käsi on vain ojentaa kuin pompata ylos, mutta heräämistä ne molemmat ovat.

Ap:lle tsemppiä. Eikö se isä voisi auttaa? Vai heräileekö sekin osansa? Ja tosiaan, nyt apujoukkoja kehiin, että saat nukuttua edes yhden yön kunnolla. Eihän tuollaista sekoamatta kestä.